Gå til innhold

Damer, sex og likestilling og rettferdighet


pirko

Anbefalte innlegg

Hvorfor takler de ikke dette? Tenk på alle kvinner som ønsker sex og kjærlighet, men som ikke greier å skaffe seg det. De går jo ikke å voldtar for det!

Det gjør da heldigvis ikke de aller fleste menn heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 266
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • petter smart

    68

  • tjohei

    44

  • pirko

    16

  • mil1365380270

    16

petter smart

Du motsier deg selv i dette innlegget. Du sier at det ikke er snakk om skyld og at menn som ikke får sex kan voldta. Du indikerer med dette at menn som ikke får sex kan forvandles til overgripere. Det må jo være noe galt med disse mennene som voldtar da. Det er jo ikke vanlig å bli overgriper bare fordi man ikke får det man vil ha. Ingen har rett på sex, derfor skal de heller ikke voldta!

Jeg motsier ikke meg selv. Det er ikke vanlig at menn som ikke får sex blir overgripere, men noen blir nok det. Selv om det ikke fritar dem for noe ansvar for det de gjør. Som du sier, ingen har rett på sex, men alle ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Hvorfor takler de ikke dette? Tenk på alle kvinner som ønsker sex og kjærlighet, men som ikke greier å skaffe seg det. De går jo ikke å voldtar for det!

En får ikke kjærlighet ved å voldta. Men det er jo kvinner som lurer menn for å bli gravide. Så får de i beste fall mann + barn, eller i alle fall et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Det må jo være noe galt i hjernene til disse mennene da. Hva får dem til å tro at de bare kan ta seg til rette?

Ingen har vel nektet for det. Men slik er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest My Kinda Glide

Leste du innlegget mitt?

Alle skjønner at dersom du truer en kvinne på livet og hun sier ja til sex så ønsker hun egentlig ikke å ha sex med deg. Da er det voldtekt. Jeg snakker om tilfeller der mannen ikke hadde noen indikasjoner på at hun ikke ønsket sex.

Ja, men nå var det ikke det jeg sa heller.. Det finnes mange dumme jenter. Som blir litt fulle og knuller en fyr og angrer deretter og kanskje sier det som en voldtekt.

Jeg sa i innlegget: At hvis hun IKKE vil, men ikke gjør så mye motstand fordi hun er redd og kanskje mannen har truet henne med noe. Da er det voldekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det blir ikke det samme. Heterofile kvinner har sex med menn, heterofile menn har ikke sex med menn. Han ber ikke kvinner gå mot sin legning, ergo han man heller ikke be menn gå mot sin legning.

Men man kan be menn ha sex med stygge burugler, slik at disse ikke forgriper seg mot noen. En relativt stor andel av overgripere er kvinner.

Okey. Så hvis hun hadde sagt til en voldektsmann.. Jeg er lesbisk, så dette er ikkenaturlig for meg.. Tror du han hadde sagt: Okey. Da finner jeg en annen..

Det blir på samme måte som at det ikke er naturlig for Pirko å ligge sammen med en mann..

Hvis det finnes en homofil voldektsmann, så ville vel han voldtatt en mann/gutt. Og da kan man si at det er Pirko sin skyld for at en liten gutt ble voldtatt, istedet for å være tilgjengelig for denne homofile mannen.? For hoved punktet var vel for Pirko at jenter hadde skyld i Voldtekter fordi de ikke er tilgjengelig. Vel en homo vil ikke ha fitte, men et rompe hull til en mann. Og det kan vel ikke en jente oppfylle? Og det finnes ikke like mange homoer som hetrofile, så da får rett å slett Pirko brette fram rompe hullet, sån at denne mannen ikke voldtar en liten gutt eks.

Dette svaret er på en måte like teit som Pirko sitt.. Men prøver bare å få fram at: Jenter har overhodet ingen skyld i at menn ikke kan styre seg!! Uansett legning. Da får menn rett å slett kjøpe sex. Finns mange prostutierte over alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakker du til meg? Har jeg noengang sagt at jeg lurer kvinner for å få sex? Jeg har lite til overs for ONS, selv om begge er ærlige.

Uansett er det lett å kalle desperate menn patetiske når en selv ikke trenger anstrenge seg for å få sex.

Skrev ikke at jeg ikke trenger å anstrenge meg for sex.

Men det finnes plast dukker ikke butikken som menn kan ta nytte av når man MÅ ha noe rundt stokken og hånda evt skulle være uintressant.

Innlegget over vbar ikke til deg, men hoppet litt i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...