Gå til innhold

Eggløsning


Gleder meg :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm.. Godt du nå skal på sjekket det ut, var det imorgen? vet du om du får svar der og da? eller om de må "analysere" prøvene og gi deg svar senere? Vi har hekket både søndag og tirsdag, tror jeg får EL i morgen eller fredag, så vi får står på et par dager til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Godt du nå skal på sjekket det ut, var det imorgen? vet du om du får svar der og da? eller om de må "analysere" prøvene og gi deg svar senere? Vi har hekket både søndag og tirsdag, tror jeg får EL i morgen eller fredag, så vi får står på et par dager til :-)

Mandag.

Tror blodprøven må sendes inn for analyse og det tar jo fort en uke. Men det gjør ikke noe, det er bare til å stå på i halmen og ta det som en bonus om det blir påvist el og vi får vite det en uke etterpå. Jeg vil bare vite sikkert, enten jeg har el eller ikke.

Spennende for dere. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har troen på dere denne mnd.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag.

Tror blodprøven må sendes inn for analyse og det tar jo fort en uke. Men det gjør ikke noe, det er bare til å stå på i halmen og ta det som en bonus om det blir påvist el og vi får vite det en uke etterpå. Jeg vil bare vite sikkert, enten jeg har el eller ikke.

Spennende for dere. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har troen på dere denne mnd.

c",)

Så fint at du tror det klaffer for dere (ikke bli skuffet da ;-)... Håper vi er heldige. Men det blir jo nesten første pp dette her. (mistet to før jul) og den i oktober ble engentlig litt "tull". Det må jo være veldig greit for deg å få påvist om du virkelig har EL eller ikke, skjønner godt at du blir svært frustret.. Hvor lang tid er det til dere må "avbryte" pp da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du tror det klaffer for dere (ikke bli skuffet da ;-)... Håper vi er heldige. Men det blir jo nesten første pp dette her. (mistet to før jul) og den i oktober ble engentlig litt "tull". Det må jo være veldig greit for deg å få påvist om du virkelig har EL eller ikke, skjønner godt at du blir svært frustret.. Hvor lang tid er det til dere må "avbryte" pp da?

Mente at jeg har troen på dere, ikke oss. Jeg har på følelsen at det kommer til å gå en stund for oss. Det er en pp igjen til pausen. Om jeg får pergo, så vil den kanskje ikke kunne brukes før neste pp, og da er det for sent. Men om den evt kan brukes nå, så kan det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente at jeg har troen på dere, ikke oss. Jeg har på følelsen at det kommer til å gå en stund for oss. Det er en pp igjen til pausen. Om jeg får pergo, så vil den kanskje ikke kunne brukes før neste pp, og da er det for sent. Men om den evt kan brukes nå, så kan det gå.

På oss?? :-)))) Hm.. Det håper jeg du har rett i. Da er det isåfall klaff på første forsøk (nesten). Vi var også svært heldige med førstemann det tok vel 2/3 pp. Jeg var også litt bekymret en stund ettersom jeg har fjernet en eggstokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På oss?? :-)))) Hm.. Det håper jeg du har rett i. Da er det isåfall klaff på første forsøk (nesten). Vi var også svært heldige med førstemann det tok vel 2/3 pp. Jeg var også litt bekymret en stund ettersom jeg har fjernet en eggstokk.

*krysse fingre*

Ønsker dere gutt eller jente? Jeg har mest lyst på jente, men egentlig er det jo det samme. Vi har diskutert oss frem til ett jentenavn og ett guttenavn, så nå kan det bare skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysse fingre*

Ønsker dere gutt eller jente? Jeg har mest lyst på jente, men egentlig er det jo det samme. Vi har diskutert oss frem til ett jentenavn og ett guttenavn, så nå kan det bare skje.

Det høres banalt ut, men vi ønsker oss faktisk like mye begge deler :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres banalt ut, men vi ønsker oss faktisk like mye begge deler :-)

Ikke banalt. Mannen i huset ønsker seg veldig veldig tvillinger. En gutt og en jente. Vi får nå se på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...