Gå til innhold

Takk, da mangler bare dette:


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Og hvis du ser på det innlegget alene, så ville det sett stygt ut.

Hvis du ser på det innlegget jeg skriver nå, alene, så ville det ikke gitt noen mening.

Hvis du derimot hadde sett på innleggene i forbindelse med resten av tråden, hadde resultatet blitt et annet.

Du forstår forskjellen.

Fint levert. Du tar deg så godt av dette at jeg ikke behøver plage hjernen min særlig mer med krangle og sutrefanten i dag.

Selv om det er svært underholdende å krangle med Sør, kan det også innimellom oppstå overdose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    21

  • SierDuDet

    19

  • favn

    9

  • Ulv I Faarikaal

    6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ja, et enkelt innlegg kan mangle mening hvis det står alene.

Men det var overhodet ikke tilfelle i det eksempelet vi snakker om. Der fremkom det klart og tydelig hva forfatteren mente.

Med vennlig hilsen

"Men det var overhodet ikke tilfelle i det eksempelet vi snakker om. Der fremkom det klart og tydelig hva forfatteren mente."

Hehe, jeg begynner å mistenke at du kjører knallhardt på flaska i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint levert. Du tar deg så godt av dette at jeg ikke behøver plage hjernen min særlig mer med krangle og sutrefanten i dag.

Selv om det er svært underholdende å krangle med Sør, kan det også innimellom oppstå overdose.

Nå orker jeg ikke mer sjøl. Det er sent og jeg føler at jeg snakker med en vegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket teksten som ironi og tok den ikke som uttrykk for Morsk sine oppfatninger om temaet i denne sammenhengen.

Synes allikevel det var ok at du reagerte, og du trenger ikke undskylde ditt innlegg.

Neinei, jeg driver da ikke og unnskylder noe som helst.

Tvert om vil jeg gjerne enda en gang understreke at sitatene vitner om det ultimate lavmål av hva en voksen mann får seg til å skrive. Det er så man føler trang til å synke på kne, bøye hodet og stumt be om at forplantningsevnen ikke fungerer og at den daglige grupperunken på Dol er mer enn tilfredsstillende for de involverte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...