Gå til innhold

"forsinket"


cecily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    26

  • serendipity

    18

  • Åsemor

    6

  • simane

    1

Mest aktive i denne tråden

*hviske*

Syklusen ble 27 dager. Slettes ikke verst.

OJ :-) Så mensen kom idag? Om det er 27 så er det jo håp at det stabiliserer seg :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ :-) Så mensen kom idag? Om det er 27 så er det jo håp at det stabiliserer seg :-))))

Hm..det skal nå alltid være noe. Jeg trodde den kom, for jeg fikk rosafarget blod på papiret i formiddag, men det har ikke kommet en dråpe til siden da.

Jaja, jeg er nå på dag 27, det er bedre enn 19 dager uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..det skal nå alltid være noe. Jeg trodde den kom, for jeg fikk rosafarget blod på papiret i formiddag, men det har ikke kommet en dråpe til siden da.

Jaja, jeg er nå på dag 27, det er bedre enn 19 dager uansett.

hm.... *litt optimistisk på dine vegne* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.... *litt optimistisk på dine vegne* ;-)

Jeg er redd du gir meg falske forhåpninger. *sukk* Kunne det ikke kommet som en foss da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er redd du gir meg falske forhåpninger. *sukk* Kunne det ikke kommet som en foss da.

Nå er jeg inne på ranglere og der er det ikke mange kjente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd du gir meg falske forhåpninger. *sukk* Kunne det ikke kommet som en foss da.

Om det ikke har blitt til noe mer iløpet av mandag så kan du jo teste. Mener ikke å gi deg falske forhåpninger.. Men jeg håper for deres skyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke har blitt til noe mer iløpet av mandag så kan du jo teste. Mener ikke å gi deg falske forhåpninger.. Men jeg håper for deres skyld..

God morgen!

Jeg drømte at jeg var gravid igjen i natt. Denne gangen fikk jeg helt panikk av den harde store magen min. Vil ikke!!!!! *bite negler* Det er aaaaltfor skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Jeg drømte at jeg var gravid igjen i natt. Denne gangen fikk jeg helt panikk av den harde store magen min. Vil ikke!!!!! *bite negler* Det er aaaaltfor skummelt.

God morgen ja :-) Huff.. Det skal ikke være lett. Jeg tror nesten aldri jeg har drømt at jeg var gravid. Husker bare at mens jeg gikk gravid med poden så drømte jeg mye rart, men nesten aldri om barn eller fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ja :-) Huff.. Det skal ikke være lett. Jeg tror nesten aldri jeg har drømt at jeg var gravid. Husker bare at mens jeg gikk gravid med poden så drømte jeg mye rart, men nesten aldri om barn eller fødsel.

Presset litt på do i sted, det gjorde nesten vondt i magen og så kom det en del friskt blod på papiret etterpå. Ingenting like før, det testet jeg ut.

Kanskje det bare er sånn mensene mine er nå, at det ikke kommer så mye utenom når jeg presser det ut. Det murrer i allefall.

Man skal ikke bli klok på ting, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ :-) Så mensen kom idag? Om det er 27 så er det jo håp at det stabiliserer seg :-))))

Det var først søndag/mandag at det begynte å ligne en ordentlig mens, ikke bare en bitteliten dæsj her og der, som de andre mensene jeg har hatt etter p-pilleslutt.

Jeg er litt usikker på om jeg da skal si at syklusen var 27 dager (lørdag, rosa utflod) eller 28 dager (søndag, ferskt blod).

Uansett så er det nesten fantastisk å endelig ha en nesten perfekt syklus. Ah, dette gjorde nesten like godt som to streker. Så nå tenkte jeg meg eggløsningstester for å gå på eggløsningsjakt og bli kjent med syklusene mine. Hvor var det du bestilte i fra? Og har du fått dem ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var først søndag/mandag at det begynte å ligne en ordentlig mens, ikke bare en bitteliten dæsj her og der, som de andre mensene jeg har hatt etter p-pilleslutt.

Jeg er litt usikker på om jeg da skal si at syklusen var 27 dager (lørdag, rosa utflod) eller 28 dager (søndag, ferskt blod).

Uansett så er det nesten fantastisk å endelig ha en nesten perfekt syklus. Ah, dette gjorde nesten like godt som to streker. Så nå tenkte jeg meg eggløsningstester for å gå på eggløsningsjakt og bli kjent med syklusene mine. Hvor var det du bestilte i fra? Og har du fått dem ennå?

SÅ flott. Jeg tror det regnes for første dag emed ordentlig mens. Jeg bestilte på Babydreams i DK, MEN har IKKE fått dem, og derfor vet jeg ikke om jeg ville bestilt derfra. Jeg skal melde deg så fort jeg får de (om jeg får de da), De har heller ikke trukket noe fra kontoen min. Det skulle trekkes når det var sendt. :-((( litt skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ flott. Jeg tror det regnes for første dag emed ordentlig mens. Jeg bestilte på Babydreams i DK, MEN har IKKE fått dem, og derfor vet jeg ikke om jeg ville bestilt derfra. Jeg skal melde deg så fort jeg får de (om jeg får de da), De har heller ikke trukket noe fra kontoen min. Det skulle trekkes når det var sendt. :-((( litt skuffet.

Da hadde jeg en syklus på 28 dager. Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...