Gå til innhold

Tror våre nye landsmenn det er greit å klå fremmede jenter på rumpa!!????


Spirello

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så forbanna så jeg sitter her helt rød i toppen og rister!!!!!

Kom nettopp med trikken fra byen, var ganske mange mennesker som skulle på, og i det jeg skal gå opp trappa kjenner jeg noen klår meg på skinka! Bare sånn forsiktig grafsing, snur meg og spidder en ung utenlandsk mann med øya, han prøver å gjøre seg uskyldig før jeg har åpna kjeften med å liksom uffe til meg, så kaller jeg han en frekk faen, og spør om det virkelig går an å oppføre seg sånn???? Dette er IKKE første gang utlandske gutter forsyner seg av rumpa og puppene mine, eller tvinger til seg tungekyss - og det gjelder fremmde menn!!!!

Fy faen er det rart man får et visst syn sier nå jeg.. Tålmodigheten min er slutt, selv om jeg selvfølgelig har vett nok til å skjønne at det finnes en del åøreite utlendiger og, men få faen så mange som ikke respekterer oss i det hele tatt!!!

Hadde jeg bare ikke måtte ha kasta cs-gassen min på Gardermoen sist jeg skulle fly, skulle han få blitt min første prøvekanin! Jævla drittsekk! Jeg HATER sånne frekke folk!!! Skulle hatt grisebank, hadde jeg kunne slåss skulle ha fått en midt på trynet.. Men må roe ned tempen og egentlig holde kjeft pga babyen jeg bærer på... Ellers hadde jeg gitt blanke, har fått meg en blåklokke før jeg, men tar ikke sjansen på sånt nå....

*AAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGG*

Ødla den kvelden i hvert fall... Og jeg som var i strålende humør.. : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    29

  • Spirello

    16

  • Goliath

    14

  • Ade|ina

    12

Mest aktive i denne tråden

Jeg opplevde en som satt og runka mens han stirra på meg på bussen... En litt eldre fyr, pakistank kanskje... Har ikke noe spesielt imot utlendinger generelt, er gift med en... Men at mange har et _veldig_ annerledes syn på kvinner enn nordmenn flest, det viser seg jo... :-P Æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Spirello,

Jeg forstår jævlig godt at du er "rød i toppen og rister". Slik oppførsel er selvsagt totalt uakseptabelt uansett hvem som bedriver det.

Kreket fortjener en anmeldelse.

===

Men å gjøre det til en diskusjon om "våre nye landsmenn" er lite våset som når hvis OTTAR spør "tror alle menn det er greit å voldta?"

Heldigvis er det slik at individer er ansvarlige for deres egne handlinger, og vi er ikke ansvarlige for hverandres.

Du er ikke ansvarlig for det andre nordmenn gjør, og en "ny landsmann" er selvsagt like lite ansvarlig for det en annen gjør. Selvsagt.

===

Håper du slipper å oppleve noe slikt igjen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Spirello,

Jeg forstår jævlig godt at du er "rød i toppen og rister". Slik oppførsel er selvsagt totalt uakseptabelt uansett hvem som bedriver det.

Kreket fortjener en anmeldelse.

===

Men å gjøre det til en diskusjon om "våre nye landsmenn" er lite våset som når hvis OTTAR spør "tror alle menn det er greit å voldta?"

Heldigvis er det slik at individer er ansvarlige for deres egne handlinger, og vi er ikke ansvarlige for hverandres.

Du er ikke ansvarlig for det andre nordmenn gjør, og en "ny landsmann" er selvsagt like lite ansvarlig for det en annen gjør. Selvsagt.

===

Håper du slipper å oppleve noe slikt igjen.

Med vennlig hilsen

Synes ikke dette helt kan sammenlignes med gale Ottar fruers uttalelser...

Poenget mitt at hver gang noe sånt skjer så er det nye landsmenn involvert... ALDRI opplevd å blitt plaga av en nordmann på denne måte, møtt en del norske drittsekker JA, men de er ALDRI så respektløse som dette... Og klapper man til dem når de går for langt, får man ikke knyttneve tilbake - det har jeg fått av en makkokaner, og gikk med lilla øye i to uker..

Dette er i bunn og grunn ikke noe mer å diskutere - sånn er det.. desverre. Og JA det gjør at jeg misliker dem, og ikke vil bli kjent med dem, selv om sikkert mange er kjempegreie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde en som satt og runka mens han stirra på meg på bussen... En litt eldre fyr, pakistank kanskje... Har ikke noe spesielt imot utlendinger generelt, er gift med en... Men at mange har et _veldig_ annerledes syn på kvinner enn nordmenn flest, det viser seg jo... :-P Æsj...

