Gå til innhold

sex med fremmed


Gjest Singel igjen

Anbefalte innlegg

Definisjonen av billig i sex/sjekke-øyemed er grei. Dersom du oppfatter det som negativt, så får det stå for din regning.

"Kostbar" er i manges øyne værre enn "billig".

Hvilke "mange" da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 292
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ufurus

    76

  • Sør

    26

  • petter smart

    25

  • laguna1365380434

    8

Det er vel ikke billig å ville møte noen for sex!

Enig med de i tråden her som påpeker at dette er et utdatert begrep, i hovedsak brukt av jenter for å duppe andre jenter. Jeg blir RASENDE på sånne førkjer som tillater seg å vite hva som passer seg for andre,alltid.

Gjerne mens de hopper fra det ene forholdet til det andre, bare det da er "seriøst" kun for å legitimere at de har lyst til å knulle.. For å være "billig"! Nei det er utenkelig..;)

Dette var sikkert litt på siden, men jeg måtte bare nevne det da jeg så noen av de andre svarene her.

Jeg tror oppegående og greie gutter liker både jenter som tar kontakt, og jenter som er ærlige rundt at de "bare" ønsker seg en kortvarig fling.

Vær søt og blid og ta kontakt med noen du synes virker tiltalende og sympatiske, så er jeg sikker på at dette ordner seg så lett som bare det.

Jeg tror ikke egentlig gutta er så vanskelige og be..;)

Du vet, ingen prostituerer seg mer enn de som er sammen med noen bare for å dra fordeler ut av det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: ""Billig" er ikke nødvendigvis mer negativt enn "kostbar"."

Vås - selvsagt er "billig" negativt. Det er jo derfor hun som postet tråden var opptatt av å unngå et slikt stempel.

Sør,

her må du lære deg å lese. Innsenderen sier ikke at "billig" ikke er noe negativt. Men det påpekes at innsenderen ikke mener "billig" er mer negativt enn "kostbar".

Det er tydelig at du har problemer her, men med litt hjelp fra oss, så ordner det seg vel?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner en del av dem her:

www.telefonkatalogen.no

Nettopp. De eksisterer knapt.

Ditt forsøk på å gjøre det stuerent å kalle folk "billige" sier nok mer om din moral enn om noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, ingen prostituerer seg mer enn de som er sammen med noen bare for å dra fordeler ut av det :o)

mennesker har behov, er det gjensidig er det vel greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sør,

her må du lære deg å lese. Innsenderen sier ikke at "billig" ikke er noe negativt. Men det påpekes at innsenderen ikke mener "billig" er mer negativt enn "kostbar".

Det er tydelig at du har problemer her, men med litt hjelp fra oss, så ordner det seg vel?

Vennlig hilsen

Synd at du heller ikke her kan skrive noe faglig forsvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mennesker har behov, er det gjensidig er det vel greit?

Alt som er gjensidig er greit synes jeg da. Men da må det være gjensidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler. Som sagt, jeg vil ikke ha sex med hvem som helst. :P

Jeg er ikke "hvem-som-helst".

Ikke liker jeg telefonsex no' særlig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eizoze

Nettopp. De eksisterer knapt.

Ditt forsøk på å gjøre det stuerent å kalle folk "billige" sier nok mer om din moral enn om noe annet.

Hm... har jeg bedre ting å gjøre enn å forsvare meg mot usanne beskyldninger og personangrep?

Ja.

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du vet, ingen prostituerer seg mer enn de som er sammen med noen bare for å dra fordeler ut av det :o)

Nei det også..:-)

Også synes jeg det er drithyklersk å bli kjærester med gud og hver man og samtidig fordømme de som ikke gidder akkurat det, men som fortsatt kan tenke seg å ha ett sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det også..:-)

Også synes jeg det er drithyklersk å bli kjærester med gud og hver man og samtidig fordømme de som ikke gidder akkurat det, men som fortsatt kan tenke seg å ha ett sexliv.

Det er helt bak mål men jeg har lagt merke til at slike forhold holder sjelden. Men det er merkelig at det skal være så mye mer akseptert enn å møte en sexy kar som man har sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det er helt bak mål men jeg har lagt merke til at slike forhold holder sjelden. Men det er merkelig at det skal være så mye mer akseptert enn å møte en sexy kar som man har sex med.

Jeg tror det har med å gjøre å bevare skikkelighet,snerpethet og fiktiv moral...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... har jeg bedre ting å gjøre enn å forsvare meg mot usanne beskyldninger og personangrep?

Ja.

Ha en fin kveld.

Hei!

Som du ser er det en viss person her på DOL som har det med å anvende ad hominem-angrep og spredning av løgn dersom hun/han ikke har fakta på sin side.

Men henne/ham trenger vi ikke ta særlig alvorlig.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har med å gjøre å bevare skikkelighet,snerpethet og fiktiv moral...;)

Jeg er sannelig glad at jeg ikke bryr meg så mye om hva folk synes om det jeg gjør og at jeg blåser i hva andre driver med. Snerpete mennesker er det verste jeg vet :o)

Det er hyggelig at folk liker meg men ikke for enhver pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hei!

Som du ser er det en viss person her på DOL som har det med å anvende ad hominem-angrep og spredning av løgn dersom hun/han ikke har fakta på sin side.

Men henne/ham trenger vi ikke ta særlig alvorlig.

Vennlig hilsen

Se meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så?

Det er engang sånn at "billig" er et uttrykk som også brukes i forb. med sjekking og sex, om du liker det eller ikke.

Det er ellers interessant at du automatisk ser på det som en negativ karakteristikk. Det forteller vel også noe om menneskesynet....

Voksne folk bruker ikke slike betegnelser på andre.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare gå ut på kafe eller ut på byen da og sjekke opp gutter og se hva som skjer. Og bare ha det gøy.

Du sier jo selv at du må tenne på gutten, og da må du jo ha det gøy med denne gutten før det kommer så langt. Dersom du går ut kun med sex for øye, tror jeg nettopp du kommer til å virke så desperat som du er redd for.

Legg merke til at jeg bruke ordet desperat, og ikke billig, til alle dere kritikere.

Lykke til "singel igjen". Kos deg og nyt godt av sexlivet som kommer.

c",)

"Dersom du går ut k2un med sex for øye, tror jeg nettopp du kommer til å virke så desperat som du er redd for."

Så hvis man er ute etter uforpliktende sex, så er man pr. def. desperat?

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...