Gå til innhold

Situp eller crunches og hvordan?


Gjest StianJH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    20

  • favn

    14

  • IngenLurerDenneGutten

    5

  • Lurveline

    1

Jeg er ikke noe matematikklys, men 90 gradersvinkel kjenner jeg.

Forutsatt alminnelig rørlighet, ikke-handicap og varm i trøya:

Det er ekstremt å ikke kunne 'knekke mer enn at over- og underkropp står i 90 graders vinkel. Såh!

Tenk nå på at det er snakk om når bena er strake. Hvis de ikke er strake, så er det ikke noe problem å brette sammen.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, men hvordan trener du med den?

Søk på f.eks. "medicine ball exercises", så får du sikkert opp en hel del. Noen øvelser er enkle, andre øvelser er mer krevende. Om du derimot er mer nysgjerrig, så bistår jeg gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk nå på at det er snakk om når bena er strake. Hvis de ikke er strake, så er det ikke noe problem å brette sammen.

".........................."

Ok, du klarer deg vel ;-)

Men du er jammen stiv. Kan du ikke prøve å tøye litt etter trening, for min skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på f.eks. "medicine ball exercises", så får du sikkert opp en hel del. Noen øvelser er enkle, andre øvelser er mer krevende. Om du derimot er mer nysgjerrig, så bistår jeg gjerne.

Jeg finner nok ut av det. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, du klarer deg vel ;-)

Men du er jammen stiv. Kan du ikke prøve å tøye litt etter trening, for min skyld?

Desverre, nei :-) Jeg vil ikke tøye rett etter styrketrening. Imidlertid forsøker jeg å få tøyd litt på dager hvor jeg ikke trener, eller evt trener kardio. Men det er så driiiit kjedelig, og ikke er det noe godt heller :-)

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...