Gå til innhold

Kverulering, gjentagelsens kunst, og resultatet


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Jeg tror du har rett. Jeg bare kjeder meg, og det er litt hjernegymnastikk. Jeg klarte fint å skru av DOL i 2 mnd dah.

DOL er et greit sted å være når man kjeder seg. Og det kan jo være både engasjerende og morsomt - og nesten litt for morsomt av og til, for det kan være vanskelig å forlate tastaturet mitt i en "idiotdiskusjon" med Sør eller tilsvarende...he-he.

Nå skal jeg straks av gårde for å hente min bror, leie en video, parkere bilen, bestille en pizza, ta frem ølen - og bare slappe heeelt av med hyggelig selskap.

Fruen er borte noen dager, og da blir det noen "guttekvelder" hjemme:-)

Ha en hyggelig kveld og helg videre UIF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 281
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • Ulv I Faarikaal

    49

  • Goliath

    27

  • Grip

    24

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

DOL er et greit sted å være når man kjeder seg. Og det kan jo være både engasjerende og morsomt - og nesten litt for morsomt av og til, for det kan være vanskelig å forlate tastaturet mitt i en "idiotdiskusjon" med Sør eller tilsvarende...he-he.

Nå skal jeg straks av gårde for å hente min bror, leie en video, parkere bilen, bestille en pizza, ta frem ølen - og bare slappe heeelt av med hyggelig selskap.

Fruen er borte noen dager, og da blir det noen "guttekvelder" hjemme:-)

Ha en hyggelig kveld og helg videre UIF!

I like måte, her er det bratwurst, potetmos, sennep, loff og øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt skrevet UIF.

Men selv om du har gode forsetter, så la likevel ikke Sør herse med deg i ditt forsøk på ikke å ærgre så mange av "fundamentalistene" her.

Både du og jeg vet, at DOL neppe representerer et bredere skikt av den norske befolkning. Det virker sterkt som om det finnes et visst overtall her av "venstreraddisere", anarkistiske antirasister og andre som nok føler at livet utenfor DOL (RL) ikke lenger er noe godt sted for dem.

De har nok ikke så lett for å finne venner og meningsfeller, siden det ikke lenger finnes så mange av dem.

Og da er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å tilbringe tiden på nettet i søken etter noen de kan øse ut sin frustrasjon mot samfunnet og enkeltpersoner på - mens de venter på neste store "sak" som gjør at de kan mobilisere en demonstrasjon som igjen medfører en mulighet til å forsøke å utøve litt "rettferdig vold" mot politiet og ordensmakten.

Så gjør som meg UIF - og le av dem når de gjør hva de kan for å trakasere deg. At de blir svært så personlige i sin trakasering skal du også bare le av. De kjenner deg overhode ikke, men det gjør "godt" for dem å forsæke å lage en "satan" ut av deg.

For de trenger som sagt noen som de kan øse sine egne personlige frustrasjoner over - de har bare ikke forstått at dette ikke er en måte som hjelper dem. Tvert om.....

Jeg kan forsikre deg om at det eneste man kan gjøre med folk som deg, Morsk og UiF er nettopp å flire av dere. Hånflire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du overhode ikke ønsker å ta i mot en utstrakt hånd Sør.

Det ville faktisk blitt svært mye hyggligere her om du fant deg et annet sted å være.

Men fortsetter du å bli her, så blir det jo i hvert fall morsomt - om ikke så hyggelig? :-)

Det ville nok vært hyggeligere for nazistene også hvis de fikk trakassere jødene i fred, og ingen brydde seg.

Det ville nok ha passet en del her inne helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forsikre deg om at det eneste man kan gjøre med folk som deg, Morsk og UiF er nettopp å flire av dere. Hånflire.

Så søt du må være nå Sør....småforbannet, frustrert og kun tastaturet å ta det ut på:-)

Håper det ikke er noen små barn i nærheten som du senere lar det gå ut over....

For det er ikke pent Sør, men det vet du vel, siden du sliter sånn med samvittigheten din.

Men du får ingen skyldsforlatelse ved å ta avstand fra all verdens "ondskap" her på DOL Sør.

Det du gjør av overgrep i samfunnet, må du også stå til ansvar for i samfunnet - og det du gjør her på DOL gir verken trøst eller skyldforlatelse....

Håper likevel at du slipper forholdsvis enkelt unna Sør. Tross alt har du det jo ikke så bra....

Lykke til - og god bedring:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ville nok vært hyggeligere for nazistene også hvis de fikk trakassere jødene i fred, og ingen brydde seg.

Det ville nok ha passet en del her inne helt fint.

Sier du det så er det sikkert sant - for du lyver vel ikke Sør?

Og så kjenner du vel "dine egne" best - eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du må være nå Sør....småforbannet, frustrert og kun tastaturet å ta det ut på:-)

Håper det ikke er noen små barn i nærheten som du senere lar det gå ut over....

For det er ikke pent Sør, men det vet du vel, siden du sliter sånn med samvittigheten din.

Men du får ingen skyldsforlatelse ved å ta avstand fra all verdens "ondskap" her på DOL Sør.

Det du gjør av overgrep i samfunnet, må du også stå til ansvar for i samfunnet - og det du gjør her på DOL gir verken trøst eller skyldforlatelse....

Håper likevel at du slipper forholdsvis enkelt unna Sør. Tross alt har du det jo ikke så bra....

Lykke til - og god bedring:-)

Du er en syk jævel, Goliath.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det så er det sikkert sant - for du lyver vel ikke Sør?

Og så kjenner du vel "dine egne" best - eller hva?

Nei, Goliath, i motsetning til deg så lyver jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Jacko....

Fått noen nøtter i det siste?

Eller har du fått noe annet som den andre Jacko nå er tiltalt for...?

