Gå til innhold

Takk, da mangler bare dette:


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Så dere sletter altså helt uhemmet så lenge noen ber om det?

Jeg vet ikke hva overskriften dreide seg om, men når jeg vet hvem som deltok i diskusjonen så burde takhøyden være rimelig stor.

Vi sletter selvfølgelig ikke uhemmet fordi om noen ber om det. Men Sør hadde omformulert overskriften på en slik måte at den var egnet til å såre Goliath, og da Goliath ba oss slette så fant vi grunnlag for å gjøre dette.

Du og andre har gjentatte ganger ment at vi favoriserer Sør, så da tenkte vi at vi fikk ta hensyn til at overskriften var formulert på en lite god måte. Men "til lags åt alle kan ingen gjera"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    21

  • SierDuDet

    19

  • favn

    9

  • Ulv I Faarikaal

    6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Du skriver: "Ja, Morsk var den som skrev disse ordene, men du tok dem som sagt ut av sammenhengen og framstilte han dermed som pervers."

Nei, SDD.

Morsk har fremstilt seg selv som "pervers". Ingen har tvunget ham til å skrive slikt, og ingen har "tatt sitatene ut av sammenheng".

Jeg så hva han skrev.

Skal dette utvikle seg til å bli en tråd om forståelse for satire og sarkasme?

Jeg er litt overrasket over at ikke du forstår når noen parodierer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sletter selvfølgelig ikke uhemmet fordi om noen ber om det. Men Sør hadde omformulert overskriften på en slik måte at den var egnet til å såre Goliath, og da Goliath ba oss slette så fant vi grunnlag for å gjøre dette.

Du og andre har gjentatte ganger ment at vi favoriserer Sør, så da tenkte vi at vi fikk ta hensyn til at overskriften var formulert på en lite god måte. Men "til lags åt alle kan ingen gjera"...

Oki, jeg så som sagt ikke overskriften, men dersom den sårede ba om å få den slettet er jeg enig i slettinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Goliath utfordret Sør til debatt, og i tråden nedover falt noen friske kommentarer om Sør.

Dette ble for sterkt for Webmaster...personskikane må vite. Sør var nemlig for en gangs skyld ikke på DOL og fikk ødelagt tråden. Da synes Webmaster at han måtte gjøre det for ham.

Nå synes jeg du skal forsøke å holde orden på gangen i det som skjedde. Goliath ba om at vi skulle slette Sørs innlegg i tråden , se http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1975516

Vi leste deretter igjennom deler av tråden og besluttet å slette deler av den utelukkende på grunnlag av at Sør hadde endret overskriften på en måte som var egnet til å såre Goliath.

Du er blant de som pleier å si at vi tolererer mer fra Sør enn andre, men når vi sletter ham så mener du at vi gjør det også av hensyn til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid morsomt når du forsøker å bortforklare dine meninger som "parodi".

Men jeg forstår det.

Jeg hade satt stor pris på at hele tråden hadde blitt stående. Det var en god sarkasme og parodi på deg, slik det opprinnelig stod.

Det byr seg vel heldigvis nye muligheter, og jeg vil oppfordre alle til og bruke dine egne våpen mot deg på samme måte fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Bortforklaringer.

Tenk på en ting:

jeg har aldri lagt ut link til dine innlegg for å konfrontere deg med noe.

Det er fordi jeg ikke føler at du har noen injurierende kraft.

Men du har konfrontert meg med mine og lagt ut linker og sitater gang på gang for å oppnå noe. Det kan tyde på at du er "redd" meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg du skal forsøke å holde orden på gangen i det som skjedde. Goliath ba om at vi skulle slette Sørs innlegg i tråden , se http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1975516

Vi leste deretter igjennom deler av tråden og besluttet å slette deler av den utelukkende på grunnlag av at Sør hadde endret overskriften på en måte som var egnet til å såre Goliath.

Du er blant de som pleier å si at vi tolererer mer fra Sør enn andre, men når vi sletter ham så mener du at vi gjør det også av hensyn til ham.

Javel, beklager. Jeg forvekslet det med den opprinnelige tråden om dette emnet (som ble slettet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skrevet det mange ganger tidligere, f.eks. diskusjoner vedrørende disse 0,2 % du snakket om en periode.

Det er selvsagt lett for deg å nekte for både det ene og det andre, all den tid det ikke bare er umulig å finne tilbake til gamle innlegg da de er så sinnssykt mange, men også fordi den slags tråder stort sett blir slettet.

"Og nei, jeg bagatelliserer på INGEN måte at noen sitter inne for noe de ikke har gjort. MEN jeg setter det i perspektiv, og da er faktisk ikke problemet veldig vanlig."

Når du "setter det i perpektiv" så bagatelliserer du det.

Hva om du hadde vist til en link hvor en 10 åring hadde blitt voldtatt av en 25 åring, og naturlignok skrevet noe om hvor jævlig det var, hvorpå jeg hadde forandret headingen og begynt å våse om 50000 døde i et eller annet land for å sette det i perspektiv.

Hadde ikke jeg bagatellisert det da? Jo, det hadde jeg. Nøyaktig på samme måte som du gjør.

Og hvor vanlig justismord er vet vet du jo ikke. Det er ofte ord mot ord, og det er svært få som faktisk blir frikjent etter at dommen har falt. Mørketallene kan være enorme. For alt du vet, selv om ikke jeg heller tror det er tilfellet, like store som tallet på antall voldtekstforbrytere som går fri.

Cluet er at det vet du ikke.

