Gå til innhold

sex med fremmed


Gjest Singel igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Singel igjen

Hei,

Men hvorfor bry seg om hva de som deler kvinner inn i "billige" og "dyre" kategorier, måtte mene?

Har ikke den type mennesker nettopp demonstrert at deres synspunkt er så ..eh.. "billig" at man ikke skal vektlegge meningene deres?

Du er ikke "billig" (hva enn man legger i konseptet) med mindre du føler deg slik. Og du skal selvsagt ALDRI la noen få deg til å føle deg slik.

Det er du som bestemmer. Ikke la fundamentalister forsøke å fortelle deg hva du skal gjøre med den.

Med vennlig hilsen

ok, skulle kanskje ikke skrevet det om billig. Det er vel som du sier, min sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 292
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ufurus

    76

  • Sør

    26

  • petter smart

    25

  • laguna1365380434

    8

Gjest Eizoze

DIN definisjon kanskje. Å ha sex med hvem som helst er noe annet enn å ha sex fordi man tenner på personen, uansett om man kjenner personen eller ei.

Hva er din definisjon av billig da? Det var tross alt du som dro fram uttrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eizoze

Hva er det som er "billig" med det?

Jeg ga nettopp en definisjon av uttrykket "billig" slik det brukes i forb. med sex og sjekking.

Har du en annen definisjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muse1365380276

Godt skrevet!

Med vennlig hilsen

Takk.

Jeg må si at jeg har sansen for mange av dine innspill jeg har lest i ulike fora, og kan faktisk ikke forstå hvorfor endel folk hetser deg for din saklighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga nettopp en definisjon av uttrykket "billig" slik det brukes i forb. med sex og sjekking.

Har du en annen definisjon?

Det kunne ikke falle meg inn å bruke ord som "billig" om et menneske, i forbindelse med hvor mange sexpartnere de måtte ha.

At man overhodet tenker på de med mange sexpartnere som "mindre verdt" forteller om et "billig" menneskesyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Jeg må si at jeg har sansen for mange av dine innspill jeg har lest i ulike fora, og kan faktisk ikke forstå hvorfor endel folk hetser deg for din saklighet.

Hei,

Jeg uttrykker meg nok litt "friskt" til tider! :-)

Dessverre er det slik at mange av de som ikke respekterer menneskerettighetene, osv. heller ikke respekterer andre mennesker på et forum.

Alt godt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mor i juni

Du insinuerer, på et diskusjonsforum, at de som har sex med flere er "billige", men vil ikke diskutere det.

Det er jo en heller fundamentalistisk holdning: "jeg har rett, men jeg vil ikke diskutere emnet".

Hva er det som gjør en kvinne som har sex med flere til "billig"?

Med vennlig hilsen

Jeg kan godt diskutere, men jeg orker ikke diskutere med _deg_.

Av den enkle grunn at du er ikke interessert i mine svar som sådann. Du er ute etter å plukke dem i fillebiter og svare nedlatende og bedrevitende.

Eksempel; du skriver: "Det er jo en heller fundamentalistisk holdning: "jeg har rett, men jeg vil ikke diskutere emnet"."

Jeg har da aldri påstått at jeg har rett, jeg sier jeg _mener_ dette.

Get over it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eizoze

Det kunne ikke falle meg inn å bruke ord som "billig" om et menneske, i forbindelse med hvor mange sexpartnere de måtte ha.

At man overhodet tenker på de med mange sexpartnere som "mindre verdt" forteller om et "billig" menneskesyn.

Så?

Det er engang sånn at "billig" er et uttrykk som også brukes i forb. med sjekking og sex, om du liker det eller ikke.

Det er ellers interessant at du automatisk ser på det som en negativ karakteristikk. Det forteller vel også noe om menneskesynet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

At noen gamle damer mener at man skal holde seg til en mann hele livet får være deres sak. Snakker heller ikke om å ha sex med hvem som helst, men noen jeg tenner på.

Ha en fortsatt fin dag!

Mener du at jeg er en gammel dame?

Jaja, da er det ingen tvil om at du er like forutinntatt som du mener jeg er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, skulle kanskje ikke skrevet det om billig. Det er vel som du sier, min sak...

Det eneste relevante er at du evt. går til sengs med noen fordi du har lyst, og at det ikke er andre som presser deg, verken den ene eller andre veien.

Seksualiteten din er ikke noe du bruker opp. Du blir ikke mindre "verdt" fordi om du har hatt sex med X personer istedet for 1 person eller 0 personer.

