Gå til innhold

100 nyeste


Gjest gjør noe da!!

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Spør Webmaster hvem som burde ekskluderes da, så gir jeg meg hvis han er enig med deg.

Skal vi ikke heller inkludere og hjelpe? Det er mye hyggeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    29

  • Ulv I Faarikaal

    21

  • soleil

    12

  • Dorthe

    5

Mest aktive i denne tråden

Ser du, egentlig er jeg en allsidig fyr. Hopper fra humor til alvor med lynets fart.

Fryktløs, egoistisk og passe frekk, akkurat som Karlson På Taket, mitt ideal.

hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg forholder meg selvsagt til andres meninger (alle har rett til å mene hva de vil). Det er dog besynderlig at folk klager over hva folk skriver, fremfor å skrive noe bedre/mer interessant selv...

Jeg forventer heller ikke at alle skal "like" alt jeg skriver, men jeg kritiserer heller ikke folk som lurer på hvordan de skal åpne glasset med rødbeter.

Med vennlig hilsen

Har du tenkt å gjøre noe med det folk irriterer seg over på dette forumet som du står for?

Du og en del andre har fått en del konstruktiv kritikk, men det går tilsynelatende inn det ene øret og ut det andre.

Dere er ikke alene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nyttårsløfte om å starte "5 flunkende nye" tråder hver dag?

Nei, mitt nyttårsløfte var å drikke mer kaffe. Det har jeg klart så langt!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg forholder meg selvsagt til andres meninger (alle har rett til å mene hva de vil). Det er dog besynderlig at folk klager over hva folk skriver, fremfor å skrive noe bedre/mer interessant selv...

Jeg forventer heller ikke at alle skal "like" alt jeg skriver, men jeg kritiserer heller ikke folk som lurer på hvordan de skal åpne glasset med rødbeter.

Med vennlig hilsen

Når folk lurer på hvordan de skal åpne glasset med røbeter, ender ikke tråden i en personlig krangel. Det er forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tenkt å gjøre noe med det folk irriterer seg over på dette forumet som du står for?

Du og en del andre har fått en del konstruktiv kritikk, men det går tilsynelatende inn det ene øret og ut det andre.

Dere er ikke alene her.

En mere relevant kritikk ville vært å kritisere folk som IKKE skriver noen innlegg, eller bare skriver innlegg for å kritisere andre.

At det blir mange innlegg fra samme personer, skyldes like mye at det er få innlegg fra andre.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk lurer på hvordan de skal åpne glasset med røbeter, ender ikke tråden i en personlig krangel. Det er forskjellen.

Nei, men jeg tror dette er den første tråden vi er med i, og du er med i en "personlig krangel" med meg, og enda en med UiF.

Ergo må du være enda verre?

:-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mere relevant kritikk ville vært å kritisere folk som IKKE skriver noen innlegg, eller bare skriver innlegg for å kritisere andre.

At det blir mange innlegg fra samme personer, skyldes like mye at det er få innlegg fra andre.

Med vennlig hilsen

Så egentlig burde ALLE ha som nyttårsløfte å starte "5 flunkende nye" tråder hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du er i deg gode hjørnet i dag, ser jeg :)

Jeg har holdt meg unna på grunn av mitt gode humør i dag. Jeg har gjort et par gode bisnissavtaler denne uka og oppnådd noe viktig i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mere relevant kritikk ville vært å kritisere folk som IKKE skriver noen innlegg, eller bare skriver innlegg for å kritisere andre.

At det blir mange innlegg fra samme personer, skyldes like mye at det er få innlegg fra andre.

Med vennlig hilsen

Hvis den var myntet på på meg så var det totalt skivebom.

Jeg skriver mange innlegg, både som svar og som nye innlegg. Dette forumet har mer enn åpent forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mitt nyttårsløfte var å drikke mer kaffe. Det har jeg klart så langt!

Med vennlig hilsen

Hva med å gå bort fra daten når du gjør det? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg tror dette er den første tråden vi er med i, og du er med i en "personlig krangel" med meg, og enda en med UiF.

Ergo må du være enda verre?

:-)

Med vennlig hilsen

Synes ikke EN tråd skal avgjøre om jeg er enda verre, men i dette tilfellet ligger jeg vel litt tynt an akkurat der, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjør noe da!!

Det skal være mulig å velge "nye fra utvalgte", hvis du IKKE krysser av for "åpent forum", slipper du vel unna det verste, skulle jeg tro.

Det er jo veldig dumt å måtte velge bort åpent forum, ellers ville dette vært en utmerket mulighet til å slippe å irritere seg over kverulantene på. Selv om de til en viss grad herjer inne på adopsjonsforum også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så egentlig burde ALLE ha som nyttårsløfte å starte "5 flunkende nye" tråder hver dag?

Nye og interessante tråder gir et levende forum.

Jeg pleier selvsagt ikke å starte 5 nye tråder hver dag, men gjorde det for å forsøke og diskutere noe annet enn person på Webmaster forum.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt meg unna på grunn av mitt gode humør i dag. Jeg har gjort et par gode bisnissavtaler denne uka og oppnådd noe viktig i dag.

Det er bra! Gratulerer! Fortsett sånn, da blir DOL et koseligere sted å være igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke EN tråd skal avgjøre om jeg er enda verre, men i dette tilfellet ligger jeg vel litt tynt an akkurat der, ja...

*glis*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Det er jo veldig dumt å måtte velge bort åpent forum, ellers ville dette vært en utmerket mulighet til å slippe å irritere seg over kverulantene på. Selv om de til en viss grad herjer inne på adopsjonsforum også da...

Da kan du gå direkte inn på åpent forum, istedet for å gå via 100 nyeste. Og så bare hoppe over de milelange kveruleringstrådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den var myntet på på meg så var det totalt skivebom.

Jeg skriver mange innlegg, både som svar og som nye innlegg. Dette forumet har mer enn åpent forum.

Jeg skriver også veldig mange innlegg (langt mer enn de fleste) som IKKE er i "krangletrådene".

Hvis du (og andre) var mer aktive, ville "krangletrådene" dø ut (fordi det ville være mer interessante tråder), og uansett ville de bare være en dråpe i havet.

Problemet er altså ikke de som skriver, men de som ikke gjør det.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...