Gå til innhold

Hår på puppene


Gjest Ikke undertegnet i dag

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur..

Har alle det? Nesten rundte hele brystvorta?

Før var der bare et par hår liksom, men føler det er kommet flere nå... Liker ikke det noe særlig...

Jeg har fått mer rundt bikinilinjen (er 30, føler det ble slik etter fødslene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 348
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Scholar

    101

  • Goliath

    32

  • snilen

    29

  • Prozak

    23

Mest aktive i denne tråden

Clue1365380406

Har alle det? Nesten rundte hele brystvorta?

Før var der bare et par hår liksom, men føler det er kommet flere nå... Liker ikke det noe særlig...

Jeg trodde ikke det var mange kvinner som har hår rundt brystvorta....

Jeg har aldri hatt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt. Men de fleste napper dem vekk. Menn som ikke er klar over dette mangler kunnskap om kvinner :-)

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sikkert ikke noe farlig. Jeg vet vel egentlig ikke hvor mye jenter vanligvis har fordi alle napper dem så fort de oppdager dem.

Jeg vet ikke om p-piller f.eks kan øke eller minske hårveksten der. Og så kommer det flere med alderen tror jeg.

P-piller kan øke hårveksten overalt på kroppen, iom. at det er et ganske kraftig "hormonellt" preparat.

"......................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt. Men de fleste napper dem vekk. Menn som ikke er klar over dette mangler kunnskap om kvinner :-)

".........................."

Hei!

Jeg har nå inntrykk av at du her allmenngjør egne problemer: selv om du og/eller de kvinner du kjenner har hår på brystene, betyr ikke det at alle kvinner har det.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har nå inntrykk av at du her allmenngjør egne problemer: selv om du og/eller de kvinner du kjenner har hår på brystene, betyr ikke det at alle kvinner har det.

Vennlig hilsen

Hva i alle dager er det du prøver å si?

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde ikke det var mange kvinner som har hår rundt brystvorta....

Jeg har aldri hatt det!

Ikke jeg heller. Jeg har ennå ikke observert et hår verken rundt brystvorta eller andre stedet på brystene. Og de har vært utviklet i over 40 år (fikk dem tidlig...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karianne 21

Jeg har aldri hatt det jeg. Er det noe som kommer med årene? Hjelp, det vil jeg virkelig ikke oppleve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elisabeth

Det er helt normalt. Men de fleste napper dem vekk. Menn som ikke er klar over dette mangler kunnskap om kvinner :-)

".........................."

Kanskje jeg mangler litt kunnskap, for jeg viste ikke at det var vanlig. Har ikke opplevd det selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg mangler litt kunnskap, for jeg viste ikke at det var vanlig. Har ikke opplevd det selv

Som sagt: man ser det jo sjelden, iom. at de fleste fjerner dem så snart de viser seg.

"........................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elisabeth

Som sagt: man ser det jo sjelden, iom. at de fleste fjerner dem så snart de viser seg.

"........................"

Har aldri nappet hår rundt puppene mine. Vi kvinner er vel like forskjellig der som alle andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri nappet hår rundt puppene mine. Vi kvinner er vel like forskjellig der som alle andre steder.

Uten tvil :-)

"......................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke vær så nervøs, da

Hva i alle dager er det du prøver å si?

"........................."

Les innlegget en gang til. Bruk ordbok. Evt. ta kontakt med din lokale grunnskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Les innlegget en gang til. Bruk ordbok. Evt. ta kontakt med din lokale grunnskole.

Du er ikke så idiot som du fremstår her, vel? For din egen skyld håper jeg du later som.

"....................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke så idiot som du fremstår her, vel? For din egen skyld håper jeg du later som.

"....................."

Hei!

Det er ikke jeg som ikke klarer å forstå et innlegg skrevet på vanlig norsk. Og du snakker om "idiot"? :)

Dine fantasier om at de fleste kvinner har hår på brystene sier mer om deg selv og/eller dine kvinnelige venner. Du trenger ikke la dine frustrasjoner gå ut over oss andre.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er ikke jeg som ikke klarer å forstå et innlegg skrevet på vanlig norsk. Og du snakker om "idiot"? :)

Dine fantasier om at de fleste kvinner har hår på brystene sier mer om deg selv og/eller dine kvinnelige venner. Du trenger ikke la dine frustrasjoner gå ut over oss andre.

God bedring!

Det innlegget ditt er så dumt at jeg skjønner ikke at jeg gidder svare på det. Nu vel.

"Det er ikke jeg som ikke klarer å forstå et innlegg skrevet på vanlig norsk."

Jepp. Hvis du tror spørsmålet mitt var hva det du skrev betyr språklig, så står jeg definitivt for betegnelsen "idiot".

"Dine fantasier om at de fleste kvinner har hår på brystene"

Har jeg uttalt noe slikt? I såfall regner jeg med at du kan peke på det.

"mer om deg selv og/eller dine kvinnelige venner."

Den er bare så barnslig at den skal få stå ukommentert.

"Du trenger ikke la dine frustrasjoner gå ut over oss andre."

