Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Gjest Florellis

"Har du lyst til å kose ræva av deg, så er det bare å gjøre det..."

Den måtte jeg faktisk flire av, dog uvillig.

c",)

Fint -- ingen grunn til å ta dette altfor alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Gjest Florellis

Vitner i hvertfall ikke om særlige kvaliteter, hverken hos mannen eller kvinnen, når de velger å bedrive tarmsex.

*grøsser*

Så enig, så enig -- men det gjenstår å se om vår mening blir akseptert av Webbis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Så en homofil mann som vil stikke pikken sin inn i tarmen på sin partner tenner ikke på tarmen?

Vel, om DU hevder at de ikke gjør det, så får jeg vel nesten tro det -- selv har jeg ingen erfaring med slikt.

Eller kanskje du trekker den konklusjonen fordi du selv ikke tenner på vagina og ikke tror andre menn gjør det heller?

Men jeg kan forsikre deg om at heterofile menn tenner på vagina. Ikke på tarm.

"Eller kanskje du trekker den konklusjonen fordi du selv ikke tenner på vagina og ikke tror andre menn gjør det heller?"

Etter hva en eks av deg sa så tente du ikke på vagina du heller.

Men det er vel ofte sånn for mennesker som er usikre på sin egen sekusalitet.

Jeg derimot, rimelig sikker på min seksualitet som jeg er, har erfart at området rundt anus er svært erogent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en homofil mann som vil stikke pikken sin inn i tarmen på sin partner tenner ikke på tarmen?

Vel, om DU hevder at de ikke gjør det, så får jeg vel nesten tro det -- selv har jeg ingen erfaring med slikt.

Eller kanskje du trekker den konklusjonen fordi du selv ikke tenner på vagina og ikke tror andre menn gjør det heller?

Men jeg kan forsikre deg om at heterofile menn tenner på vagina. Ikke på tarm.

Så i teorien kunne du tenne på en mann dersom han hadde en skjede? Det meste er mulig å operere nå for tiden.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

"Eller kanskje du trekker den konklusjonen fordi du selv ikke tenner på vagina og ikke tror andre menn gjør det heller?"

Etter hva en eks av deg sa så tente du ikke på vagina du heller.

Men det er vel ofte sånn for mennesker som er usikre på sin egen sekusalitet.

Jeg derimot, rimelig sikker på min seksualitet som jeg er, har erfart at området rundt anus er svært erogent.

At du er sikker på dine homofile/bifile trekk, er jeg ikke det minste i tvil om.

Selv er jeg heterofil og tenner på vagina -- ikke tarm.

Kanskje fint at vi ikke er like alle sammen. Mens du og dine likesinnede koser dere med tarm, kan vi andre kose oss med vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My point, excactly! (staves det slik? rusten i engelsken, skjønner jeg).

Nei, det staves exactly, altså en c mindre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

At du er sikker på dine homofile/bifile trekk, er jeg ikke det minste i tvil om.

Selv er jeg heterofil og tenner på vagina -- ikke tarm.

Kanskje fint at vi ikke er like alle sammen. Mens du og dine likesinnede koser dere med tarm, kan vi andre kose oss med vagina.

Hvis det å ha erogene sone rundt anus er å regne som et homofilt trekk, så har jeg homofile trekk.

Men personlig definerer jeg ikke en persons legning ut ifra erogene soner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Så i teorien kunne du tenne på en mann dersom han hadde en skjede? Det meste er mulig å operere nå for tiden.

c",)

Hei, nei -- jeg tenner ikke *bare* på vagina. Poenget er at jeg a) ikke skjønner hvordan en heterofil mann kan ønske å få noe inn i tarmen sin eller selv stikke noe inn i en annens tarm -- spesielt om en faktisk har vagina til rådighet.

Men trolig er jeg det mange ser på som en kjedeliig mann: jeg vil mye heller ha vagina enn tarm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det staves exactly, altså en c mindre :-)

Takk, jeg følte det på meg at det var noe gæli, bare ikke akkurat hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et faktum at opplevelsen av tarm som erogen sone er mer fremtredende blant homofile og bifile gutter enn blant heterofile gutter.

