Gå til innhold

Skal jeg anmelde?


Gjest AnitaSofie

Anbefalte innlegg

Mary Poppins

Jeg tror det er en masse fake innlegg på dol for tida, en eller annen som morer seg på andres bekostning. Dette kan være et av dem.

Eller kanskje jeg har blitt paranoid?

Jeg er helt enig med deg at det er visse forum man bør vise bedre folkeskikk på enn på resten. Dette og psykiatri og et barn for lite er ikke forum som man bør skrive på hvis man ikke er rimelig seriøs.

Akkurat her tror jeg du er paranoid Dorthe :) ser ingen grunn til at dette skal være et fake innlegg. Men derimot det andre innlegget her inne.. "overgriper" er jeg litt mer usikker på.

Forøvrig er jeg helt enig, noen forum må man ta mer seriøst enn andre, og dette er helt klart en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Det er greit å våse om det meste, men ikke med mennesker som blottlegger seg fullstendig på et forum som det her.

Ja, det er nok noen moroklumper som fikk for lite kjærlighet som barn ute og rusler på seg.

Men innlegget over tok jeg faktisk seriøst. Hun ville tross alt ikke vært den første til å skrike overgrep for ingenting.

Jeg blir alltid litt obs hvis noen skriver et hovedinnlegg og ikke gir en eneste tilbakemelding under samme nicket.

Men jeg er kanskje litt paranoid for tida :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat her tror jeg du er paranoid Dorthe :) ser ingen grunn til at dette skal være et fake innlegg. Men derimot det andre innlegget her inne.. "overgriper" er jeg litt mer usikker på.

Forøvrig er jeg helt enig, noen forum må man ta mer seriøst enn andre, og dette er helt klart en av dem.

Jeg vet ikke sikkert.

Kanskje jeg er blitt paranoid :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jeg vet ikke sikkert.

Kanskje jeg er blitt paranoid :o)

hehe det er som meg det.. har blitt fullstendig paranoid inne på sexforumet etter en del diskusjoner med en viss provokatør som bruker 100 forskjellige nick. Så hver gang noen svarer meg med ukjent nick, er jeg sikker på at det er henne og gidder ikke svaret. Synd at noen må ødelegge for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det er som meg det.. har blitt fullstendig paranoid inne på sexforumet etter en del diskusjoner med en viss provokatør som bruker 100 forskjellige nick. Så hver gang noen svarer meg med ukjent nick, er jeg sikker på at det er henne og gidder ikke svaret. Synd at noen må ødelegge for andre.

Enda en fordel med å bruke fast nick :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

Var nok en guffen opplevelse dette her. Men slik du beskriver det så tror jeg ikke at du har noen sak på han. Han har ikke gjort deg noe fysisk, og det er desverre ikke ulovlig å hinte om sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnitaSofie

Jeg blir alltid litt obs hvis noen skriver et hovedinnlegg og ikke gir en eneste tilbakemelding under samme nicket.

Men jeg er kanskje litt paranoid for tida :o)

Hei!

Jeg pleier ikke å skrive her, så derfor har jeg nytt navn og jeg har ikke hatt fast internett tilgang i helgen.....

Har blitt voldtatt før så jeg ble vel kanskje reddere enn det du ville blitt i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnitaSofie

Jeg syns du opptrådte veldig klokt overfor den bilføreren.

Og ja, jeg syns absolutt at du skulle anmelde. Si fra til bensistasjonen med det samme, at du anmelder mannen, slik at de tar vare på filmen. Du trenger ikke gå i detalje overfor bensinstasjonen på hva som har hendt.

En anmeldelse vil nok bli henlagt, men som du sier vil det kunne gjøre at en annen står sterkere. Det kan også være lurt at politiet har ham i sine arkiver. En slik fyr har nok prøvd seg /vil nok prøve seg på flere enn deg.

Vær forberedt på at du kan møte manglende forståelse hvis du snakker med en politiansatt med feil holdninger. Be gjerne om å få snakke med en kvinnelig betjent (hvis de ikke har ei på vakt akkurat da, som kom heller tilbake senere).

Uff, for en skikkelig guffen opplevelse, og som kunne ha blitt riktig farlig.

Hei!

Takk for svar!

Kan han da lett saksøke meg? Vet du hvordan det fungerer?

Jeg håpet jeg skulle få argumenter for og imot her og ble litt overasket over alle de spydige svarene fra de andre.

Takk for at du tok meg seriøst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg pleier ikke å skrive her, så derfor har jeg nytt navn og jeg har ikke hatt fast internett tilgang i helgen.....

Har blitt voldtatt før så jeg ble vel kanskje reddere enn det du ville blitt i samme situasjon?

Ok, så er jeg paranoid da. Men jeg ser ingen grunn til at du skal anmelde selv om du ble redd. At du har blitt voldtatt før, visste ikke mannen som prøvde å sjekke deg opp.

Og hvorfor satt du deg inn i bilen til en fremmed fyr alene? Jeg sier ikke at det er rett men vi vet alle hva vi kan bli utsatt for når vi blir med fremmede menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hei!

Takk for svar!

Kan han da lett saksøke meg? Vet du hvordan det fungerer?

Jeg håpet jeg skulle få argumenter for og imot her og ble litt overasket over alle de spydige svarene fra de andre.

