Gå til innhold

Kverulering, gjentagelsens kunst, og resultatet


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 281
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • Ulv I Faarikaal

    49

  • Goliath

    27

  • Grip

    24

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Jo - for hva ellers oppnår du med din trakassering av uskyldige folkegrupper annet enn å lage en kløft mellom "dem" og "oss"?

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Kaste dritt mot andre er du flink til.

Men å svare for deg kan du åpenbart ikke.

Dette er en automatisk svarer for Ulv, Ulv er psykisk fraværende, så legg igjen et pip etter svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av eg blir en først og fremt oppgitt. Men som regel ender det med at vi trekker på smilebåndet. Du er jo komplett ufarlig. Vanskelig å ta noe av det du kommer med seriøst.

Jaja, det er i alle fall hyggelig at jeg kan spre litt glede i ditt ellers så triste sinn. God Jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en automatisk svarer for Ulv, Ulv er psykisk fraværende, så legg igjen et pip etter svaret.

Kanskje du kunne sørge for å slukke for den automatiske trakasseringsenheten FØR du blir fraværende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kanskje du kunne sørge for å slukke for den automatiske trakasseringsenheten FØR du blir fraværende?

Du slukker ikke din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"Gi UiF en smak av egen medisin" enheten var slukket i Kongo-tråden, og andre tråder hvor du ikke trakasserer andre.

Å danse etter din pipe er ikke mitt kall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt skrevet UIF.

Men selv om du har gode forsetter, så la likevel ikke Sør herse med deg i ditt forsøk på ikke å ærgre så mange av "fundamentalistene" her.

Både du og jeg vet, at DOL neppe representerer et bredere skikt av den norske befolkning. Det virker sterkt som om det finnes et visst overtall her av "venstreraddisere", anarkistiske antirasister og andre som nok føler at livet utenfor DOL (RL) ikke lenger er noe godt sted for dem.

De har nok ikke så lett for å finne venner og meningsfeller, siden det ikke lenger finnes så mange av dem.

Og da er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å tilbringe tiden på nettet i søken etter noen de kan øse ut sin frustrasjon mot samfunnet og enkeltpersoner på - mens de venter på neste store "sak" som gjør at de kan mobilisere en demonstrasjon som igjen medfører en mulighet til å forsøke å utøve litt "rettferdig vold" mot politiet og ordensmakten.

Så gjør som meg UIF - og le av dem når de gjør hva de kan for å trakasere deg. At de blir svært så personlige i sin trakasering skal du også bare le av. De kjenner deg overhode ikke, men det gjør "godt" for dem å forsæke å lage en "satan" ut av deg.

For de trenger som sagt noen som de kan øse sine egne personlige frustrasjoner over - de har bare ikke forstått at dette ikke er en måte som hjelper dem. Tvert om.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør: "Det store spørsmålet er: skal vi ikke ha det hyggelig?"

Du skriver: "Vi kan følge land fra velstand til ruin og kaos når muslimene tar over. Utviklingen går bakover med et slag, folket undertrykkes og landet forslummes, folk slutter å jobbe og blir likeglade. Antall drap og overgrep øker dramatisk.

- Ulv I Faarikaal"

Din definisjon av "hyggelig"?

Jeg ser at du overhode ikke ønsker å ta i mot en utstrakt hånd Sør.

Det ville faktisk blitt svært mye hyggligere her om du fant deg et annet sted å være.

Men fortsetter du å bli her, så blir det jo i hvert fall morsomt - om ikke så hyggelig? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Noen kverulanters teori er at det er mulig å stemple meningsmotstandere med usannheter og jage dem fra arenaen hvis man f eks gjentar usannheten ofte nok, og på denne måten påvirke opinionen."

Altså - slike usannheter som du utsetter muslimer, jøder, "innvandrere" og utlendinger for?

Tror du de vil forsvinne fordi du slenger dritt om dem?

Dine endeløse innlegg mot disse gruppene oppnår INTET positivt, men kun en kløft mellom "oss" og "dem".

Så kan du påstå "de vil ikke integreres".

Akkurat slik du ønsker.

hei Jacko....

Fått noen nøtter i det siste?

Eller har du fått noe annet som den andre Jacko nå er tiltalt for...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men dine uttallige rasistiske og hatefulle utspill her på bettet, under eget tåpelige eller "lånt" nick anser du for å være helt i orden?

Ta det med ro tristen....det går sikker over, og du får en ny dag med blanke ark og tegnestifter til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Godt skrevet UIF.

Men selv om du har gode forsetter, så la likevel ikke Sør herse med deg i ditt forsøk på ikke å ærgre så mange av "fundamentalistene" her.

Både du og jeg vet, at DOL neppe representerer et bredere skikt av den norske befolkning. Det virker sterkt som om det finnes et visst overtall her av "venstreraddisere", anarkistiske antirasister og andre som nok føler at livet utenfor DOL (RL) ikke lenger er noe godt sted for dem.

De har nok ikke så lett for å finne venner og meningsfeller, siden det ikke lenger finnes så mange av dem.

Og da er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å tilbringe tiden på nettet i søken etter noen de kan øse ut sin frustrasjon mot samfunnet og enkeltpersoner på - mens de venter på neste store "sak" som gjør at de kan mobilisere en demonstrasjon som igjen medfører en mulighet til å forsøke å utøve litt "rettferdig vold" mot politiet og ordensmakten.

Så gjør som meg UIF - og le av dem når de gjør hva de kan for å trakasere deg. At de blir svært så personlige i sin trakasering skal du også bare le av. De kjenner deg overhode ikke, men det gjør "godt" for dem å forsæke å lage en "satan" ut av deg.

For de trenger som sagt noen som de kan øse sine egne personlige frustrasjoner over - de har bare ikke forstått at dette ikke er en måte som hjelper dem. Tvert om.....

Jeg tror du har rett. Jeg bare kjeder meg, og det er litt hjernegymnastikk. Jeg klarte fint å skru av DOL i 2 mnd dah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...