Gå til innhold

Hår på puppene


Gjest Ikke undertegnet i dag

Anbefalte innlegg

Hehe - jeg blir bare lynforbannet jeg :o)

Alt til sitt bruk vet du - det er egentlig ganske allright tidtrøyte :)

(Når man ikke har andre planer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 348
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Scholar

    101

  • Goliath

    32

  • snilen

    29

  • Prozak

    23

Mest aktive i denne tråden

Alt til sitt bruk vet du - det er egentlig ganske allright tidtrøyte :)

(Når man ikke har andre planer)

Det er veldig sjelden jeg blir forbannet her inne, men han gjør meg gal. Får nesten hjerteinfark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit, har ikke du og jeg en avtale om at vi ikke skal snakke sammen?

Vi holder oss til den, ok.

Hei!

En slik avtale har jeg aldri inngått. Jeg ville aldri finne på å ignorere en av våre minste... :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kritikeren, mislykket, Ha-Vanskelig og Scolar samme person?

Og jeg som syntes kritikeren er så søt :-/

Jeg beklager - Kritikeren skulle ikke vært nevnt i denne sammenhengen.

H*n har en helt annen skrivestil, og er neppe samme person som de øvrige nickene jeg nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke undertegnet i dag

P-piller kan øke hårveksten overalt på kroppen, iom. at det er et ganske kraftig "hormonellt" preparat.

"......................"

Jeg er jo bare 21 år da... Og jeg har aldri tatt p piller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke undertegnet i dag

Jeg har aldri hatt det jeg. Er det noe som kommer med årene? Hjelp, det vil jeg virkelig ikke oppleve!

Jeg er bare 21 år.... Og har noen sorte hårstri der.. Men man ser det ikke uten å se nerme på puppene i godt lys da... Men jeg ser dem jo godt selv når jeg titter ned synes jeg... Og liker det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ikke undertegnet i dag

Hei!

Hvorfra har du det at det er vanlig -- statistisk sett? -- for kvinner å ha såpass mye hårvekst på sine bryster at de må nappes bort?

Igjen: det er mulig at dette gjelder deg -- ev. de kvinner du har kjennskap til. Men det blir latterlig når du skal forsøke å gjøre noe som nok er temmelig spesielt (for deg?) til noe allment.

Vennlig hilsen

"Hvorfra har du det at det er vanlig -- statistisk sett? -- for kvinner å ha såpass mye hårvekst på sine bryster at de må nappes bort?"

Haha... Det er jo ikke snakk om støre mengder her da... Hadde det vert så mye, hadde vi jo måttet bruke barberhøvel! =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klynk* Det må gjøre grusomt vondt...??

huden på puppene er såpass myk at det ikke gjør noe særlig vondt faktisk... og så er det kanskje snakk om et par-tre hårstrå i uken/måneden da...

ellers kan man jo også barbere litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvorfra har du det at det er vanlig -- statistisk sett? -- for kvinner å ha såpass mye hårvekst på sine bryster at de må nappes bort?

Igjen: det er mulig at dette gjelder deg -- ev. de kvinner du har kjennskap til. Men det blir latterlig når du skal forsøke å gjøre noe som nok er temmelig spesielt (for deg?) til noe allment.

Vennlig hilsen

hadde vi hatt mye hårvekst rundt brystvortene kunne vi jo latt det være der nesten... og da hadde iallfall dette vært noe alle visste om. akkurat som hår under armene, som menn vel vet at kvinner har, men som de fleste barberer bort.

hårveksten rundt brystvortene derimot er snakk om ett-tre hårstrå kanskje. og det ser litt dumt ut, derfor nappes de ofte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Som artikkelen sier: "noen kvinner" har et "problem" i form av hårvekst. Å kalle dette "vanlig" er neppe adekvat.

At "noen" kvinner har maskuline trekk, i form av hårvekst på brystene, som de forsøker å skjule, er det ingen som bestrider. At de samme kvinnene opplever dette som vanskelig, ja som noe de må holde skjult selv for sine nærmeste, er godt mulig. Dette er heldigvis ingen for meg relevant problemstilling.

Jeg ser av artikkelen at "noen" kvinner med slik abnorm hårvekst har problemer med kjønnsidentitet. Det var noe jeg ikke visste. Kanskje ikke så rart; jeg kun har omgang med kvinner UTEN maskulin hårvekst.

