Gå til innhold

kan denne drittsekk-tråden slettes?


Gjest papegøya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, hva var det som var galt nå da? Er det en av Sørs undersåtter som fant noe støtende igjen?

Jeg gir opp dette her altså. Maken til beskyttelse som utøves i noen tilfeller. Dette ble fullstendig latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papegøya

Herregud, hva var det som var galt nå da? Er det en av Sørs undersåtter som fant noe støtende igjen?

Jeg gir opp dette her altså. Maken til beskyttelse som utøves i noen tilfeller. Dette ble fullstendig latterlig!

Det som er latterlig er å starte en tråd kun med hensikt å sjikanere en annen bruker på DOL

Og det virket som om webbmaster var enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er latterlig er å starte en tråd kun med hensikt å sjikanere en annen bruker på DOL

Og det virket som om webbmaster var enig.

Jo, så sant noen går i mot Sør pleier visst det fort å skje. 'At han faktisk har dummet seg til de grader ut og får smake konsekvensene av dette er visst ikke berettiget i så tilfelle.

Denne tråden skulle aldri vært slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i svarte er dette for en sensur?

Den tråden og innholdet i den var absolutt på sin plass!

At webmaster og Sør er gode venner, og at det blir brukt på en slik måte er fullstendig forkastlig!

Dette forumet er i ferd med å miste all troverdighet når det gjelder måten det blir administrert på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hva i svarte er dette for en sensur?

Den tråden og innholdet i den var absolutt på sin plass!

At webmaster og Sør er gode venner, og at det blir brukt på en slik måte er fullstendig forkastlig!

Dette forumet er i ferd med å miste all troverdighet når det gjelder måten det blir administrert på.

Tråder du starter primært for å sverte andre, vil fortsatt bli slettet. Synd at du ikke kunne diskutere temaet uten samtidig å sverte andre brukere her.

Forøvrig begynner vi å bli noe lei av klagingen din i forbindelse med disse slettingene samt påstander om vennskap mellom Sør og webmaster ol. Viser til http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1944936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråder du starter primært for å sverte andre, vil fortsatt bli slettet. Synd at du ikke kunne diskutere temaet uten samtidig å sverte andre brukere her.

Forøvrig begynner vi å bli noe lei av klagingen din i forbindelse med disse slettingene samt påstander om vennskap mellom Sør og webmaster ol. Viser til http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1944936

Hvis sak inneholder sider som går igjen på DOL, og som er representativt for måten noen her oppfører seg på - så anser jeg det som sider av samme sak.

Henvisningen til Sør i den tråden som ble slettet gikk direkte på hans måte å debatterer på her, og som hadde svært mange likhetstrekk til det som fremkom i filmen det hovedsakelig ble henvist til.

Det var intet i den tråden som beskyldte Sør for noe av det som jeg tidligere gikk over streken for av påstander mot Sør.

Jeg har i to tråder klaget på dine slettinger og vurderinger her. At du blir lei av det får være din sak.

Jeg tror jeg har vesentlig større grunn til å være lei av Sørs fremgangsmåte og debatteknikk som han fremviser i hundrevis av tråder her - hvis du forstår hva jeg forsøker å si og relevansen i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Tråder du starter primært for å sverte andre, vil fortsatt bli slettet. Synd at du ikke kunne diskutere temaet uten samtidig å sverte andre brukere her.

Forøvrig begynner vi å bli noe lei av klagingen din i forbindelse med disse slettingene samt påstander om vennskap mellom Sør og webmaster ol. Viser til http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1944936

Sør har trakassert meg i en uendelighet av tråder uten at noe blir gjort. Jeg har mange ganger sitti og venta på at tråden skal bli slettet. Sør angriper min person med løgner gang på gang uten at noen reagerer. At det tillates kan jeg ikke fatte og begripe ut fra de kriterier som vanligvis brukes.

Hva er det denne mannen har som ikke andre har?

Kan vi en gang for alle få vite det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Sør har trakassert meg i en uendelighet av tråder uten at noe blir gjort. Jeg har mange ganger sitti og venta på at tråden skal bli slettet. Sør angriper min person med løgner gang på gang uten at noen reagerer. At det tillates kan jeg ikke fatte og begripe ut fra de kriterier som vanligvis brukes.

Hva er det denne mannen har som ikke andre har?

Kan vi en gang for alle få vite det?

Ulv:-)

Som tidligere nevnt, så må du klage på konkrete innlegg slik at vi kan vurdere hvorvidt disse skal slettes. Du og Sør (samt noen til) poster svært mange innlegg, og vi leser kun noen få - det nytter derfor ikke å sitte stille og håpe på at vi skal reagere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ulv:-)

Som tidligere nevnt, så må du klage på konkrete innlegg slik at vi kan vurdere hvorvidt disse skal slettes. Du og Sør (samt noen til) poster svært mange innlegg, og vi leser kun noen få - det nytter derfor ikke å sitte stille og håpe på at vi skal reagere.

Beklager, men jeg tror ikke på dere. Tendensen er alt for tydelig til at sør ikke er beskyttet.

Hvem beskytter oss andre mot denne løgnaktige demonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg tror ikke på dere. Tendensen er alt for tydelig til at sør ikke er beskyttet.

Hvem beskytter oss andre mot denne løgnaktige demonen?

Jeg forsøker så godt jeg kan:-)

Dog ikke uten å bli motarbeidet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg forsøker så godt jeg kan:-)

Dog ikke uten å bli motarbeidet.....

Du er en engel, hva skulle vi gjort uten deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Beklager, men jeg tror ikke på dere. Tendensen er alt for tydelig til at sør ikke er beskyttet.

Hvem beskytter oss andre mot denne løgnaktige demonen?

Tror ikke du helt har oversikt over hvor mange innlegg postet av Sør som er blitt slettet gjennom årene. Foreslår fortsatt at du sender oss en mail med konkrete linker de gangene du synes ting er for ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd vaskehallen på Esso?

Nekter å bruke børster når jeg vasker meg.

Her skal det kun høytrykksspyles og vaskes for hånd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i svarte er dette for en sensur?

Den tråden og innholdet i den var absolutt på sin plass!

At webmaster og Sør er gode venner, og at det blir brukt på en slik måte er fullstendig forkastlig!

Dette forumet er i ferd med å miste all troverdighet når det gjelder måten det blir administrert på.

Et kollegium på dol, bestående av omtrent 8-10 menn, står last og bram mot Sør i ett og alt. Man kunne være fristet til å bruke favorittbegrepet deres - papegøyer - men sånt gjør man jo ikke.

Men hva er det nå egentlig dere klager for og på? Dere 8-10 har vel baller nok til å svare én mann uten å rope på mamma, eh... Webmaster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Tror ikke du helt har oversikt over hvor mange innlegg postet av Sør som er blitt slettet gjennom årene. Foreslår fortsatt at du sender oss en mail med konkrete linker de gangene du synes ting er for ille.

Når det bare er meg det går ut over er det greit. Skjønner at det ikke er mulig å lese alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...