Gå til innhold

Hvorfor er brukte bærbare så dyre?


pirko

Anbefalte innlegg

Var og tittet litt på brukte bærbare på nettet..de skal jo ha 4000kr for en 300mhz...selv om du kan få en 2600mhz for rundt 10 000 hos nettbutikkene..dette er da kunstig høyt?..tydeligvis selgers marked..virker som om selgerne skal ha minst 3000kr uansett hvor ræva maskinen er....har du en stasjonær pc på 300mhz må du nesten betale for å bli kvitt den..irriterende...skjønner bare ikke hvordan bruktprisene der kan bli så høye..er det ingen som selger sine bærbare maskiner?..må jo være en grunn til at prisene der er så kunstig høye...for du betaler jo for langt mere enn det du får igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heh.. jeg betalte 4000 for en bærbar 500mhz for halvannet år siden. Syntes det var dyrt nok jeg.

Jeg har inntrykk av at mange av de som selger på nettet er klar over at de som handler ikke alltid er bevisste på hva maskinene er verdt, og dermed setter prisen kunstig høyt. Du kan nok få lavere priser dersom du forhører deg gjennom bekjente eller ser etter lapper som er hengt opp på universitet, høyskoler og lignende steder.

Før du kjøper bør du forsikre deg om at maskinen ikke er stjålet - det er et stort marked for stjålne bærbare maskiner. Kjøper du en stjålet maskin får du ikke med papirer og slikt og får et problem den dagen maskinen skal repareres eller oppgraderes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...