Gå til innhold

Syk søster?


Gjest bekymret lillesøster

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret lillesøster

Søsteren min har vært kvalm i tre dager nå. Spydde på lørdag og da så hun at der var sorte flekker i spyet.

Hun har også hatt treg avføring med spor av blod. Ingen andre kjennetegn på hemorider. Oppblåst mage. Lite avføring.

Har hatt usunt kosthold lenge. Røyker 5-10 sigaretter pr dag.

30 år. P-piller.

Var plaget i noen år med veldig sterke magesmerter (som mang en gang førte henne til besvimelsens rand) uten at legene fant noe. Dette har hun ikke hatt på ca 2 år.

Noen som kan ha en anelse om hva det er?

Hun har time hos legen om halvannen uke - bør hun kjempe for å få time hurtigere? Det var dessverre eneste råd jeg kunne gi henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Dette høres jo litt alvorlig ut. Hvis søsteren din har store smerter og føler seg dårlig syns jeg hun skal få en time fortere. Det ser også ut som om problemet ligger i magen. Kanskje legge vekt på denne delen under legekonsultasjonen.

Rådet er: stol på kroppen din og ikke alltid en person i hvit frakk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...