Gå til innhold

- nå har jeg vært alene i en uke


Lyon

Anbefalte innlegg

Gjest hellepelle

Her i høst, det var etter at jeg hadde fått barn nr.5, så ga han meg et koselig kompliment, han sa: "du ser ut som en sexy 25 åring"

(jeg er 37)

Nå før han flyttet ut, så sa han " ja ja, jeg er nå ikke redd for at du skal finne deg en ny mann, du er jo ikke den mest attraktive på markedet, ei kjærring som nærmer seg 40, og har fem barn"

Må bare le jeg...

For en dust! Har ikke han fem barn også da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Og det sier du som er innbarka ungkar :o)

Nåja.

Ånden er sterk men kjødet er svakt.

Jeg er vegetarianer også, men det hender jeg får lurt inn en kjøttbit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja.

Ånden er sterk men kjødet er svakt.

Jeg er vegetarianer også, men det hender jeg får lurt inn en kjøttbit.

Å, jeg som trodde du likte blodige biffer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Å, jeg som trodde du likte blodige biffer :o)

Joa, men jeg har skjønt at det er inn å være sær, derfor utgir jeg meg for ulike minoriteter for å skape litt reklame for meg sjæl.

Visse andre minoriteter er ikke så god reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joa, men jeg har skjønt at det er inn å være sær, derfor utgir jeg meg for ulike minoriteter for å skape litt reklame for meg sjæl.

Visse andre minoriteter er ikke så god reklame.

Er ikke vegiser litt kjedelige da? Synes best om dem som ikke er så sære jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Er ikke vegiser litt kjedelige da? Synes best om dem som ikke er så sære jeg.

Er det ute å være sær altså?

Da må jeg justere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ute å være sær altså?

Da må jeg justere.

Det er jeg ikke helt sikker på om det er in eller ut men jeg mener at det begynner å være in å være litt harry :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er jeg ikke helt sikker på om det er in eller ut men jeg mener at det begynner å være in å være litt harry :o)

Da drar vi til Svinesund og handler litt bilstereo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser da ut til å klare det fint! Vet hvordan det er å gjøre alt selv.. Husk at om du trenger å snakke med noen må du få gjort det. Var det du som tok initiativet til seperasjon? Håper du har det godt.

jepp jeg tok initiativet, hadde ikke noe valg, han behandlet meg som en slave, klarte til og med å slå meg under siste svangerskap.

Begynner å få mistanke om at han har ei på si, og "tvingte" meg til å ta initiativet for at ikke han skal bli sett på som en idiot som går fra kone og 5 barn.

Nå var det jo jeg som valgte seperasjon, så da har jo han ryggen fri, ikke sant?

Men helt ærlig, ja det går faktisk bedre enn jeg hadde forventet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godt uten den mannen..

jepp jeg tok initiativet, hadde ikke noe valg, han behandlet meg som en slave, klarte til og med å slå meg under siste svangerskap.

Begynner å få mistanke om at han har ei på si, og "tvingte" meg til å ta initiativet for at ikke han skal bli sett på som en idiot som går fra kone og 5 barn.

Nå var det jo jeg som valgte seperasjon, så da har jo han ryggen fri, ikke sant?

Men helt ærlig, ja det går faktisk bedre enn jeg hadde forventet :o)

For en drittsekk, godt han er ute av hus.. Vet du klarer deg fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...