Gå til innhold

Ulv i fårikål, og kanskje andre


Gjest er såå enig så

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Du (ikke "alle nordmenn", men deg personlig) er med på å hisse opp den fremmedfientlige stemningen, ved dine trakasserende innlegg om muslimer, jøder, osv i det uendelige.

Det er en helt forutsigbar konsekvens av det du holder på med at mennesker vil bli angrepet, fordi du forsøker å gjøre hat og trakassering av uskyldig til en "stueren" aktivitet.

Akkurat som drap av jøder var en forutsigbar konsekvens av trakasseringen av jøder som skjedde i 1937.

Problemet er at hvis du kaller seriøse og tillitvekkende mennesker for rasister så kan det bli sturerent å være rasist, sympati og samhold er noe underlige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 188
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    72

  • Ulv I Faarikaal

    41

  • Goliath

    34

  • Grip

    11

Mest aktive i denne tråden

Du mener at ytringsfrihet bare er for folk som tålerer alt som de blir utsatt for. Man skal tolerere alt fra drap til undetrykking. Du er verdensmester i toleranse. Bare du ikke får halve trynet revet av da. Jeg viste tillit og ble nesten slått i hjæl.

Jeg har da ikke nekte noen ytringsfrihet - enten de er enig eller uenig med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at hvis du kaller seriøse og tillitvekkende mennesker for rasister så kan det bli sturerent å være rasist, sympati og samhold er noe underlige greier.

Men du er verken seriøs eller tillitsvekkende.

Jeg har ikke for vane å kalle folk "rasister" - du er en av de ytterst få personene som jeg bruker betegnelsen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg har da ikke nekte noen ytringsfrihet - enten de er enig eller uenig med meg...

Men du er så kvalmende tolerant og tror verden reddes med jesustaktikk: snu det andre kinnet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Men du er verken seriøs eller tillitsvekkende.

Jeg har ikke for vane å kalle folk "rasister" - du er en av de ytterst få personene som jeg bruker betegnelsen på.

Jeg har ikke for vane å kalle folk for kverulanter, jeg syns det er en alvorlig anklage, men du er det, eksamen bestått med glans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er så kvalmende tolerant og tror verden reddes med jesustaktikk: snu det andre kinnet til.

Nei - jeg er overhodet ikke tolerant ovenfor din trakassering, eller andre folks misbruk av andre mennesker.

Derimot er jeg, i total motsetning til deg, forsiktig med ikke å sverte uskyldige, men å fokusere på hvem som gjør hva.

Det betyr at jeg ikke gir imamene noen grunn til å si "de sverter oss alle uansett". Du er imamenes viktigste alibi - du gir dem rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke for vane å kalle folk for kverulanter, jeg syns det er en alvorlig anklage, men du er det, eksamen bestått med glans.

Du har ikke injurierende kraft, og ditt vås er irrelevant for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei - jeg er overhodet ikke tolerant ovenfor din trakassering, eller andre folks misbruk av andre mennesker.

Derimot er jeg, i total motsetning til deg, forsiktig med ikke å sverte uskyldige, men å fokusere på hvem som gjør hva.

Det betyr at jeg ikke gir imamene noen grunn til å si "de sverter oss alle uansett". Du er imamenes viktigste alibi - du gir dem rett!

Forundrer det deg ikke at så få andre vil "diskutere" med deg? Hvor blir det av sympatien og enigheten med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer det deg ikke at så få andre vil "diskutere" med deg? Hvor blir det av sympatien og enigheten med deg?

Jeg tipper de fleste har lest mølet ditt før.

Det er ingen sak å få folk til å kritisere de som er "annerledes" enn "oss" - slik du legger opp til. Bare se hva Hitler gjorde i Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper de fleste har lest mølet ditt før.

Det er ingen sak å få folk til å kritisere de som er "annerledes" enn "oss" - slik du legger opp til. Bare se hva Hitler gjorde i Tyskland.

Du tror ikke at de fleste ser at de har lest mølet ditt alt for mange ganger tidligere da?

Fornektelsen din er tilnærmet altomfattende. Men det spiller jo liten rolle, for til syvende og sist så er det først og fremst deg selv det går ut over....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror ikke at de fleste ser at de har lest mølet ditt alt for mange ganger tidligere da?

Fornektelsen din er tilnærmet altomfattende. Men det spiller jo liten rolle, for til syvende og sist så er det først og fremst deg selv det går ut over....

Det er "lettere underholdene" at man først trakasserer uskyldige, og så skylder på de som opponerer mot trakasseringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du (ikke "alle nordmenn", men deg personlig) er med på å hisse opp den fremmedfientlige stemningen, ved dine trakasserende innlegg om muslimer, jøder, osv i det uendelige.

Det er en helt forutsigbar konsekvens av det du holder på med at mennesker vil bli angrepet, fordi du forsøker å gjøre hat og trakassering av uskyldig til en "stueren" aktivitet.

Akkurat som drap av jøder var en forutsigbar konsekvens av trakasseringen av jøder som skjedde i 1937.

Du (ikke "alle nordmenn", men deg personlig) er med på å hisse opp den fremmedfientlige stemningen, ved dine forsvarstaler av de kriminelle elementer blant innvandrerne, og de problemer som snillismen overfor en del nye ukulturer medfører.

Det er en helt forutsigbar konsekvens av det du holder på med at mennesker vil bli angrepet, fordi du forsøker å gjøre kriminelle innvandrere og importerte ukulturer til en "stueren" aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste ville bli forbannet for å kalt medskyldig til rasedrap, slik sør gjør med meg. Men når han skriver det, vil de fleste finne det urimelig og det er ikke sikkert sympatien havner der sør vil ha den.

Lillevolden kastet egg på Carl I, og skaffet flere stemmer til FrP enn alle Carls taler. Sympati er noe rare greier.

Jeg orket ikke lese hele den diskusjonen mellom deg og Sør, er bare så mye kverulering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...