Er selv sammen med en mørk gutt som er født og oppvokst i Norge og er minst like norsk i oppførsel som meg.. Det er ikke farge enn hvilket land de kommer fra, men hvordan kultur de har, hvordan syn de har på andre og religion. Muslimer som mener kvinner ikke er verdt noe er verdt null for meg. Men det finnes selvfølgelig fredlige og greie muslimer og, jeg kjenner bare ingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en dol'er

Er selv sammen med en mørk gutt som er født og oppvokst i Norge og er minst like norsk i oppførsel som meg.. Det er ikke farge enn hvilket land de kommer fra, men hvordan kultur de har, hvordan syn de har på andre og religion. Muslimer som mener kvinner ikke er verdt noe er verdt null for meg. Men det finnes selvfølgelig fredlige og greie muslimer og, jeg kjenner bare ingen...

Kjørte dere med Swebus før jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest makaroni

Er selv sammen med en mørk gutt som er født og oppvokst i Norge og er minst like norsk i oppførsel som meg.. Det er ikke farge enn hvilket land de kommer fra, men hvordan kultur de har, hvordan syn de har på andre og religion. Muslimer som mener kvinner ikke er verdt noe er verdt null for meg. Men det finnes selvfølgelig fredlige og greie muslimer og, jeg kjenner bare ingen...

mystisk..jeg kjenner en del yngre muslimske menn som behandler jenter med den respekt de fortjener.. Er den litt eldre garden som har problemer med det etter hva jeg har oppfattet.. Ser på jenter som frittvillt..og norske jenter fortjener ikke respekt..

når såpass mange av oss kommer med historier hvor utenlandske menn er involvert..og ingen har opplevd noe liknende med nordmenn..

man må jo kunne legge to og to sammen..

det er en ukultur..muslimske menn kan ha sex med norske jenter , gå ut med de.. men tilsyvende og sist ender de opp med å gifte seg med en muslimsk ærbar kvinne som er jomfru..Unni wiikan har selv sagt at norske kvinner må godta at vi lever i et flerkulturelt samfunn som ser på kvinner , spessielt vestlige på en spessielt nedsettende måte og at vi må innrette oss derettter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mystisk..jeg kjenner en del yngre muslimske menn som behandler jenter med den respekt de fortjener.. Er den litt eldre garden som har problemer med det etter hva jeg har oppfattet.. Ser på jenter som frittvillt..og norske jenter fortjener ikke respekt..

når såpass mange av oss kommer med historier hvor utenlandske menn er involvert..og ingen har opplevd noe liknende med nordmenn..

man må jo kunne legge to og to sammen..

det er en ukultur..muslimske menn kan ha sex med norske jenter , gå ut med de.. men tilsyvende og sist ender de opp med å gifte seg med en muslimsk ærbar kvinne som er jomfru..Unni wiikan har selv sagt at norske kvinner må godta at vi lever i et flerkulturelt samfunn som ser på kvinner , spessielt vestlige på en spessielt nedsettende måte og at vi må innrette oss derettter.

Jeg har opplevd det med veldig mange franskmenn, så religion er nok ikke eneavgjørende. Da må du i så fall inkludere katolikker i regnestykket ditt.

Kvinnesynet i en kultur er nok en bedre pekepinn - sammen med den enkeltes folkeskikk og grenser, som til syvende og sist vil være avgjørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke dette helt kan sammenlignes med gale Ottar fruers uttalelser...

Poenget mitt at hver gang noe sånt skjer så er det nye landsmenn involvert... ALDRI opplevd å blitt plaga av en nordmann på denne måte, møtt en del norske drittsekker JA, men de er ALDRI så respektløse som dette... Og klapper man til dem når de går for langt, får man ikke knyttneve tilbake - det har jeg fått av en makkokaner, og gikk med lilla øye i to uker..

Dette er i bunn og grunn ikke noe mer å diskutere - sånn er det.. desverre. Og JA det gjør at jeg misliker dem, og ikke vil bli kjent med dem, selv om sikkert mange er kjempegreie.

Hei Spirello,

Du skriver: "Poenget mitt at hver gang noe sånt skjer så er det nye landsmenn involvert... ALDRI opplevd å blitt plaga av en nordmann på denne måte,"

Hvorpå den "gale OTTAR-fruen" ville svart at HVER GANG en voldtekt skjer, så er det en mann som står bak, og at ingen kvinner blir voldtatt av en annen kvinne.

