Gå til innhold

Hår på puppene


Gjest Ikke undertegnet i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Bare ei dame

Ikke å forglemme Dr Münster. Han var her i en kort periode, og er helt slettet. =)

min mening er at denne fyren her er en GENI IDIOT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 348
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Scholar

    101

  • Goliath

    32

  • snilen

    29

  • Prozak

    23

Mest aktive i denne tråden

Gjest stfu!

Hei!

Jeg har IKKE irettesatt noen pga. ordet "pupp". Men når jeg blir "angrepet" fordi jeg bruker ordet "bryst" og ikke "pupp", så synes jeg at jeg skal ha lov til å fortelle vedkommende at korrekt språkbruk, tross alt, er "bryst" og ikke "pupp".

Men jeg registrerer av ditt innlegg at du synes det var galt av meg å besvare kritikken...

I rest my case! :)

Vennlig hilsen

go rest in peace...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

han er så blåst i hauet... Har en følelse at det er min nabo Han er HELT NERD!!! Helt helt blåst!!! Ikke bry dere om han... Det gjør ikke vi heller.. Han har ikke annet å foreta seg.. Men sannheten er at jeg må legge til, at ALLE mennesker har hår der. Men menn har mer og dem skal ha der. Kvinner har også det men mindre. Alt har med hormoner å gjøre. Jeg selv napper 1 - 2 vekk. Men hvis man går inn og SER med forstørrelsesglass, kan man faktisk se at alle har hår der... Og til slutt vil jeg bare si at han scolar fyren, bare har vært i lag med 2- 3 kvinner og som alle vet, har dem fjernet her og der. Men hva vet en sånn fyr om det?? hehehe... Når han bare sitter og skriver innlegg og øver på fremmedord hele dagen... Bortsett fra å studere kvinners bryster da LOL OMG ROTFLMAOPIMP!!!

Det var lenge siden den linken! Kjenner du han fyren eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rister på hodet !

Det var lenge siden den linken! Kjenner du han fyren eller?

hadde ikke orket å ha kjennskap til noe slikt... NO WAY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miniiee

Du forholder deg nok til en "merkelig verden" som vi andre ikke kjenner så godt til - all den tid den faktisk bare eksisterer i ditt eget hode og dine egne fantasier.

Ikke rart du finner "verden der ute" som stor og skremmende:-)

Det er faktisk veldig vanlig.

Jeg har det også, og er stolt av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHhahahahhaah OFFAMEG Å DUM i hodet person...Det finnes ingen mellomting hos slike personer... lurer fælt på hvor mange venner slike personer klarer å lure til seg. Fordi jeg vet JEG aldri hadde klart å være venner med en sånn en. HAHAHAHA offameg!!! Kanskje scolar var papegøye i sitt forrige liv LOL...

Kjære deg!

Om du føler deg truffet, når jeg sier at ikke alle jenter har hår på brystene sine, så beklager jeg det. Visste ikke at du var så "hårsår" :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest labrissa

Kjære deg!

Om du føler deg truffet, når jeg sier at ikke alle jenter har hår på brystene sine, så beklager jeg det. Visste ikke at du var så "hårsår" :)

Vennlig hilsen

Du som gutt vet vel alt om dette emnet?

Du er temmelig naiv om du tror at ikke jenter har endel "hemmeligheter" for dere gutta når det gjelder stell av oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FU you Mofu*  :)))

Kjære deg!

Om du føler deg truffet, når jeg sier at ikke alle jenter har hår på brystene sine, så beklager jeg det. Visste ikke at du var så "hårsår" :)

Vennlig hilsen

STFU U freak!!! EAT THIS U MOFU*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Noen kvinner har mere hårvekst enn andre kvinner, det er ikke unormalt...

Har ikke opplevd dette selv, men vet det er like normalt som at noen kvinner har dun over leppa...

Det er jo noen av de mange(tusner av ting) tingene som gjør oss mennesker til individuelle mennesker, vi er ALLE forskjellige!

Om dette blir for plagsomt for deg, så kan du jo begynne å spare til laser... da forsvinner hårene for alltid etter noen behandlinger... etter som jeg har skjønnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...