Gå til innhold

Negativ test!


serendipity

Anbefalte innlegg

JA, så var det nok som jeg antok jeg er ikke gravid. Fikk kjøpt test idag, og den var negativ. Skulle hatt mensen på lørdag. Stort sett sykluser på 28 dager, men kan være opptil 32 dager. I løpet av hele mitt liv tror jeg kanskje 2 ganger at den har vært 10 dager forsinket. Og nå blir det vel 3 gangen:-(((

Det må vel være mitt hode som tukler med kroppen. Æsj !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må slenge på en trøsteklem med en eneste gang.

Jaja, vi får følge hverandre litt til. Men du blir gravid før meg, det er i hvertfall helt sikkert. Om det hjelper da...

Det er så utgjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må slenge på en trøsteklem med en eneste gang.

Jaja, vi får følge hverandre litt til. Men du blir gravid før meg, det er i hvertfall helt sikkert. Om det hjelper da...

Det er så utgjort!

Jepp,. det er ikke antydning til en svak strek engang. Hadde svak strek da jeg hadde en tidlig SA. Takk for trøsteklemmen :-) Ser ut til at vi får føles litt til ;-) Men som jeg skrev til deg i en tråd da jeg trodde jeg hadde El, så hadde jeg el smerter som vanlig, men El slim (tror jeg det var) ca. en uke senere. I såfall må jeg ha blitt gravid da Det var den 20 januar ca, og da er det kanskje for tidlig at testen gir utslag. Dvs. at jeg da hadde en forsinket EL denen måneden. MEN dette er nok å drømme seg bort.. Jeg er nok slett ikke gravid, og får bare slutte å dvele ved det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,. det er ikke antydning til en svak strek engang. Hadde svak strek da jeg hadde en tidlig SA. Takk for trøsteklemmen :-) Ser ut til at vi får føles litt til ;-) Men som jeg skrev til deg i en tråd da jeg trodde jeg hadde El, så hadde jeg el smerter som vanlig, men El slim (tror jeg det var) ca. en uke senere. I såfall må jeg ha blitt gravid da Det var den 20 januar ca, og da er det kanskje for tidlig at testen gir utslag. Dvs. at jeg da hadde en forsinket EL denen måneden. MEN dette er nok å drømme seg bort.. Jeg er nok slett ikke gravid, og får bare slutte å dvele ved det ;-)

Om atte viss atte.

Du begynner å høres ut som meg.

Akkurat nå tenker jeg om atte den testen, som var litt grumsete som fersk bare var vanskelig å tyde, men når den fikk hvile seg et par timer så ble antydningen til streken litt tydeligere.

Jadda....

Livet er herlig, dere.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om atte viss atte.

Du begynner å høres ut som meg.

Akkurat nå tenker jeg om atte den testen, som var litt grumsete som fersk bare var vanskelig å tyde, men når den fikk hvile seg et par timer så ble antydningen til streken litt tydeligere.

Jadda....

Livet er herlig, dere.

c",)

He he... Jammen er vi søte :-) Jeg innfinner meg herved med at jeg slett ikke er gravid. MEN nå vil jeg ha mensen så det går an å begynne på`n igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om atte viss atte.

Du begynner å høres ut som meg.

Akkurat nå tenker jeg om atte den testen, som var litt grumsete som fersk bare var vanskelig å tyde, men når den fikk hvile seg et par timer så ble antydningen til streken litt tydeligere.

Jadda....

Livet er herlig, dere.

c",)

Skal se du blir / er gravid før meg ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du har glemt dødperioden.

Akkurat nå føles det som om jeg kommer til "å gå igjen på dette forumet". MEN herregud jeg skal jo ikke klage. Første forsøk på å lage nr. 2 har jo akkurat begynt. ble gravid på 1 førsøk, så SA. Så ventet vi 2 perioder. Og dette var da liksom 1 eller 2 pp alt etter om man regner med SA eller ikke. Førstemann ble også til på var det 2 periode ellrr 3. (husker ikke lenger). Så jeg kan ikke klage.Men blir oppgitt over at mensen ikke kommer, så jeg skjønner godt deg som har så ustabile sykluser og aldri vet når mensen skal (ikke skla komme).

Jammen godt man her dette forumet å få ut litt "guff" på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå føles det som om jeg kommer til "å gå igjen på dette forumet". MEN herregud jeg skal jo ikke klage. Første forsøk på å lage nr. 2 har jo akkurat begynt. ble gravid på 1 førsøk, så SA. Så ventet vi 2 perioder. Og dette var da liksom 1 eller 2 pp alt etter om man regner med SA eller ikke. Førstemann ble også til på var det 2 periode ellrr 3. (husker ikke lenger). Så jeg kan ikke klage.Men blir oppgitt over at mensen ikke kommer, så jeg skjønner godt deg som har så ustabile sykluser og aldri vet når mensen skal (ikke skla komme).

Jammen godt man her dette forumet å få ut litt "guff" på.

Du må ikke gå i fra meg!!!!!!

*snufs*

Er det ikke lenger siden du hadde en SA? Det visste jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er. Hadde regelmessig mens helt til første prøvemåned. Da var den plutselig en uke forsinket!

Ja, er det mulig?!!? noe så frustrerende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikke gå i fra meg!!!!!!

*snufs*

Er det ikke lenger siden du hadde en SA? Det visste jeg ikke.

Det var i oktober. Neida jeg blir vel værende her i åresveis!!! he he forhåpentligvis litt til her bare, så på graviditetsforum, og så på foreldre og småbarn igjen (er forresten der nå også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er. Hadde regelmessig mens helt til første prøvemåned. Da var den plutselig en uke forsinket!

Men du er gravid nå er du ikke ? Hvor lang tid brukte dere? Var mensen reglmessig de andre prøveperiodene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i oktober. Neida jeg blir vel værende her i åresveis!!! he he forhåpentligvis litt til her bare, så på graviditetsforum, og så på foreldre og småbarn igjen (er forresten der nå også)

Jeg blir her i minst et halvt år til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er gravid nå er du ikke ? Hvor lang tid brukte dere? Var mensen reglmessig de andre prøveperiodene?

Ja, jeg er gravid nå. Neste syklus var på 28 dager, sånn som jeg normalt har hatt, og syklusen etter ble jeg gravid. Så vi prøvde ikke så lenge, akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir her i minst et halvt år til.....

Blir jo så nysgjerrig på hvorfor dere må ha "pause"??? Men kan vel ikke være annet enn en ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo så nysgjerrig på hvorfor dere må ha "pause"??? Men kan vel ikke være annet enn en ting..

Hopp inn på ranglere, så skal jeg si det på private meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp inn på ranglere, så skal jeg si det på private meldinger.

Jeg har aldri vært på ranglere og aner ikke hva det er *litt flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...