Gå til innhold

To hinder på veien er fullført...*phu*


Kanutten

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Ja nå er vi kommet et godt stykke på vei med søskenforsøket vårt. Har sprayet siden 30. sept og tatt Purgeon penn siden 17. oktober..Og i går var vi på egguttak, og resultatet var 13 egg!!! Ny pers. rek.!! (for 4 år siden da prinsessen ble til fikk vi ut 9 og 7 ble befruktet). Ringte akkurat Rikshospitalet nå og de kunne gledelig fortelle at utav de 13 var det 11 de kunne gjennomføre ICSI på og 6 av de var befruktet. Så på fredag blir det innsetting!!! JOHOOOO!!! Dette blir spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så hyggelig at det går så bra!!

Jeg krysser fingre og tær for deg nå i ukene som kommer.

Jeg har ikke vært lenge på dette forum, og er i gang med spray nå.

Kan du fortelle litt om uttak...hva skjer og hvordan føles dette? Kna du fortelle litt om innsettingen også når du kommer så langt!

Lykke, lykke til!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres kjempebra ut ! Da er det bare innspurten igjen. Kanskje det blir en liten en liten bror eller søster snart *s*.

Lykke til videre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, Kanutten!:-) Jeg lurte litt på hvorfor du plutselig dukket opp her igjen (ref.ditt svar til meg i tannlegetråden), men nå skjønner jeg jo hvorfor:-) Baby på gang!

Jeg krysser fingre og tær for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så hyggelig at det går så bra!!

Jeg krysser fingre og tær for deg nå i ukene som kommer.

Jeg har ikke vært lenge på dette forum, og er i gang med spray nå.

Kan du fortelle litt om uttak...hva skjer og hvordan føles dette? Kna du fortelle litt om innsettingen også når du kommer så langt!

Lykke, lykke til!!!

Klem fra

Hei Torv!

Det er jo litt forskjellig prosedyrer på de forskjellige sykehusene, men på Rikshospitalet får man en kanyle i armen før uttaket skal skje. Der får man tilført litt beroligende og smertestillende under uttaket..(ikke spør meg hva.. :-) ) Man kjenner et stikk i det nålen stikkes gjennom livmoren for å suge ut eggene, men ellers ikke de store smertene.. Etterpå får man ta det med ro en times tid før man reiser hjem. Litt øm i magen noen dager etterpå, må man regne med.. På Ullevål for fire år siden, fikk vi "dop" i pilleform før uttak og en sprøyte i sjeden for lokalbedøvelse, hva de gjør nå hvet jeg ikke.. Lykke, lykke til med forsøket deres! Dette er spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres da kjempeflott ut, ikke verst "fangst" det der. Lykke til om freda'n og de kommende dagene... Håper dere går høyt over de neste hindrene også, så det blir en liten søster eller bror på H. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres kjempebra ut ! Da er det bare innspurten igjen. Kanskje det blir en liten en liten bror eller søster snart *s*.

Lykke til videre !

Hei Kanutten. Så hyggelig å lese at dere er i full gang igjen :-) Ønsker dere lykke til videre. Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kanutten! Så bra med mange egg! Nå blir det noen spennende uker framover. Jeg er sjelden innom her nå, men husker deg godt fra vårt 1. forsøk. Vi fikk en gutt i 2000, og så kom tvillingene i 2002. Søsken forsøk er like spennende, men tiden går kanskje litt fortere?!.. Lykke til! Hilsen tidl. "frida"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow - så flott da Kanutten!!!

Godt du holder oss oppdatert. Må jo følge med på "gamle kjente" vet du :o)))

Lykke til videre-klem til deg, Clive og tulla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...