Gå til innhold

Hva hjelper mot å være sur?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Skikkelig?

Av uforklarelige grunner er jeg skikkelig dritmuggen og det på en barnslig måte..

Jeg har lyst til å være uenig, og jeg har ikke lyst til å se det positive i noe som helst. Jeg synes folk er dumme.

Hva gjør man mot usakelig, umoden muggenhet?

Trenger råd fort! Typen gjemmer seg for meg;), han har prøvd å være grei i hele dag, og jeg er bare ufyselig og tar alt i verste mening..Selvom jeg egentlig vet alt er hyggelig ment.. Kveruelerer, krangler og er altså SUR..

Hva hjelper mot dritsur? Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

En rask gange så du blir varm, eller en joggetur, eller en bokserunde eller en røyk, eller en sjokolade, noe som gjør deg glad.

Men så er det da en menneskerett å være sur også, bare du ikke er det rundt andre..

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

En rask gange så du blir varm, eller en joggetur, eller en bokserunde eller en røyk, eller en sjokolade, noe som gjør deg glad.

Men så er det da en menneskerett å være sur også, bare du ikke er det rundt andre..

Mvh

Bokserunde hørtes ikke så dumt ut!;o)

Jeg har gått tur, og jeg har røkt... Hmm får håpe det går over snart, jeg pleier ikke å være så sur og hvertfall ikke hele dagen. Men i dag har jeg vært meggete gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydding! Jeg rydder veldig kjapt når jeg er dritsur!

Enda en røyk? Slutte å røyke? For nå er du sur fra før?

Jeg har vært uten nikotin siden søndag kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Rydding! Jeg rydder veldig kjapt når jeg er dritsur!

Enda en røyk? Slutte å røyke? For nå er du sur fra før?

Jeg har vært uten nikotin siden søndag kveld...

Litt rydding hjelper nok kanskje...Jeg kan ta et oversett skap her..:o)

Røykeslutt sånn på sparket blir nok litt for drastisk:-o..

Men gratulerer med røykeslutt du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Ellers hjelper "Are you lonesome tonight" der Elvis får latterkrampe. Ler meg i filler av den! :-)

Det kommer seg faktisk litt nå... Hjalp litt å skrive furteinnlegg:)

Etterpå skal jeg ha en ølboks. Jeg er nesten helt sikker på at øl hjelper mot sur;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Å starte krangletråder på DOL, selvfølgelig. Livsnødvendig i PMS-tider.

Ja kanskje det?

Hmmm, klarer jeg å komme opp med noe som inneholder innvandringspolitikk, feite folk, pedofile, klesstørrelser, narkotika, seksuell utroskap og kvinnesak i en og samme tråd tro?

Er ikke dette stort sett krangletrådene?

Bortsett fra noen sånne absurde, husmortråder på foreldre og småbarn jeg har sett fra tid til annen...

Og røyking så klart..Glemte det.;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje det?

Hmmm, klarer jeg å komme opp med noe som inneholder innvandringspolitikk, feite folk, pedofile, klesstørrelser, narkotika, seksuell utroskap og kvinnesak i en og samme tråd tro?

Er ikke dette stort sett krangletrådene?

Bortsett fra noen sånne absurde, husmortråder på foreldre og småbarn jeg har sett fra tid til annen...

Og røyking så klart..Glemte det.;o)

Husker fremdeles tramteaterests tittel på en forestilling om tabloidene:

Naken greve jager neger med øks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå stad og legg deg. Det funker for meg. Når jeg våkner igjen føles alt meget bedre. Ellers hjælper det med sjølironi, men det virker det jo som du allerede er i gang med.

Men husk: Den største glede du kan ha, er å gjøre andre glad. Så hvis du gjør noe skikkelig fint mot noen, så blir du nok glad tenker jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...