====

Poenget er at det er like dustet å beskylde alle "nye landsmenn" for noe slikt, som det er å anklage alle menn for voldtekt.

For kreket som gjorde dette var en gutt/mann, ikke sant?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest true_love

mystisk..jeg kjenner en del yngre muslimske menn som behandler jenter med den respekt de fortjener.. Er den litt eldre garden som har problemer med det etter hva jeg har oppfattet.. Ser på jenter som frittvillt..og norske jenter fortjener ikke respekt..

når såpass mange av oss kommer med historier hvor utenlandske menn er involvert..og ingen har opplevd noe liknende med nordmenn..

man må jo kunne legge to og to sammen..

det er en ukultur..muslimske menn kan ha sex med norske jenter , gå ut med de.. men tilsyvende og sist ender de opp med å gifte seg med en muslimsk ærbar kvinne som er jomfru..Unni wiikan har selv sagt at norske kvinner må godta at vi lever i et flerkulturelt samfunn som ser på kvinner , spessielt vestlige på en spessielt nedsettende måte og at vi må innrette oss derettter.

Da jeg var ung så hang jeg sammen med en gjeng med utlendinger ( fra somalia,tyrkia) Disse fikk jeg høre mye dritt om jenter fra Norge. Alle var jo ikke like, men mangen av dem tøffe i trynet som de var hadde null respekt for norske jenter. Jenter fra norge var lette på tråden og kunne brukes til å ha sex med, så kunne de gifte seg med ei jomfru fra hjemlandet når den tid kom. Jeg må si at jeg har forandret syn på utlendinger etter å ha vært venner med dem, for jeg har aldri hatt noe imot noen uansett hvor de måtte komme fra, men det endret seg etterhvert. Men ikke bare pga det de mente om norske jenter men også hvor lett de tok på det å bare henge rundt uten jobb og skole, bare få penger i hendene, det var jo det de syns var så greit. De syns jeg var dum som gikk på skole og hadde ettermiddagsjobb, for det slapp jo de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Spirello,

Du skriver: "Poenget mitt at hver gang noe sånt skjer så er det nye landsmenn involvert... ALDRI opplevd å blitt plaga av en nordmann på denne måte,"

Hvorpå den "gale OTTAR-fruen" ville svart at HVER GANG en voldtekt skjer, så er det en mann som står bak, og at ingen kvinner blir voldtatt av en annen kvinne.

====

Poenget er at det er like dustet å beskylde alle "nye landsmenn" for noe slikt, som det er å anklage alle menn for voldtekt.

For kreket som gjorde dette var en gutt/mann, ikke sant?

Med vennlig hilsen

Du tar ikke poenget mitt.. jeg beskylder han ikke, jeg VET det var han, og ja han var utlendig... og hver gang noe sånt har skjedd har det vært utlendinger,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Spirello,

Du skriver: "Poenget mitt at hver gang noe sånt skjer så er det nye landsmenn involvert... ALDRI opplevd å blitt plaga av en nordmann på denne måte,"

Hvorpå den "gale OTTAR-fruen" ville svart at HVER GANG en voldtekt skjer, så er det en mann som står bak, og at ingen kvinner blir voldtatt av en annen kvinne.

====

Poenget er at det er like dustet å beskylde alle "nye landsmenn" for noe slikt, som det er å anklage alle menn for voldtekt.

For kreket som gjorde dette var en gutt/mann, ikke sant?

Med vennlig hilsen

Du er godt i gang ser jeg...Hvor mange innlegg mer trenger du før Spirello er erlært rasit, nazist, og ikke "et hakk" bedre enn de som trakkaserte jøder på 30-tallet?

Skal vi gjette på 2-3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mystisk..jeg kjenner en del yngre muslimske menn som behandler jenter med den respekt de fortjener.. Er den litt eldre garden som har problemer med det etter hva jeg har oppfattet.. Ser på jenter som frittvillt..og norske jenter fortjener ikke respekt..

når såpass mange av oss kommer med historier hvor utenlandske menn er involvert..og ingen har opplevd noe liknende med nordmenn..

man må jo kunne legge to og to sammen..

det er en ukultur..muslimske menn kan ha sex med norske jenter , gå ut med de.. men tilsyvende og sist ender de opp med å gifte seg med en muslimsk ærbar kvinne som er jomfru..Unni wiikan har selv sagt at norske kvinner må godta at vi lever i et flerkulturelt samfunn som ser på kvinner , spessielt vestlige på en spessielt nedsettende måte og at vi må innrette oss derettter.

