Gå til innhold

Lange fortenner


Tikktakk22

Anbefalte innlegg

Gjest mor i juni

Jeg er lettet om du ikke er det...tror kanskje ikke du skal jobbe i yrker hvor man må yte minimum service.

Tragisk hvis du er tannlege..

Jøss.. Ja, da er du lettskremt, dette er en nettside hvor hvem som helst kan skrive inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg skjønner at du (også) har utdannelse relevant for dette forumet, men er du sikker på at du har fullført 8. semester ennå? :-)

For å påstå at tannsykdommer smitter ved kyssing er direkte svada. Slikt bør en tannlege vite.

Ja, men det fikk jeg også beskjed om hos tannlegen, da jeg hadde tannkjøttbetennelse.

Og at det særlig var smittsomt innen familien så jeg måtte for all del passe på at minstemann ikke tok tannbørsten min i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettet/redd

Jøss.. Ja, da er du lettskremt, dette er en nettside hvor hvem som helst kan skrive inn.

Alle kan skrive ja, og dette er problemet, folk kan gi inntrykk av at de vet mer enn de gjør.

Du har tydeligvis ikke utdannelse i faget..så det virker veldig rart at du stiller Vetd's kunnskaper i tvil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Alle kan skrive ja, og dette er problemet, folk kan gi inntrykk av at de vet mer enn de gjør.

Du har tydeligvis ikke utdannelse i faget..så det virker veldig rart at du stiller Vetd's kunnskaper i tvil..

Folk kan gi uttrykk for at de vet mer enn de gjør ja. - Det er du faktisk selv et godt eksempel på i denne tråden! Du kommer jo med den ene snodige konklusjonen etter den andre -om meg som person.

Jaja, du får nå leve i trua. Og pass deg endelig for tannlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vetd

Folk kan gi uttrykk for at de vet mer enn de gjør ja. - Det er du faktisk selv et godt eksempel på i denne tråden! Du kommer jo med den ene snodige konklusjonen etter den andre -om meg som person.

Jaja, du får nå leve i trua. Og pass deg endelig for tannlegen.

Nå får du sjerpe deg, mor i juni. Lettet og redd er inne på noe riktig.

Når du svarer på innlegg må du sørge for å ha en faglig dekning for det du sier, slik vi andre har.

Ikke bare sleng ut svar i histen og pisten om ting du ikke har satt deg ordentlig inn i.

Synsing hører ikke hjemme i en slik spalte. Det skaper bare usikkerhet, og i værste fall feil behandling av en sykdom, hos den som spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Nå får du sjerpe deg, mor i juni. Lettet og redd er inne på noe riktig.

Når du svarer på innlegg må du sørge for å ha en faglig dekning for det du sier, slik vi andre har.

Ikke bare sleng ut svar i histen og pisten om ting du ikke har satt deg ordentlig inn i.

Synsing hører ikke hjemme i en slik spalte. Det skaper bare usikkerhet, og i værste fall feil behandling av en sykdom, hos den som spør.

"Når du svarer på innlegg må du sørge for å ha en faglig dekning for det du sier, slik vi andre har."

"Vi andre".. *ler* Dette er en nettside åpen for alle.

Men vis meg din faglige dekning da, så skal jeg vise deg min.

"Ikke bare sleng ut svar i histen og pisten om ting du ikke har satt deg ordentlig inn i."

Det er - generelt - helt opp til den enkelte hva man vil skrive på en nettside. Uten å si noe om meg selv eller DOL spesielt. Det er styrken og svakheten med internett.

"Synsing hører ikke hjemme i en slik spalte. Det skaper bare usikkerhet, og i værste fall feil behandling av en sykdom, hos den som spør."

Ikke engang legene som svarer her gir garanti for svarene sine. Du har fått med deg det? "Svar på DOL erstatter ikke en konsultasjon" osv. Det er dessuten fra DOLs side åpnet for både synsing og personlige erfaringer, kjerringråd og hva man måtte ha å melde, ved å hake av for "ønsker svar kun fra lesere".

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Når du svarer på innlegg må du sørge for å ha en faglig dekning for det du sier, slik vi andre har."

"Vi andre".. *ler* Dette er en nettside åpen for alle.

Men vis meg din faglige dekning da, så skal jeg vise deg min.

"Ikke bare sleng ut svar i histen og pisten om ting du ikke har satt deg ordentlig inn i."

Det er - generelt - helt opp til den enkelte hva man vil skrive på en nettside. Uten å si noe om meg selv eller DOL spesielt. Det er styrken og svakheten med internett.

"Synsing hører ikke hjemme i en slik spalte. Det skaper bare usikkerhet, og i værste fall feil behandling av en sykdom, hos den som spør."

Ikke engang legene som svarer her gir garanti for svarene sine. Du har fått med deg det? "Svar på DOL erstatter ikke en konsultasjon" osv. Det er dessuten fra DOLs side åpnet for både synsing og personlige erfaringer, kjerringråd og hva man måtte ha å melde, ved å hake av for "ønsker svar kun fra lesere".

Ha en fin dag.

Ja, men det vil jo ikke si at man ikke skal reagere på slike idiotiske svar og kommentarer som du kommer med.

Du må jo være møllspist i hodet som ikke har fått med deg min faglige dekning. Du vet jeg er tannlege, og når jeg i tillegg har henvist til faglitteratur i svarene mine, så er det jo bare helt på jordet å spørre om noe slik!

Får du ikke med deg hva folk sier??

Av og til må man bruke øynene til å se andre ting enn sin egen nese..

Men en ting skal du ha, du er utrolig flink til å irritere folk. Men det er nok den eneste tingen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Ja, men det vil jo ikke si at man ikke skal reagere på slike idiotiske svar og kommentarer som du kommer med.

Du må jo være møllspist i hodet som ikke har fått med deg min faglige dekning. Du vet jeg er tannlege, og når jeg i tillegg har henvist til faglitteratur i svarene mine, så er det jo bare helt på jordet å spørre om noe slik!

Får du ikke med deg hva folk sier??

Av og til må man bruke øynene til å se andre ting enn sin egen nese..

Men en ting skal du ha, du er utrolig flink til å irritere folk. Men det er nok den eneste tingen også.

OK, jeg får bare beklage at du har latt deg irritere så veldig av mine innlegg, jeg tror på deg når du skriver du er tannlege. -Men ikke fordi du kan henvise til en side i en fagbok, for det beviser selvsagt ikke en utdannelse.

Alle her inne har sin fulle rett til å ikke tro på det som skrives uten å bli utsatt for personangrep. Det kan du se i regelverket. Dermed er det nå du som har brutt reglene her inne, ikke jeg;

For, hvorvidt jeg er "møllspist i hodet" eller ikke, tror jeg faktisk ikke du har den faglige kompetansen til å avgjøre. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...