Gå til innhold

jeg har vært på healing


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 267
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    90

  • Dorthe

    32

  • pip

    18

  • Lurveline

    18

Mest aktive i denne tråden

Takk for tips Dorthe. Har aldri hørt om det senteret jeg,men det skal jeg jammen prøve.

Hva gjør de der?

Er rimelig desperat nå,da han er skikkelig ille.

Han har atopisk eksem sønnen min også,men er ikke på det aller verste der akkurat nå. Pleier å være verre om vinteren.

Ellers hoster han til han kaster opp,og har hatt en mageinfeksjon i en ukes tid.I går skulle han bare sykle fra kameraten og hjem,da kastet han opp når han kom hjem.

Det er alt mulig som feiler han virker det som,og gutten er blek og tynn som ei fjøl.

Våkner med hovne øyne også,så jeg tenker han må ha fått allergi også.De første årene var han sykest om vinteren,men nå er han like ille om sommeren også.

Når det gjelder bihulene var det snakk om operasjon en periode,men nå vil ikke Louisenberg det allikevel,for de tror ikke det vil bli noe bedre.Og legen mener han vil vokse det av seg.Men det kan jo ta flere år.I mellomtiden skal det liksom bare renne verk ut av ørene hele tiden.

Ikke morsomt i den alderen. Ser jo ikke akkurat delikat ut.

Han skal foresten legges inn på barneavdelingen på Ullevål snart,for å finne ut hvorfor han så lett får infeksjoner.

Hvor gammel er gutten din,og hvor gammel var han da han ble kvitt problemene?

Legene har vanlig legeutdannelse og så har de studert noe år antroposofisk medisin etterpå.

Minstemann fikk noe oppbyggende medisin og noe behandlende medisin, høres nesten litt hokus pokus ut men det virket som bare det.

Han var vel dengang 3-4 år og nå blir han 8. Har ikke hatt antydning til noe av det etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Hvordan er det. Er du fremdeles smertefri?

Ikke helt smertefri,det murrer litt.

Men det er deilig å ha det sånn i ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Man dokumenterer at en behandling/tabletter er virkningsfull. Og det er selvsagt opp til de som forfekter behandlingen å dokumentere den - det er de som har bevisbyrden.

Det er ikke "alle andres" (skeptikerens) ansvar å påpeke/motbevise at dokumentasjon ikke eksisterer.

Med vennlig hilsen

Nei men du selv er så opptatt med dette med dokumentasjon, derfor syntes jeg at du på lik linje mad andre, kan dokumentere at det healing ikke virker!

Jeg har masse beviser på at det funker, men de sitter i hendene mine... så da må du nesten komme hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt smertefri,det murrer litt.

Men det er deilig å ha det sånn i ferien.

Det er sikkert deilig at det slapp litt, enhver pause er antagelig godt :-)

Og når det hjelper, så spiller det ingen rolle hvilken metode som blir brukt for den det gjelder.

God ferie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...