Derimot er det alltid noen som ynder å kontrollere hvem/hvor mange kvinner skal ha sex med. (Dette er prinsippet bak de fleste store religioner.)

Det viktigste er at du har det godt med deg selv - så får andre tro det de vil.

Alt godt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Takk.

Jeg må si at jeg har sansen for mange av dine innspill jeg har lest i ulike fora, og kan faktisk ikke forstå hvorfor endel folk hetser deg for din saklighet.

det er nok ikke sakligheten han blir hetset for. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så?

Det er engang sånn at "billig" er et uttrykk som også brukes i forb. med sjekking og sex, om du liker det eller ikke.

Det er ellers interessant at du automatisk ser på det som en negativ karakteristikk. Det forteller vel også noe om menneskesynet....

Jo, akkurat som rasistiske utsagn blir brukt om f. eks. jøder, uten at "andre bruker det" på noen måte rettferdiggjør slik bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare å gå bort å prate med vedkommende, hvis han tiltrekkes av deg så går det sin gang det!

er selv gutt og ser selvfølgelig ikke noe galt i at ei jente ville ha ons med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt diskutere, men jeg orker ikke diskutere med _deg_.

Av den enkle grunn at du er ikke interessert i mine svar som sådann. Du er ute etter å plukke dem i fillebiter og svare nedlatende og bedrevitende.

Eksempel; du skriver: "Det er jo en heller fundamentalistisk holdning: "jeg har rett, men jeg vil ikke diskutere emnet"."

Jeg har da aldri påstått at jeg har rett, jeg sier jeg _mener_ dette.

Get over it.

Hvis man diskuterer så er en del av poenget å påvise hvis den andre personen tar feil, uten at det behøver å bli uvennskapeligheter av den grunn.

Hvis jeg *kan* "plukke dine svar i biter" så er det vel for at de ikke holder vann? Hvis ikke ville jeg begripeligvis ikke hunne plukke hull i argumentene dine?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Jo, akkurat som rasistiske utsagn blir brukt om f. eks. jøder, uten at "andre bruker det" på noen måte rettferdiggjør slik bruk.

Så diskusjonen handler i bunn og grunn om religion?

Tenkte jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir vanskelig å unngå. Å velge seg en tilfeldig partner bare for sex er vel definisjonen av billig, uansett kjønn.

Billig er et nedsettende uttrykk som brukes nesten utelukkende om jenter (ofte sagt av andre jenter). Definisjonen din har ingenting med virkeligheten å gjøre. Jeg ikke noe negativt med jenter som har mange sexpartnere, eller som kun er ute etter sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med ufurus, bare gå bort og prat med en fyr du liker, ikke bekyrme deg om at du skulle virke billig. De mest tiltrekkende jentene er de som ikke bekymrer seg for slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eizoze

Jo, akkurat som rasistiske utsagn blir brukt om f. eks. jøder, uten at "andre bruker det" på noen måte rettferdiggjør slik bruk.

Hæ?

"Billig" er hverken rasistisk eller diskriminerende, men går på oppførsel.

Om man ser på "billig" oppførsel som negativt, positivt eller nøytralt, er opp til hver enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singel igjen

Hva er din definisjon av billig da? Det var tross alt du som dro fram uttrykket.

Angra fort for at æ skrev billig, tenkte ikke over det før jeg skrev. Poenget var at jeg ikke ville virke lett på tråden. Vil ikke ha sex med hvem som helst. Men med noen jeg tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Hvis man diskuterer så er en del av poenget å påvise hvis den andre personen tar feil, uten at det behøver å bli uvennskapeligheter av den grunn.

Hvis jeg *kan* "plukke dine svar i biter" så er det vel for at de ikke holder vann? Hvis ikke ville jeg begripeligvis ikke hunne plukke hull i argumentene dine?

Med vennlig hilsen

"Hvis jeg *kan* "plukke dine svar i biter" så er det vel for at de ikke holder vann? Hvis ikke ville jeg begripeligvis ikke hunne plukke hull i argumentene dine?"

Jeg visste jeg kom til å få dette bedreviter-svaret :-) Takk, for det sier alt om din oppfatning av deg selv og din ufeilbarlighet.

Det er ikke dermed sagt at dine mot-argumenter er mer sanne enn mine, vet du. Som i denne diskusjonen så er det snakk om *meninger*, ikke *universelle sannheter*.

Om du ikke synes mine *meninger* holder vann så er det ditt problem.

At du faktisk klarer å pense diskusjonen inn på de store religioner og rasisme sier jo sitt!

Over og ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...