Gå til innhold

Surfing på chat.eros.no


Gjest Mora2

Anbefalte innlegg

Nemlig. Han hadde sikkert gjort det samme.

Men si at du skjønner det var dumt, men at du bare måtte finne ut av det.

Du har jo dessuten ikke sjekket mer private ting som mail eller mobil (?). Loggen på pc-enkan jo alle som vil gå inn på, den er ikke privat. Mange bruker den for å sjekke hva f.eks barna går inn på..

Tror du jeg kan komme inn på hotmailen hans? Jeg har ikke passordet hans, men jeg har administrator-rettigheter på pc'en vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du jeg kan komme inn på hotmailen hans? Jeg har ikke passordet hans, men jeg har administrator-rettigheter på pc'en vår.

Det vil jeg ikke nødvendigvis anbefale. Det er faktisk ulovlig ifølge norsk lov. Og da vil han nok bli fly forbanna for at du sjekker ham... Men jeg forstår hvorfor du ønsker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var single var jeg ganske mye inne på sprayDate. Og det som sjokkerte meg mest av alt, var mengden av gifte/samboende menn som var der inne for litt spenning.

De var ofte veldig rett på sak til å snakke om sex, og var ikke lett å bli kvitt...

En av dem fikk jeg et veldig nært forhold til, og det endte med at han gikk fra sin kone...

For de fleste menn (eller kvinner for den saks skyld) som er inne på slike sider, begynner det nok som litt uskyldig moro. Men det er lett å bli hekta på den direkte seksuelle tonene, og følelsen av å bli begjært igjen. Så det er virkelig å leke med ilden og frekventere slike forum.

Jeg ville tatt dette opp med ham så raskt som mulig...

I know. Da jeg fant ut at eksen min hadde slike annonser ute- også på homsesider- laget jeg min egen log-in for å se hva som fantes der ute.

Og det er helt utrolig hvor mange gifte, samboende eller folk som har kjærester som driver med dette. De er faktisk i flertall vil jeg si!

Og det som kanskje sjokkerte meg aller mest var antallet gifte "heterofile" menn som var på homsesiden, og søkte etter uuuunge gutter, transvestitter etc. Fatter ikke at det går an å lyve og lure så mye, vi lever da tross alt i 2004!

Min eks påsto jeg var den eneste han elsket, han var dritsjalu hvis jeg snakket med andre menn, han ville gifte seg med meg osv. Likevel drev han på med både kvinner og menn..

Da vet man ikke hva det betyr å elske noen..

Og, blir man virkelig lykkelig av slikt dobbeltspill??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know. Da jeg fant ut at eksen min hadde slike annonser ute- også på homsesider- laget jeg min egen log-in for å se hva som fantes der ute.

Og det er helt utrolig hvor mange gifte, samboende eller folk som har kjærester som driver med dette. De er faktisk i flertall vil jeg si!

Og det som kanskje sjokkerte meg aller mest var antallet gifte "heterofile" menn som var på homsesiden, og søkte etter uuuunge gutter, transvestitter etc. Fatter ikke at det går an å lyve og lure så mye, vi lever da tross alt i 2004!

Min eks påsto jeg var den eneste han elsket, han var dritsjalu hvis jeg snakket med andre menn, han ville gifte seg med meg osv. Likevel drev han på med både kvinner og menn..

Da vet man ikke hva det betyr å elske noen..

Og, blir man virkelig lykkelig av slikt dobbeltspill??