Du er en syk jævel, Goliath, som synes det er morsomt å spøke med pedofili.

Det sier egentlig ganske så mye om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en syk jævel, Goliath.

Det er jo nettopp det jeg håper du ikke er....

Men jeg lurer jo når jeg ser hvordan du stadig blir mer agressiv i dine angrep mot andre her?

Og spesielt når jeg ser at du ikke tåler at andre gjør mot deg som du gjør mot dem....

Er det din egen samvittighet som gnager deg Sør? Er det virkelig så ille det du har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Goliath, i motsetning til deg så lyver jeg ikke.

Hvorfor skriver du det Sør, når alle som kan lese faktisk kan se at det gjør du?

Hvorfor lyver du slik Sør?

Hva er det som virkelig er problemet ditt?

Hva er det du sliter med, og som har skapt så store problemer for deg?

Hvorfor har du så forferdelig dårlig samvittighet for hva du har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en syk jævel, Goliath, som synes det er morsomt å spøke med pedofili.

Det sier egentlig ganske så mye om deg.

Spøker du om rasisme?

Spøker du når du anklager andre for å være syke rasister her?

Og hvorfor tror du at jeg spøker....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skriver du det Sør, når alle som kan lese faktisk kan se at det gjør du?

Hvorfor lyver du slik Sør?

Hva er det som virkelig er problemet ditt?

Hva er det du sliter med, og som har skapt så store problemer for deg?

Hvorfor har du så forferdelig dårlig samvittighet for hva du har gjort?

Så fordi du aldri kunne gi en eneste grunn for at du ikke skal få bestemme om kvinner skal ha skaut, så skal du anklage andre for pedofili?

Jævla god plan, Goliath. Du avslører deg selv så til de grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spøker du om rasisme?

Spøker du når du anklager andre for å være syke rasister her?

Og hvorfor tror du at jeg spøker....?

Nei, jeg spøker ikke om rasismen. Påstandene som kommer om muslimer/jøder her ER rasistiske, ihht ordboks-definisjonen av rasisme.

Du har krysset en grense, Goliath, og du vet utmerket godt at du har bæsjet på leggen og helt opp til hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en syk jævel, Goliath, som synes det er morsomt å spøke med pedofili.

Det sier egentlig ganske så mye om deg.

Og spøke er ikke sykt.

Sykt er det derimot når du i fullt alvor,totalt grunnløst, uten lov og dom stadig beskylder andre for en annen forbrytelse, nemlig rasisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi du aldri kunne gi en eneste grunn for at du ikke skal få bestemme om kvinner skal ha skaut, så skal du anklage andre for pedofili?

Jævla god plan, Goliath. Du avslører deg selv så til de grader.

Du har nå anklaget mange her for å være rasister, uten å ha belegg for det.

Du har løyet og kommet med alvorlige påstander som du overhode ikke har belegg for.

Siden jeg sitter med en del informasjon om deg, som er vel så godt begrunnet og dokumentert som det som ligger bak dine grove anklager, så kan jeg ikke lenger forsvare overfor meg selv at jeg ikke som deg går ut og lar andre få vite hva jeg mener jeg vet.

Nøyaktig på samme måte som du gjør.

Jeg har lovet deg at jeg skal oppføre meg pent mot deg, hvis du gjør det samme mot andre.

Jeg har også lovet at gjør du ikke det, så vil jeg gjøre det samme mot deg som du gjør mot andre.

Og jeg står ved hva jeg lover, og jeg vil fortelle alt hva jeg mener å vite om deg - på samme måte som du gjør om f.eks UIF og meg.

Fortsett bare Sør, for da vil jeg gjøre det også. Det finnes faktisk mye mer der det kommer fra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og spøke er ikke sykt.

Sykt er det derimot når du i fullt alvor,totalt grunnløst, uten lov og dom stadig beskylder andre for en annen forbrytelse, nemlig rasisme.

Verken du, UiF eller Goliath tar avstand fra forskjellsbehandling av mennesker basert på rase/folkegruppe eller føde-religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nå anklaget mange her for å være rasister, uten å ha belegg for det.

Du har løyet og kommet med alvorlige påstander som du overhode ikke har belegg for.

Siden jeg sitter med en del informasjon om deg, som er vel så godt begrunnet og dokumentert som det som ligger bak dine grove anklager, så kan jeg ikke lenger forsvare overfor meg selv at jeg ikke som deg går ut og lar andre få vite hva jeg mener jeg vet.

Nøyaktig på samme måte som du gjør.

Jeg har lovet deg at jeg skal oppføre meg pent mot deg, hvis du gjør det samme mot andre.

Jeg har også lovet at gjør du ikke det, så vil jeg gjøre det samme mot deg som du gjør mot andre.

Og jeg står ved hva jeg lover, og jeg vil fortelle alt hva jeg mener å vite om deg - på samme måte som du gjør om f.eks UIF og meg.

Fortsett bare Sør, for da vil jeg gjøre det også. Det finnes faktisk mye mer der det kommer fra.....

Skal det være en slags "trussel"?

Du tapte et argument, så nå skal du true med hva da?

Du avslører deg selv igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg spøker ikke om rasismen. Påstandene som kommer om muslimer/jøder her ER rasistiske, ihht ordboks-definisjonen av rasisme.

Du har krysset en grense, Goliath, og du vet utmerket godt at du har bæsjet på leggen og helt opp til hodet.

Du har ikke bare påstått at UIF og jeg har kommet med rasistiske utsagn.

Du har påstått at vi er rasister - punktum.

Du krysset grensen først, og nå vil du få oppleve konsekvensene av det.

Spøk med meg, og jeg spøker tilbake.

Slå til meg, og jeg kan love deg at jeg slår tilbake - minst like hardt.

Vanskligere er det ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...