Gå til innhold

egoistisk røyking i buss skur


Gjest irrritert

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Nei det hadde jeg ikke skrevet, fedme kan jo skyldes sykdom. Men det er jo godt mulig dere treffes på hjerteavdelinga med røyken også da.

mvh

Og mye fedme gjør IKKE det.

Den slags utsang er likestilt med at jeg hadde gått opp til en fet dame som spiste hamburger og spurt henne om hun ikke skammet seg fordi hu8n villle gjøre sin mann til enkemann og sine barn morløse eller noe.

Jeg synes det var en fullkomment dustete og dessuten usakelig melding. Dessuten betviler jeg sterkt at du har den ringeste intresse for min eller Dorthes helse, men at du derimot har et følelsesladd forhold til sigaretter og røyking,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 275
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Flows

    60

  • laguna1365380434

    29

  • Dorthe

    22

  • Sør

    19

Mest aktive i denne tråden

Gjest papirtiger

Det som fungerer best med slike mennesker er å være så høflig som man bare klarer. "Kan du være så vennlig å flytte deg, røyken din plager meg, så om du er så elskverdig at du står utenfor busskuret, så ville jeg blitt meget glad.Takk." :)

Den beste hevn er ikke alltid å leve et godt liv, men å vise at man er bedre enn de man hevner seg på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt. Helseskadene ANDRE utsettes for av røyking er høyst diskutable. Antagelig er de mikroskopiske, så sany man ikke snakker om alvorlig syke mennesker og fortidlig fødte og slike ting. Og dem skal man passe på MYE rundt.

Og, igjen, jeg tror ikke det er røykerens egen helse som motiverer de groveste utspillene mot røyk, og hadde det vært det så FINNES det faktisk ting som er farligere/like farlig som å røyke. For eksempel det å være feit. Og det er (heldigvis) ikke forbudt(enda;))

Og hvorfor i all verden kvi deg for å fortelle folk at de lukter fot og parfyme egentlig?

Dere legger da sannelig ikke fingerne i mellom når dere forteller røykerne hvor ekle de er?

At de ikke VET det er da neggu ikke noe argument. Jeg får ikke ha det privilegiet å ikke vite at min røyking ergrer på dere både hyklersk hosteanfall og vondt i moralen.

Igjen. Det er urimelig at røyking har fått den særposisjonen den har.

http://www.helsenett.no/10_3/10_3_s4.html

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Big Mac

Som sagt. Helseskadene ANDRE utsettes for av røyking er høyst diskutable. Antagelig er de mikroskopiske, så sany man ikke snakker om alvorlig syke mennesker og fortidlig fødte og slike ting. Og dem skal man passe på MYE rundt.

Og, igjen, jeg tror ikke det er røykerens egen helse som motiverer de groveste utspillene mot røyk, og hadde det vært det så FINNES det faktisk ting som er farligere/like farlig som å røyke. For eksempel det å være feit. Og det er (heldigvis) ikke forbudt(enda;))

Og hvorfor i all verden kvi deg for å fortelle folk at de lukter fot og parfyme egentlig?

Dere legger da sannelig ikke fingerne i mellom når dere forteller røykerne hvor ekle de er?

At de ikke VET det er da neggu ikke noe argument. Jeg får ikke ha det privilegiet å ikke vite at min røyking ergrer på dere både hyklersk hosteanfall og vondt i moralen.

Igjen. Det er urimelig at røyking har fått den særposisjonen den har.

Jeg kan gjerne være med og redde verden fra overparfymerte damer, dersom det gjør ting bedre for deg.

Men uansett hva galt alle andre gjør er det ikke til å komme fra at røyking plager andre mennesker. Enten tar man hensyn til det, eller så gjør man det ikke.

Å ta hensyn er en fin ting. Å ikke ta hensyn er egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er f*en-meg ikke riktig skrudd sammen.

Røyking lukter kanskje vondt, men selv Camel uten Filter er som frisk luft sammenlignet med dine sure oppstøt!

Du trenger ikke å smiske med damene Sør :-)

En så belært og opplyst mann som deg vet helt sikkert at røyking er meget skadelig både for røykeren og den som befinner seg i hans nærhet.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Jeg lurer da slett ikke på det, du har jo selv fortalt at du måtte røyke inne sammen med barna dine fordi du kunne få blærekatar av å gå ut og røyke.

Riktignok ikke i denne tråden, men i en tråd om temaet for en tid tilbake.

Du har jo sagt hva som feiler deg, du røyker :-)

mvh

Det er tydeligvis flere her som feiler noe..

Hva er det med deg da? Har du blitt serievoldatt av engjeng rabiate røykere eller noe, siden du bærer sånn nag..?

Virkeligheten kaller : En KAN faktisk utsette sine barn for værre overgrep en second hand smoke..

At du VÅGER å antyde det du antyder mot Dorthe..

Skamme seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mye fedme gjør IKKE det.