Takk for at du tok meg seriøst :-)

Er du redd nå? Du unnskylder din anmeldelsesiver med at du var redd. Det er greit nok at du var redd der og da. Du har åpenbart dårlige erfaringer.

Men nå, flere dager senere, vurderer du vitterlig fortsatt å anmelde fyren.

Hva skal du anmelde han for? For og ha prøvd seg på deg?

Med en sånn innstilling burde du strengt tatt holde deg inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg pleier ikke å skrive her, så derfor har jeg nytt navn og jeg har ikke hatt fast internett tilgang i helgen.....

Har blitt voldtatt før så jeg ble vel kanskje reddere enn det du ville blitt i samme situasjon?

Jeg syntes du skal anmelde det hele. Han her har sikkert gjort noe av det samme OG kanskje verre ting før.

Det vet man jo ikke, men det er greit at politiet er ops på at en sånn fyr går løs. Du får ikke gjort noe galt med å anmelde det iallefall.

Dumt av deg å haike selvsagt, men det gir ikke en tulling rett til å ta for seg av den grunn. Neste gang, og med neste jente kan han gå lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnitaSofie

Tror ikke det hjelper stort å anmelde. Dessuten er jeg ganske enig i det sdd skriver, det er ikke ulovlig å hinte om sex.

Derimot hvis man føler seg presset til noe eller nærmest blir tvunget er saken en annen. Jeg opplevde en gang noe liknende, men det burde jeg kanskje ha anmeldt. Det var i russetiden og jeg skulle ta taxi et sted. Jeg hadde lite penger så jeg lurte på om han ville kjøre meg (det var en kort strekning) for 50kr, jada det var greit sa han. Det var en innvandrer som kjørte taxien og jeg var alene. Jeg hadde på meg en singlet, og plutselig i en mørk og stille gate tok han hånden sin nedi i toppen min og befølte- jeg ble rasende og ba han kutte ut og stoppe bilen. Han sa at hvis jeg skulle få lov til å betale så lite måtte han få noe tilbake, og fortsatte å kjøre. Vi nærmet oss en rundkjøring, der han måtte sakte ned farten og jeg hoppet ut av bilen og løp. Angrer på at jeg ikke var klok nok til å skrive ned bil nr. men det var det siste jeg tenkte på som dum og full russ. Jeg kunne jo likevel ha anmeldt det, eller sagt ifra til taxi sentralen men på den tiden tenkte jeg ikke på det.

Men jeg ble ihvertfal en erfaring rikere, skriver alltid ned bilnr. når jeg tar taxi nå.

Haiking hadde jeg aldri turt å gjort.

Mener du at du hadde hatt en sterkere sak enn meg? Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Mener du at du hadde hatt en sterkere sak enn meg? Hvorfor det?

Fordi det passer seg ikke at en taxi sjafør oppfører seg sånn, og han burde mistet jobben. Dessuten var jeg ganske presset og hvem vet hva som hadde skjedd om jeg ikke hadde hoppet ut av bilen.

Jeg sier naturligvis ikke at det passer seg at noen andre skal oppføre seg sånn, men han du haiket med hintet vel bare om sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Fordi det passer seg ikke at en taxi sjafør oppfører seg sånn, og han burde mistet jobben. Dessuten var jeg ganske presset og hvem vet hva som hadde skjedd om jeg ikke hadde hoppet ut av bilen.

Jeg sier naturligvis ikke at det passer seg at noen andre skal oppføre seg sånn, men han du haiket med hintet vel bare om sex?

Du skal ikke se bort ifra at enkelte taxisjåfører blir litt hjernevasket av yrket sitt. Uten at det er noen unnskyldning for den slags oppførsel.

Jeg kjenner i hvert fall et par taxisjåfører og de har ikke tall på hvor mange tilbud de får av kvinner og unge jenter om betaling på helt andre måter enn kontanter.

Det er så ille at de regner den slags forespørsler som vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Du skal ikke se bort ifra at enkelte taxisjåfører blir litt hjernevasket av yrket sitt. Uten at det er noen unnskyldning for den slags oppførsel.

Jeg kjenner i hvert fall et par taxisjåfører og de har ikke tall på hvor mange tilbud de får av kvinner og unge jenter om betaling på helt andre måter enn kontanter.

Det er så ille at de regner den slags forespørsler som vanlige.

Nja det her var ikke til å misforstå, når jeg ber han kutte ut og han fortsetter og jeg i tillegg ber han stoppe bilen, og han nekter og fortsatter å kjøre, så burde han helt klart mistet jobben og fraktet tilbake til der han kom fra!

Jeg hadde nok aldri giddet å politianmelde han, saken er ikke god nok, men jeg burde ringt taxi firmaet og i det minste klagd, så kanskje han hadde mistet jobben, som fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten lest gjennom delfintråden? :)

Jeg var engang redd i en taxi selv. Så redd at jeg hardnakket begynte å sende sms med noen. Tror kanskje jeg ringte også. For jeg hoppet inn i en pirattaxi, ba den kjøre meg hjem, så sovnet jeg - dritings som jeg var, og før jeg visste ord av det var vi på andre siden av byen og to svære negre hoppa inn i baksetet.

Da ble jeg veldig våken og veldig edru, og veldig redd.

Ble faen meg seriøst redd for at jeg skulle få en i to'ern den natta.

De hadde vel lyst på en liten søtnos da vet du. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...