Frustrasjoner? Hvem er frustrert? Er du? Her må jeg igjen spørre om hva i all verden det er du snakker om? (selv om jeg ikke regner med at du skjønner spørsmålet denne gangen heller) "Gå ut over andre"? Hvem? Hva? Har du sett noe annet enn et saklig svar på et spørsmål?

Makan til fjott.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget ditt er så dumt at jeg skjønner ikke at jeg gidder svare på det. Nu vel.

"Det er ikke jeg som ikke klarer å forstå et innlegg skrevet på vanlig norsk."

Jepp. Hvis du tror spørsmålet mitt var hva det du skrev betyr språklig, så står jeg definitivt for betegnelsen "idiot".

"Dine fantasier om at de fleste kvinner har hår på brystene"

Har jeg uttalt noe slikt? I såfall regner jeg med at du kan peke på det.

"mer om deg selv og/eller dine kvinnelige venner."

Den er bare så barnslig at den skal få stå ukommentert.

"Du trenger ikke la dine frustrasjoner gå ut over oss andre."

Frustrasjoner? Hvem er frustrert? Er du? Her må jeg igjen spørre om hva i all verden det er du snakker om? (selv om jeg ikke regner med at du skjønner spørsmålet denne gangen heller) "Gå ut over andre"? Hvem? Hva? Har du sett noe annet enn et saklig svar på et spørsmål?

Makan til fjott.

".........................."

I et innlegg av 21/3-2004, klokken 03:36, kom følgende innlegg signert "Prozak" på prent:

"Det er helt normalt. Men de fleste napper dem vekk. Menn som ikke er klar over dette mangler kunnskap om kvinner :-)"

Beneketer du fremdeles at det statistisk sett er vanlig for kvinner å ha hår på brystene som de må nappe bort?

(Jeg forstår godt at det ikke kan være greit for deg å bli konfrontert med et slikt utsagn, fra egen hånd.)

Som jeg har sagt: jeg benekter ikke muligheten for at du har hår på brystene dine og/eller at de kvinner du har vært med vanligvis har hatt hår på brystene sine, som de har måtte nappe bort.

Men å hevde at det er vanlig for kvinner å ha hår på brystene sine, er latterlig.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarisvati

I et innlegg av 21/3-2004, klokken 03:36, kom følgende innlegg signert "Prozak" på prent:

"Det er helt normalt. Men de fleste napper dem vekk. Menn som ikke er klar over dette mangler kunnskap om kvinner :-)"

Beneketer du fremdeles at det statistisk sett er vanlig for kvinner å ha hår på brystene som de må nappe bort?

(Jeg forstår godt at det ikke kan være greit for deg å bli konfrontert med et slikt utsagn, fra egen hånd.)

Som jeg har sagt: jeg benekter ikke muligheten for at du har hår på brystene dine og/eller at de kvinner du har vært med vanligvis har hatt hår på brystene sine, som de har måtte nappe bort.

Men å hevde at det er vanlig for kvinner å ha hår på brystene sine, er latterlig.

Vennlig hilsen

Det er vanlig i den forstand at det ikke er uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et innlegg av 21/3-2004, klokken 03:36, kom følgende innlegg signert "Prozak" på prent:

"Det er helt normalt. Men de fleste napper dem vekk. Menn som ikke er klar over dette mangler kunnskap om kvinner :-)"

Beneketer du fremdeles at det statistisk sett er vanlig for kvinner å ha hår på brystene som de må nappe bort?

(Jeg forstår godt at det ikke kan være greit for deg å bli konfrontert med et slikt utsagn, fra egen hånd.)

Som jeg har sagt: jeg benekter ikke muligheten for at du har hår på brystene dine og/eller at de kvinner du har vært med vanligvis har hatt hår på brystene sine, som de har måtte nappe bort.

Men å hevde at det er vanlig for kvinner å ha hår på brystene sine, er latterlig.

Vennlig hilsen

""Det er helt normalt.""

Impliserer at det slett ikke er unormalt. Om din viten om menneskekroppen er dårligere enn min, kan du ikke laste meg for det.

""Men de fleste napper dem vekk.""

Noe å utsette på det?

""Menn som ikke er klar over dette mangler kunnskap om kvinner :-)""

Altså, for å forklare med teskje: hvis du ikke er klar over at hår rundt brystvortene på kvinner forekommer, og slett ikke er hverken uvanlig eller unormalt, så har du mindre kunnskap om kvinner og menneskekroppen generellt enn det jeg mener du burde ha - ihvertfall nå du gir deg i kast med å diskutere og/eller kverulere emnet.

Noe mer du ikke forstår?

Hvis du fortsatt ikke klarer å fatte at jeg ikke noengang har påstått hverken "de fleste" eller "de færreste" i denne sammenhengen, så tillater jeg meg å ønske deg god bedring og å la være å krangle mer.

"......................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig i den forstand at det ikke er uvanlig.

Ah, takk skal du ha. Jeg begynte nesten å lure på om det er bare meg som klarer å se forskjellen og sammenhengen mellom disse ordene :-)

"......................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...