Gå til innhold

Også et nytt spill som folk kan bli gale av :)


Gjest Calóni

Anbefalte innlegg

Et lite hint om hvordan steinene skal ligge under trappa...?

0:)

Du kan flytte steinene inn og ut, tror den første skal flyttes to ut, den andre en og den siste også to. Og så lar du den hodetgreia gå i sporet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 276
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Klara Q

    62

  • Atene

    30

  • Tornerose

    30

  • fresja

    10

Mest aktive i denne tråden

Skal det være noe på gulvet mellom musehull og flisene under trappa?

*mase, mase*

Du fanger hodet med diskettboksen i hullet til høyre, og så setter du hodet oppå flisene under trappa når du har plassert dem rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Men, jeg har bare fått tak i plakaten og en nøkkel som var under puta. Noe mer finner jeg ikke. Hvor er kofferte - aaa, kanskje nøkkelen passer i lockeren!

aapnet skapdoren med nokkelen. Der er koffoertene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest epletre

De skal ligge slik at hodet kan bevege seg fra hullet øverst til høyre og til hullet øverst til venstre.

Hva skal du bruke hodet til da?

Ja jeg er helt gronn paa dette jeg:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fanger hodet med diskettboksen i hullet til høyre, og så setter du hodet oppå flisene under trappa når du har plassert dem rett.

Har delt opp trekantet objekt, hva skal jeg bruke dem til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har delt opp trekantet objekt, hva skal jeg bruke dem til?

Du har delt den med laseren? Da går du tilbake til det første rommet med den grå boksen ved døra, så må du plassere de bitene etter trekanten på riktig måte i boksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har delt den med laseren? Da går du tilbake til det første rommet med den grå boksen ved døra, så må du plassere de bitene etter trekanten på riktig måte i boksen.

Gjort det, men da ble den aktivert igjen???

Blir gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du bruke hodet til da?

Ja jeg er helt gronn paa dette jeg:0)

Når du har ordnet flisene slik at hodet har kommet seg til hullet øverst til venstre går du ut av rommet og fanger hodet i hullet ved døren med diskettboksen. Når du så har løftet trappa og satt flisene på rett plass skal du sette hodet oppå slik at det kan gå i sporet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Når du har ordnet flisene slik at hodet har kommet seg til hullet øverst til venstre går du ut av rommet og fanger hodet i hullet ved døren med diskettboksen. Når du så har løftet trappa og satt flisene på rett plass skal du sette hodet oppå slik at det kan gå i sporet.

Hmm.. Takk! tror jeg gir opp.. Finner ikke ut hvor flisene skal vaere jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Calóni

funnet diskettboksen og nål men hvordan setter jeg ned boksen for å åpne med nåla?

bare gjør det i inventorlista. velg nål, prøv å velge diskett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Når du har ordnet flisene slik at hodet har kommet seg til hullet øverst til venstre går du ut av rommet og fanger hodet i hullet ved døren med diskettboksen. Når du så har løftet trappa og satt flisene på rett plass skal du sette hodet oppå slik at det kan gå i sporet.

Fikk det til:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort det, men da ble den aktivert igjen???

Blir gal.

Det er flere måter å sette brikkene i på, og bare en av dem er rett. Når du har satt dem rett ser du låsen flytte på seg og så zoomer du ut og går ut døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Takk! tror jeg gir opp.. Finner ikke ut hvor flisene skal vaere jo!

Du holder ennå på med gulvflisene, ikke de under trappa? Ok, grovt regnet ser veien ut som to U'er ved siden av hverandre som er festet sammen øverst og på hver sin side til hvert sitt hull. (håper du forstod det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Du holder ennå på med gulvflisene, ikke de under trappa? Ok, grovt regnet ser veien ut som to U'er ved siden av hverandre som er festet sammen øverst og på hver sin side til hvert sitt hull. (håper du forstod det)

Naa gav jeg opp! Finner ikke disse U'ene du snakker om.. Faar komme meg avgaarde aa hente unger paa skolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Du holder ennå på med gulvflisene, ikke de under trappa? Ok, grovt regnet ser veien ut som to U'er ved siden av hverandre som er festet sammen øverst og på hver sin side til hvert sitt hull. (håper du forstod det)

Hihi.. Hver gang jeg gir opp faar jeg det til! Ungene faar vente:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...