Bare det å fly rundt og forfekte at "0,2 % av anmeldte voldtekter er anmeldelser basert på løgner", noe du lenge gjorde, sier jo noe om at du indirekte dømmer en hel haug med mennesker som har blitt frikjent pga bevisets stilling, eller av andre grunner.

He he. Nesten morsomt at du nevner de berømte 0,2% som gikk som en mare i en mengde tråder for etpar år siden.

Sør skal dog ha skryt for at han ikke har nevnt dem siden den dagen han fikk dokumentert at tallet var 45 ganger høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sletter selvfølgelig ikke uhemmet fordi om noen ber om det. Men Sør hadde omformulert overskriften på en slik måte at den var egnet til å såre Goliath, og da Goliath ba oss slette så fant vi grunnlag for å gjøre dette.

Du og andre har gjentatte ganger ment at vi favoriserer Sør, så da tenkte vi at vi fikk ta hensyn til at overskriften var formulert på en lite god måte. Men "til lags åt alle kan ingen gjera"...

Er det flere slettetråder som 'diskuteres'??

Og jeg som trodde jeg var dagens hovedperson *disappointeeeeeed*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere slettetråder som 'diskuteres'??

Og jeg som trodde jeg var dagens hovedperson *disappointeeeeeed*

:)

Synd med folk hvis dårlig oppmerksomhet er den eneste oppmerksomhet de kan få.

Vurdert og få deg et liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Nesten morsomt at du nevner de berømte 0,2% som gikk som en mare i en mengde tråder for etpar år siden.

Sør skal dog ha skryt for at han ikke har nevnt dem siden den dagen han fikk dokumentert at tallet var 45 ganger høyere.

Det skal jo godt gjøres å glemme disse tallene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Er det flere slettetråder som 'diskuteres'??

Og jeg som trodde jeg var dagens hovedperson *disappointeeeeeed*

:)

Du har da bare hjulpet til med å holde orden i barnehagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jo godt gjøres å glemme disse tallene :)

He he. Det er rart med tall. Utenfor DOl har vi 17.mai, 11/9, og en rekke andre tall som vi forbinder og assosierer med forskjellige ting.

På DOL har vi 60 000 og 0.2%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så hva han skrev.

Skal dette utvikle seg til å bli en tråd om forståelse for satire og sarkasme?

Jeg er litt overrasket over at ikke du forstår når noen parodierer deg.

Jeg er overrasket over at du tror på folks bortforklaringer når de ser de har skrevet noe dumt.

Og å bruke voldtekt av småbarn som "parodi" (uansett om det virkelig var ment som parodi) er utilgivelig uansett.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hade satt stor pris på at hele tråden hadde blitt stående. Det var en god sarkasme og parodi på deg, slik det opprinnelig stod.

Det byr seg vel heldigvis nye muligheter, og jeg vil oppfordre alle til og bruke dine egne våpen mot deg på samme måte fremover.

Det ville vært fint hvis tråden hadde overlevd. Det ville fratatt deg din patetiske bortforklaring av det du skrev med at det var en parodi.

Den eneste parodien her er selvsagt deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har da bare hjulpet til med å holde orden i barnehagen!

Du altså, helt alvorlig her... jeg reagerte med sjokkert vemmelse på det definitivt verste jeg har sett på trykk noen gang på Dol. Det finnes en grense for hva som skal stå på trykk i et ellers seriøst helseforum, h e l s e -forum.

Er du enig i det? Eller vil du oppfordre folk til å holde kjeft neste gang?

Og ordbruken min gidder jeg ikke unnskylde i det hele tatt. Jeg har fått servert atskillig styggere ting fra Morsk ved flere anledninger uten at du har reagert i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over at du tror på folks bortforklaringer når de ser de har skrevet noe dumt.

Og å bruke voldtekt av småbarn som "parodi" (uansett om det virkelig var ment som parodi) er utilgivelig uansett.

Med vennlig hilsen

Selvsagt må parodien bli forkastelig, når det man paroderer er det.

hva som desverre ikke er parodi er måten du tråkker på og bagatelliserer andre folks ulykke, død og undergang som følge av myndighetsovergrep.

Her er minnesiden til en av dem du håner: http://home.no.net/nsmfia/arnewith.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har da bare hjulpet til med å holde orden i barnehagen!

Du, nå leste jeg setningen din en gang til og da ga den en annen mening enn første gang. Sånn kan det gå.

Og takk for i kveld ----- disse %*run#¤@£! er jo bare overmåte kjedelige og *mumlemumle...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville vært fint hvis tråden hadde overlevd. Det ville fratatt deg din patetiske bortforklaring av det du skrev med at det var en parodi.

Den eneste parodien her er selvsagt deg!

Da er vi tydligvis enige om ihverfall EN ting: Tråden burde blitt stående.

Du behøver ikke forsøke bortforklare at det var din papegøye som kom deg til unnsetning og fikk det slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Du altså, helt alvorlig her... jeg reagerte med sjokkert vemmelse på det definitivt verste jeg har sett på trykk noen gang på Dol. Det finnes en grense for hva som skal stå på trykk i et ellers seriøst helseforum, h e l s e -forum.

Er du enig i det? Eller vil du oppfordre folk til å holde kjeft neste gang?

Og ordbruken min gidder jeg ikke unnskylde i det hele tatt. Jeg har fått servert atskillig styggere ting fra Morsk ved flere anledninger uten at du har reagert i det hele tatt.

Jeg tolket teksten som ironi og tok den ikke som uttrykk for Morsk sine oppfatninger om temaet i denne sammenhengen.

Synes allikevel det var ok at du reagerte, og du trenger ikke undskylde ditt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...