Gå til innhold

Au det gjør vondt! Sammenheng med bakteriell vaginose????


Ms. Dalloway

Anbefalte innlegg

Var hos legen for et par uker siden og fikk påvist "bakteriell vaginose". Fikk stikkpiller for fem dager- så skulle det forsvinne... Har nettopp fått meg ny kjæreste og vi hadde sex for første gang- men au det gjorde vondt!!!!! Det var så vondt at vi måtte bare avslutte....Er det noen som vet om det kan ha en sammenheng med bv? Nå er jeg sår nedentil og stille fortvilet... Hva er dette??? Utfloden har også begynt å bli litt klumpete og jeg føler det er symptomer på sopp....

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå!!!!

Ps: Må få med at det gikk to dager fra siste stikkpille til jeg prøvde meg med sex....

Vær så snill og svar meg du som vet.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du,

har vært mye plaget selv med soppinfeksjon. Det høres ut som det er det du har, pga den utfloden du nevner. Har brukt Diflucan og canesten, men det har stadig kommet tilbake - hver måned. Spesielt rundt eggløsningen. Har nå sluttet med p-piller, og har vært uten plager i de siste 3 månedene. Flott. Føler med deg. Forhåndsregler mht soppinfeksjon kan være å bruke bomullstruser, spise lite godteri (sukker gjør inf. verre). Jeg trodde en periode at det skulle bli bedre med bind istedenfor ob, men legen mente at det var omvendt pga de tynne bindene som ble så tette.

pga infeksjonen som har ligget på lur er du sikkert blitt litt sår, og samleie ble vondt. Sånn var det ihvertfall med meg.

Føler med deg, men du får satse på at du får tatt knekken på den slik at du kan begynne å nyte sex igjen...

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girlie21

da jeg hadde sopp, var vi litt for raske med å ha sex. Hadde fortsatt sånn klumpete utflod etter de vagiatorene. Og det gjorde fryktelig vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...