Huff, jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre. Har jo sjekket loggen hans, og det ser ut som om han bare har vært inneom sidene og ikke gjort noe mer, for loggene er ikke lange, han har ikke gått fram og tilbake osv. Han kan ikke så mye data som meg, så jeg tror ikke han vet om loggen og at det går an å slette noe der. I så fall ville han vel ha slettet alt om disse sidene. Har så lyst til å inn på hotmailen hans. Jeg vet svar på det hemmelige spørsmålet hans, så jeg kan evt. tilbakestille passordet hans og komme inn, men da vil han jo merke at passordet hans er endret neste gang han logger på. Jeg kan jo evt. si at jeg har hatt samme problemer med min hotmail i dag (at passordet ikke virket) og at jeg også måtte tilbakestille mitt og lage nytt... Eller vil han neppe gå på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre. Har jo sjekket loggen hans, og det ser ut som om han bare har vært inneom sidene og ikke gjort noe mer, for loggene er ikke lange, han har ikke gått fram og tilbake osv. Han kan ikke så mye data som meg, så jeg tror ikke han vet om loggen og at det går an å slette noe der. I så fall ville han vel ha slettet alt om disse sidene. Har så lyst til å inn på hotmailen hans. Jeg vet svar på det hemmelige spørsmålet hans, så jeg kan evt. tilbakestille passordet hans og komme inn, men da vil han jo merke at passordet hans er endret neste gang han logger på. Jeg kan jo evt. si at jeg har hatt samme problemer med min hotmail i dag (at passordet ikke virket) og at jeg også måtte tilbakestille mitt og lage nytt... Eller vil han neppe gå på den?

Vær så snill og ikke gjør noe slikt... Det er en utilgivelig ting å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill og ikke gjør noe slikt... Det er en utilgivelig ting å gjøre.

Ja, nei, jeg tør ikke å gjøre det. Det vil slå så til de grader tilbake på meg selv. Jeg får heller stå hardt på at han får forklare meg det selv. Jeg kan jo si at jeg har sjekket pc-loggen, for det er jo ikke noe farlig. Eller egentlig er det jo det, for jeg logger meg på som han som bruker. Vi har jo forskjellige bruker-kontoer på pc'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg inn din egen annonse og se om han svarer , he he ...

Hei, alt er vel her nå.

Han fortalte meg det selv, han hadde bare vært inne og sett hva folk skrev o.l. Han har ikke lagt inn noe selv el.l. Jeg ser jo forsåvidt det på loggen hans også, at det stemmer. Grunnen til at han ikke ville fortelle det til å begynne med, var at jeg ikke fikk tvinge ham, han ville fortelle det av egen fri vilje.

Alt vel m.a.o.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfronterte du mannen din med surfingen hans?

Hei du!

Jeg ventet et par dager før jeg foretok meg noe mer, for å se om han sa noe. Jeg tok ikke sjansen på å lage min egen annonse, logge meg på mailen hans el.l. Hadde han oppdaget at jeg hadde gjort dét, tror jeg det kunne gjort vondt verre.

Så fortalte han det selv, at han bare hadde vært inne for å se hva folk skrev osv. Jeg ser jo også av loggen hans at han ikke har gjort noe mer enn bare å gå inn på sida.

Vi er hjemme hver eneste dag begge to med barna, sjelden vi er ute hver for oss også, så ingen av oss er utro, har ikke mulighet for det heller rett og slett.

Han har også sagt at han elsker meg og at han aldri kommer til å gå fra meg.

Så alt er vel her i gården.

Takk for at du spurte!

Lurer forresten veldig på hvordan det går med hun Solinari på Samliv med Samlivsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alt er vel her nå.

Han fortalte meg det selv, han hadde bare vært inne og sett hva folk skrev o.l. Han har ikke lagt inn noe selv el.l. Jeg ser jo forsåvidt det på loggen hans også, at det stemmer. Grunnen til at han ikke ville fortelle det til å begynne med, var at jeg ikke fikk tvinge ham, han ville fortelle det av egen fri vilje.

Alt vel m.a.o.

Så fint da, da er det iorden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket loggen hans på pc'n. Det var da jeg fant det ut. Har ikke funnet noe på mobilen hans, men han kan jo selvsagt enkelt slette sms eller oppringte/mottatte anrop selv. Mailen hans har jeg ikke passordet på, så den får jeg ikke sjekket.

Så deilig at det ordner seg for noen da!:)

Grattis, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...