At det fins menn som foretrekker de litt mer "hårete", er godt mulig.

Vennlig hilsen

Kanskje ikke så rart. De fleste kvinner får ikke noe særlig hårvekst før de er i puberteten. Og denne hårveksten blir ofte kraftigere med årene. Kvinner under atten, og spesielt under seksten, har selvfølgelig ikke denne type hårvekst. Når du blir eldre vil du kanskje oppdage dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hårløs

Kanskje ikke så rart. De fleste kvinner får ikke noe særlig hårvekst før de er i puberteten. Og denne hårveksten blir ofte kraftigere med årene. Kvinner under atten, og spesielt under seksten, har selvfølgelig ikke denne type hårvekst. Når du blir eldre vil du kanskje oppdage dette.

Jeg er 32 og har aldri oppdaget hårvekst på puppene mine (ikke andres heller, for den saks skyld, uten at jeg har sjekket så nøye, da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 og har aldri oppdaget hårvekst på puppene mine (ikke andres heller, for den saks skyld, uten at jeg har sjekket så nøye, da:-)

Noen har vel ingen hår, noen et par, noen flere... som med all annen hårvekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvorfra har du det at det er vanlig -- statistisk sett? -- for kvinner å ha såpass mye hårvekst på sine bryster at de må nappes bort?

Igjen: det er mulig at dette gjelder deg -- ev. de kvinner du har kjennskap til. Men det blir latterlig når du skal forsøke å gjøre noe som nok er temmelig spesielt (for deg?) til noe allment.

Vennlig hilsen

Her er det nok helt klart du som mangler kunnskap.

Men det har du kanskje ikke evner nok til å forstå selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Det er godt mulig at DU har hår på brystet som du føler at du må skjule for andre.

Vennlig hilsen

Jeg tror du sliter sterkt med komplekser jeg.

Har du noe i mot å dele dine komplekser med andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg lar det stå som ditt bidrag til en saklig debatt.

Vennlig hilsen

Mener du seriøst at du er saklig her?

he-he-he-he-he-he.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elisabeth

Hei!

Det er godt mulig at DU har hår på brystet som du føler at du må skjule for andre.

Vennlig hilsen

lær deg å lese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har vel ingen hår, noen et par, noen flere... som med all annen hårvekst.

neineinei!!!

Herregud - alle jenter er HÅRLØSE - kun hodehår, og unntaksvis en liten "dott" - forøvrig er man glatt som en barnerumpe - UTEN unntak!

Ingen barbering, ingen napping - vi er helt enkelt hårløse. Det man ikke har sett selv, finnes ikek og er unormalt.

Husk det!

[ironi]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tterger lille barnet

Hei!

Som artikkelen sier: "noen kvinner" har et "problem" i form av hårvekst. Å kalle dette "vanlig" er neppe adekvat.

At "noen" kvinner har maskuline trekk, i form av hårvekst på brystene, som de forsøker å skjule, er det ingen som bestrider. At de samme kvinnene opplever dette som vanskelig, ja som noe de må holde skjult selv for sine nærmeste, er godt mulig. Dette er heldigvis ingen for meg relevant problemstilling.

Jeg ser av artikkelen at "noen" kvinner med slik abnorm hårvekst har problemer med kjønnsidentitet. Det var noe jeg ikke visste. Kanskje ikke så rart; jeg kun har omgang med kvinner UTEN maskulin hårvekst.

At det fins menn som foretrekker de litt mer "hårete", er godt mulig.

Vennlig hilsen

Hvis du bare ha sett unge jenter naken, så kan vi alle forstå deg. Jenter som ikke har hår nedentil eller under armen, har som oftest ikke andre steder heller. Når du merker at du selv begynner å få hår, da kan du titte ekstra nøye på pikene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neineinei!!!

Herregud - alle jenter er HÅRLØSE - kun hodehår, og unntaksvis en liten "dott" - forøvrig er man glatt som en barnerumpe - UTEN unntak!

Ingen barbering, ingen napping - vi er helt enkelt hårløse. Det man ikke har sett selv, finnes ikek og er unormalt.

Husk det!

[ironi]

-ler-

(Du kunne kuttet ut den siste... var på ungdomsskolen man var nødt å si "kødda" etter hvert utsagn for å forsikre seg om at man ikke ble tatt for å mene noe man ikke mente.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...