Du mener vi m¨å innrette os etter det`???? IKKE FAEN! Jeg lar meg ikke tråkke på av folk som ikke respekterer andre. De får heller ingen respekt av meg.

Jeg kommer aldri til å ha sex med noe sånt, ALDRI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tar ikke poenget mitt.. jeg beskylder han ikke, jeg VET det var han, og ja han var utlendig... og hver gang noe sånt har skjedd har det vært utlendinger,

Ja, og 100% av de som voldtok i Norge i fjor var MENN.

Akkurat samme "argument" som du bruker.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ung så hang jeg sammen med en gjeng med utlendinger ( fra somalia,tyrkia) Disse fikk jeg høre mye dritt om jenter fra Norge. Alle var jo ikke like, men mangen av dem tøffe i trynet som de var hadde null respekt for norske jenter. Jenter fra norge var lette på tråden og kunne brukes til å ha sex med, så kunne de gifte seg med ei jomfru fra hjemlandet når den tid kom. Jeg må si at jeg har forandret syn på utlendinger etter å ha vært venner med dem, for jeg har aldri hatt noe imot noen uansett hvor de måtte komme fra, men det endret seg etterhvert. Men ikke bare pga det de mente om norske jenter men også hvor lett de tok på det å bare henge rundt uten jobb og skole, bare få penger i hendene, det var jo det de syns var så greit. De syns jeg var dum som gikk på skole og hadde ettermiddagsjobb, for det slapp jo de.

Hei,

Jeg kjenner utlendinger som er topp i deres fag, og mange nordmenn som ikke engang er interessert i å tenke på en jobb, så det er neppe noen større forskjell der.

Faktisk er prosentandelen med høyere utdanning (høyskole eller universitet) høyere blant "innvandrere" enn blant "nordmenn".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og 100% av de som voldtok i Norge i fjor var MENN.

Akkurat samme "argument" som du bruker.

Med vennlig hilsen

Dette har ikke noe som helst med kjønnet menn som helhet å gjøre i det hele tatt, og det vet du like godt som alle andre.

Norske menn ter seg ikke slik med mindre de er hardt ruset på alkohol eller andre drugs, eventullt at de er gale.

Den oppførsel som her diskuteres er knyttet til kulturellt betinget atferd, utført av personer som har blitt lært opp ved middagsbordet hjemme at hvite norske jenter er horer og søppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg kjenner utlendinger som er topp i deres fag, og mange nordmenn som ikke engang er interessert i å tenke på en jobb, så det er neppe noen større forskjell der.

Faktisk er prosentandelen med høyere utdanning (høyskole eller universitet) høyere blant "innvandrere" enn blant "nordmenn".

Med vennlig hilsen

Og disse opplysningene har du henter hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det med veldig mange franskmenn, så religion er nok ikke eneavgjørende. Da må du i så fall inkludere katolikker i regnestykket ditt.

Kvinnesynet i en kultur er nok en bedre pekepinn - sammen med den enkeltes folkeskikk og grenser, som til syvende og sist vil være avgjørende.

"Jeg har opplevd det med veldig mange franskmenn"

Franskmenn i frankrike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mystisk..jeg kjenner en del yngre muslimske menn som behandler jenter med den respekt de fortjener.. Er den litt eldre garden som har problemer med det etter hva jeg har oppfattet.. Ser på jenter som frittvillt..og norske jenter fortjener ikke respekt..

når såpass mange av oss kommer med historier hvor utenlandske menn er involvert..og ingen har opplevd noe liknende med nordmenn..

man må jo kunne legge to og to sammen..

det er en ukultur..muslimske menn kan ha sex med norske jenter , gå ut med de.. men tilsyvende og sist ender de opp med å gifte seg med en muslimsk ærbar kvinne som er jomfru..Unni wiikan har selv sagt at norske kvinner må godta at vi lever i et flerkulturelt samfunn som ser på kvinner , spessielt vestlige på en spessielt nedsettende måte og at vi må innrette oss derettter.

Man skal selvsagt ikke verken akseptere eller "innrette seg etter" slik oppførsel, uavhengig av hvem det kommer fra.

Unni Wikan er vel neppe representativ for andre enn seg selv! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal selvsagt ikke verken akseptere eller "innrette seg etter" slik oppførsel, uavhengig av hvem det kommer fra.

Unni Wikan er vel neppe representativ for andre enn seg selv! ;-)

Med vennlig hilsen

Unni Wikan har en lei tendens til å gjøre det du hater mest: Sette ord på virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...