Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Sludder. Mennesket er så nytelsessykt, og forsker såpass mye på sin nytelse, og hva de tenner på, at de VET inderlig godt hva de liker og ikke liker.

Jaha?

Akkurat når skjer åpenbaringen? Er den medfødt eller kommer den når en blir konfirmert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

ShitDiddelyDo

Sludder. Mennesket er så nytelsessykt, og forsker såpass mye på sin nytelse, og hva de tenner på, at de VET inderlig godt hva de liker og ikke liker.

Du har med andre ord sjekket ut om du liker analsex eller ikke?

Funnet prostataen med en finger og latt det stå til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Du har med andre ord sjekket ut om du liker analsex eller ikke?

Funnet prostataen med en finger og latt det stå til?

Vi går da ut fra at du har sjekket ut om du liker sex med andre menn, med barn og med dyr...

Eller kanskje det rett og slett er slik at en ikke nødvendigvis tenner på alt, som f.eks. avføring. Og at en vet dette helt uten å (ville) prøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Nice Gay

men er det normalt for gutter å like å ha "ting" oppi der da? som da f.eks. fingrer

Det er helt normalt for homofile og bifile gutter å ha ting oppi der -- bare spør SDD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Vi går da ut fra at du har sjekket ut om du liker sex med andre menn, med barn og med dyr...

Eller kanskje det rett og slett er slik at en ikke nødvendigvis tenner på alt, som f.eks. avføring. Og at en vet dette helt uten å (ville) prøve det.

Det med barn og dyr var en logisk sammenligning i forhold til å sjekke ut egne erogene soner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Florellis

Det med barn og dyr var en logisk sammenligning i forhold til å sjekke ut egne erogene soner.

Det er prinsippet vi snakker om -- og tarmen er ingen erogen sone hos heterofile menn. Hvordan det er hos deg, vites ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Nei. Det er derfor oppegående jenter krever at hun først får dytte ting oppi han, før hun går med på at han får ta henne bak. Det nekter de aller fleste gutter, så analsex blir deretter et ikke-tema i forholdet. Smart strategi.

Og slik er det vel med oral-sex også? Om han ikke tar en pikk i munnen selv, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det er prinsippet vi snakker om -- og tarmen er ingen erogen sone hos heterofile menn. Hvordan det er hos deg, vites ikke.

Så heterofile og homofile er utstyrt med ulike erogene soner? Det er faktisk fysiske forskjeller på en homofil og en heterofil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du tenke deg at en jente brukte fingeren sin for deg? Eller en gutt? Eller kun i private stunder?

Du skal ikke skjems over at du tenner på det. Det er ikke noe bevis for at du er homofil heller. Homofile forelsker seg i personer av samme kjønn, ikke i rumpene til hverandre.

Homofile menn går vel etter mottoet, "en tager hva man haver, og klarer seg med det" dersom de praktiserer analsex. Det er jo ingen skjede å benytte seg av. Skjønner du hvor jeg vil hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du er homofil eller bifil. Ingen grunn til å skamme deg over det.

homofile/bifile er ikke medfødt at de liker beføling i/rundt anus... jenter som liker det, da?? hva er de?

jeg tror det er normalt at somme gutter og jenter liker å bli befølt der, like normalt som noen er kilen og andre ikke er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heterofile og homofile er utstyrt med ulike erogene soner? Det er faktisk fysiske forskjeller på en homofil og en heterofil?

My point, excactly! (staves det slik? rusten i engelsken, skjønner jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Så heterofile og homofile er utstyrt med ulike erogene soner? Det er faktisk fysiske forskjeller på en homofil og en heterofil?

Det er opplagt "noe" som gjør at en homofil mann tenner på tarm og opplever tarmen som en erogen sone -- mens heterofile gutter tenner på vagina og ikke har tarmen som noen erogen sone.

Ikke ta dette personlig -- at du er bi- eller homofil gjør deg ikke mindre verd som menneske! Har du lyst til å kose ræva av deg, så er det bare å gjøre det...

Siden jeg respekterer din seksualitet, så kanskje du kan akseptere at ikke alle er som du men faktisk er heterofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

My point, excactly! (staves det slik? rusten i engelsken, skjønner jeg).

Jupp, jeg er 99 % sikker på at det staves sånn. Men jeg må innrømme at jeg skriver lite engelsk for tiden og er litt rusten jeg også. Men jeg pleier å se når noe er feil. Leser jo litt på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heterofile og homofile er utstyrt med ulike erogene soner? Det er faktisk fysiske forskjeller på en homofil og en heterofil?

;) utrolig...

det er akkurat som om noen tror at det finnes tre kjønn...: kvinner, menn og homofile...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det er opplagt "noe" som gjør at en homofil mann tenner på tarm og opplever tarmen som en erogen sone -- mens heterofile gutter tenner på vagina og ikke har tarmen som noen erogen sone.

Ikke ta dette personlig -- at du er bi- eller homofil gjør deg ikke mindre verd som menneske! Har du lyst til å kose ræva av deg, så er det bare å gjøre det...

Siden jeg respekterer din seksualitet, så kanskje du kan akseptere at ikke alle er som du men faktisk er heterofil.

Ah. Jeg var ikke klar over at homofile tente på tarm. Uvitende meg trodde de tente på samme kjønn.

Kvinner som tenner på analsex; er de homofile de også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Nice Gay

homofile/bifile er ikke medfødt at de liker beføling i/rundt anus... jenter som liker det, da?? hva er de?

jeg tror det er normalt at somme gutter og jenter liker å bli befølt der, like normalt som noen er kilen og andre ikke er det...

Det er et faktum at opplevelsen av tarm som erogen sone er mer fremtredende blant homofile og bifile gutter enn blant heterofile gutter.

Det er godt mulig at tarmen er erogen sone hos kvinner -- det vet jeg ikke noe om. Men det er jo en del likhetspunkter mellom heterofile kvinner og homofile menn: f.eks. det at begge tenner på menn... så kanskje de også deler opplevelsen av tarm som erogen sone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

;) utrolig...

det er akkurat som om noen tror at det finnes tre kjønn...: kvinner, menn og homofile...

Hehe, lesbiske er sikkert et eget kjønn de også, altså er vi oppe i fire. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er opplagt "noe" som gjør at en homofil mann tenner på tarm og opplever tarmen som en erogen sone -- mens heterofile gutter tenner på vagina og ikke har tarmen som noen erogen sone.

Ikke ta dette personlig -- at du er bi- eller homofil gjør deg ikke mindre verd som menneske! Har du lyst til å kose ræva av deg, så er det bare å gjøre det...

Siden jeg respekterer din seksualitet, så kanskje du kan akseptere at ikke alle er som du men faktisk er heterofil.

"Har du lyst til å kose ræva av deg, så er det bare å gjøre det..."

Den måtte jeg faktisk flire av, dog uvillig.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Ah. Jeg var ikke klar over at homofile tente på tarm. Uvitende meg trodde de tente på samme kjønn.

Kvinner som tenner på analsex; er de homofile de også?

Så en homofil mann som vil stikke pikken sin inn i tarmen på sin partner tenner ikke på tarmen?

Vel, om DU hevder at de ikke gjør det, så får jeg vel nesten tro det -- selv har jeg ingen erfaring med slikt.

Eller kanskje du trekker den konklusjonen fordi du selv ikke tenner på vagina og ikke tror andre menn gjør det heller?

Men jeg kan forsikre deg om at heterofile menn tenner på vagina. Ikke på tarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...