Den slags utsang er likestilt med at jeg hadde gått opp til en fet dame som spiste hamburger og spurt henne om hun ikke skammet seg fordi hu8n villle gjøre sin mann til enkemann og sine barn morløse eller noe.

Jeg synes det var en fullkomment dustete og dessuten usakelig melding. Dessuten betviler jeg sterkt at du har den ringeste intresse for min eller Dorthes helse, men at du derimot har et følelsesladd forhold til sigaretter og røyking,

Nei, men sinte damer synes jeg er morsomt :-)

Søte.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg kan gjerne være med og redde verden fra overparfymerte damer, dersom det gjør ting bedre for deg.

Men uansett hva galt alle andre gjør er det ikke til å komme fra at røyking plager andre mennesker. Enten tar man hensyn til det, eller så gjør man det ikke.

Å ta hensyn er en fin ting. Å ikke ta hensyn er egoistisk.

I alle sammenhenger og amen.

Men det forklarer fortsatt ikke hvorfor røyking alene er den allmektige dødsynd, hvor alle midler inkludert grov mobbing og tvang plutselig og enestående er tillat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å smiske med damene Sør :-)

En så belært og opplyst mann som deg vet helt sikkert at røyking er meget skadelig både for røykeren og den som befinner seg i hans nærhet.

mvh

Jeg diskuterte ikke skadevirkningene ved røyking, men dine sosiopatiske innlegg.

Du og dine felles skadedyr er et langt større sosialt problem enn røyking på buss-stopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis flere her som feiler noe..

Hva er det med deg da? Har du blitt serievoldatt av engjeng rabiate røykere eller noe, siden du bærer sånn nag..?

Virkeligheten kaller : En KAN faktisk utsette sine barn for værre overgrep en second hand smoke..

At du VÅGER å antyde det du antyder mot Dorthe..

Skamme seg!

Hva er det jeg antyder mot Dorthe ???

Hun røyker inne sammen med barna sine, den retten har hun hardnakket forsvart en hel kveld/ natt tidligere på foreldreforum.

Det er jo henne som selv har sagt det, ikke jeg.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men sinte damer synes jeg er morsomt :-)

Søte.

mvh

Intelligente mennesker er interessante, men der scorer du nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Hvorfor ikke kaste propagandaen i søpla hvor den hører hjemme og konsentrere seg om den seriøse forkningen?

Det er for lengst bevist at barn som utsettes for passiv røyking SJELDNERE får lungekreft enn barn av ikke-røykere. Altså stikk i strid med hva din link av udokumenterte påstander hevder:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7073352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg diskuterte ikke skadevirkningene ved røyking, men dine sosiopatiske innlegg.

Du og dine felles skadedyr er et langt større sosialt problem enn røyking på buss-stopp.

Jeg merker meg at du ikke har kunnskap om temaet helse og røyking og derfor tyr til personangrep.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hva er det jeg antyder mot Dorthe ???

Hun røyker inne sammen med barna sine, den retten har hun hardnakket forsvart en hel kveld/ natt tidligere på foreldreforum.

Det er jo henne som selv har sagt det, ikke jeg.

mvh

Du omtaler det som om det skulle være noe ala det værste en kan utsette sine barn for.

Hvilket jeg i høyeste grad betviler.

Hva er ellers motivasjonen din for å trekke det frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Nei, men sinte damer synes jeg er morsomt :-)

Søte.

mvh

Jeg gjør sørs kommentar til min kommentar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Som sagt. Helseskadene ANDRE utsettes for av røyking er høyst diskutable. Antagelig er de mikroskopiske, så sany man ikke snakker om alvorlig syke mennesker og fortidlig fødte og slike ting. Og dem skal man passe på MYE rundt.

Og, igjen, jeg tror ikke det er røykerens egen helse som motiverer de groveste utspillene mot røyk, og hadde det vært det så FINNES det faktisk ting som er farligere/like farlig som å røyke. For eksempel det å være feit. Og det er (heldigvis) ikke forbudt(enda;))

Og hvorfor i all verden kvi deg for å fortelle folk at de lukter fot og parfyme egentlig?

Dere legger da sannelig ikke fingerne i mellom når dere forteller røykerne hvor ekle de er?

At de ikke VET det er da neggu ikke noe argument. Jeg får ikke ha det privilegiet å ikke vite at min røyking ergrer på dere både hyklersk hosteanfall og vondt i moralen.

Igjen. Det er urimelig at røyking har fått den særposisjonen den har.

Ser du ikke forskjellen på å fortelle noen at røyken deres lukter ille, og det å fortelle noen at kroppen deres lukter ille..?

Forresten så synes jeg godt man kan fortelle overparfymerte mennesker at de bruker for mye parfyme, de er minst like plagsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker meg at du ikke har kunnskap om temaet helse og røyking og derfor tyr til personangrep.

mvh

Hva du merker deg har du forlengst bevist er irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...