Gå til innhold

Også et nytt spill som folk kan bli gale av :)


Gjest Calóni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 276
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Klara Q

    62

  • Atene

    30

  • Tornerose

    30

  • fresja

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest Calóni

artig spill! er ved maurslukern og kommer ikke vidre...

nope. og om du har noen, så ikke gi dem til meg! jeg får jo ikke gjort annet enn å klikke meg rundt på merkelige spill :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff vet jeg maser du trenger ikke å svare, men jeg kan ikke legge meg ikveld hvis jeg ikke blir ferdig hehe. Kan jeg gå ned i hullet? i level 12, hva gjør jeg med dataen og kartet.,ingenting? uff jeg vi ut ut ut.

Kartet viser rommene i de to etasjene du beveger deg i. Kjekt å ta en titt på innimellom. Da skjønner du hvordan du får vekk hindringen for å komme ned i hullet også.

Du har kanskje klart det nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartet viser rommene i de to etasjene du beveger deg i. Kjekt å ta en titt på innimellom. Da skjønner du hvordan du får vekk hindringen for å komme ned i hullet også.

Du har kanskje klart det nå ?

nei jeg gav opp og tok exit hehe , men kan jeg fortsette imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg gav opp og tok exit hehe , men kan jeg fortsette imorgen?

Ja, men jeg tror du må begynne på nytt på nivå 12 - inkludert den grønne veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg tror du må begynne på nytt på nivå 12 - inkludert den grønne veggen.

kødder du eller? ikke faen da dropper jeg deg, aldri i livet nei nei nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grrr. Hva gjør jeg med datamaskinen da? Har fått tak i nåla, men nå finner jeg ikke noe mer. Skjønner jeg må gjøre noe med en diskett eller noe. Hjelp!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrr. Hva gjør jeg med datamaskinen da? Har fått tak i nåla, men nå finner jeg ikke noe mer. Skjønner jeg må gjøre noe med en diskett eller noe. Hjelp!!!!!!

Les langt ned i innlegget her, masse svar og tips hele veien:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Grrr. Hva gjør jeg med datamaskinen da? Har fått tak i nåla, men nå finner jeg ikke noe mer. Skjønner jeg må gjøre noe med en diskett eller noe. Hjelp!!!!!!

uh. på andre brett eller.no? jeg husker ikke riktig..du må ha tak i en boks med en diskett i, og bruke nåla til å få den opp, og sette disketten i pcen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle unntatt 4.. Lang tid, - vel, jeg brukte bare 511 moves.. haha.. herregud, som jeg sleit! Men ikke gi opp!

Du klarer det sikkert bedre enn meg.

*krysser fingrene*

Brukte bare 72 klikk for å få veggen grønn. Men klarer ikke noe mer på level 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyspære,skrujern, tang, og security card.

Lyspæren skrur du inn i en skrivebordslampe. Lamper lyser på en vegg med tall, noter tallene.

Skrujernet bruker du til å åpne kontrollen til laserpanel 2. Tangen bruker du til å knipe av den grønne ledningen.

Security card fikk jeg ikke brukt etter den sirkelen med farger.

Der er jo ingen skrivebordslampe i noe rom. Finner ikke ut hvor tangen og skrujenet skal brukes heller. Vet ikke hva som er kontrollpanel 2. Og grønne tråder er der mange av flere steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jo ingen skrivebordslampe i noe rom. Finner ikke ut hvor tangen og skrujenet skal brukes heller. Vet ikke hva som er kontrollpanel 2. Og grønne tråder er der mange av flere steder.

Rommet innenfor tv'en. Du må flytte et skap.

Når du har skrudd av laser 1, finner du et rom til venstre, der du skal bruke skrutrekker og tang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rommet innenfor tv'en. Du må flytte et skap.

Når du har skrudd av laser 1, finner du et rom til venstre, der du skal bruke skrutrekker og tang.

Takk, jeg fant lampa og koden. Så var det å finne ut hva som er laser 1, og hvordan den skrues av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rommet innenfor tv'en. Du må flytte et skap.

Når du har skrudd av laser 1, finner du et rom til venstre, der du skal bruke skrutrekker og tang.

Nå har jeg brukt skrutrekker og tang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rommet innenfor tv'en. Du må flytte et skap.

Når du har skrudd av laser 1, finner du et rom til venstre, der du skal bruke skrutrekker og tang.

Nå ER jeg endelig ferdig! Tak til deg og andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med alle 12 brett. du må mikse fargene så de blir den samme som det hjulet oppå transportøren. Feks hvis det er lilla, må du trykke på blå og rød. om du gjør feil, så forandrer fargen på det ene hjulet seg, slik at du må prøve å finne en kombinasjon som passer det.

Jeg får bare "Wrong Mixture Detected"! Hva gjør jeg galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest thetraveller

nå er jeg på level 12, og det er en data der med noe area 51 på, i tilleg er det en vegg som du kan trykke på noen knotter som blir grønne, må alle bli grønne uff da tar det lang tid.

Jeg er også på nivå 12, og har flytta den grønne veggen bakover. Men ikke søren om jeg skjønner mer, altså... Like før jeg klikker, for nå har jeg prøvd siden i går kveld.

Har et rødt kort, og et skrujern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...