Det er godt mulig at tarmen er erogen sone hos kvinner -- det vet jeg ikke noe om. Men det er jo en del likhetspunkter mellom heterofile kvinner og homofile menn: f.eks. det at begge tenner på menn... så kanskje de også deler opplevelsen av tarm som erogen sone?

jeg har hørt om mange menn som vil ha analsex fordi det er strammere, og gir en annen følelse...

jeg har alltid trodd at å ha samleie er et grunnleggende instinkt hos alle menn, (og selvfølgelig nytelse) og derfor må de "ta til takke" med analsex...

det skal ikke legges sjul på at det finnes massemassemasse nerveender i anus, som gir nytelse ved berøring/penetrering. noen synes anus/anal er en noe ting skal ut av, og andre går med på at dette skal brukes til noe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Hvis det å ha erogene sone rundt anus er å regne som et homofilt trekk, så har jeg homofile trekk.

Men personlig definerer jeg ikke en persons legning ut ifra erogene soner.

Ok, så er du bifil -- samme for meg. Men for all del: kos deg med pikk i tarmen din så mye du vil...

Selv holder jeg meg til vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nei -- jeg tenner ikke *bare* på vagina. Poenget er at jeg a) ikke skjønner hvordan en heterofil mann kan ønske å få noe inn i tarmen sin eller selv stikke noe inn i en annens tarm -- spesielt om en faktisk har vagina til rådighet.

Men trolig er jeg det mange ser på som en kjedeliig mann: jeg vil mye heller ha vagina enn tarm...

Vagina er jo en fødselskanal også. Du tenner på fødselskanaler altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

jeg har hørt om mange menn som vil ha analsex fordi det er strammere, og gir en annen følelse...

jeg har alltid trodd at å ha samleie er et grunnleggende instinkt hos alle menn, (og selvfølgelig nytelse) og derfor må de "ta til takke" med analsex...

det skal ikke legges sjul på at det finnes massemassemasse nerveender i anus, som gir nytelse ved berøring/penetrering. noen synes anus/anal er en noe ting skal ut av, og andre går med på at dette skal brukes til noe godt.

Da har du gått ut fra noe som er feil. Jeg ville mye heller levd i cølibat enn å stukket noe som helst opp i noens tarm.

Jeg tror ikke det kan være mulig for en heterofil mann heller å ville ha tarmsex enn vaginal sex -- men at det fins mange bi- og homofile menn som foretrekker analsex, det betviler jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Ok, så er du bifil -- samme for meg. Men for all del: kos deg med pikk i tarmen din så mye du vil...

Selv holder jeg meg til vagina.

Hehe, akkurat som om du får den opp rundt en vagina. :)

Jeg tror også definisjonen av en bifil er en som blant annet tenner på samme kjønn. Ikke en som har erogene reseptorer rundt anus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det å ha erogene sone rundt anus er å regne som et homofilt trekk, så har jeg homofile trekk.

Men personlig definerer jeg ikke en persons legning ut ifra erogene soner.

uuuuuuuuutrolig... tror ikke det nytter!!! ;) jeg vil også "sammenligne" analsex med oralsex. det er ikke meningen at pikken skal i munnen heller, men en eller annen luring har funnet ut at: "hei!!! detta var godt!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Vagina er jo en fødselskanal også. Du tenner på fødselskanaler altså.

Ja, absolutt -- fødselskanal er deilig. Det kan ikke sies om avføringskanal. Om du vil snakke med en som tenner på avføringskanal, får du snakke med en mann som er bi- eller homofil. Jeg er heterofil og tenner på fødselskanal.

...og slik sett er jeg kanskje ikke din type mann? Men ikke fortvil, du finner deg nok en bi- eller homofil mann. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

uuuuuuuuutrolig... tror ikke det nytter!!! ;) jeg vil også "sammenligne" analsex med oralsex. det er ikke meningen at pikken skal i munnen heller, men en eller annen luring har funnet ut at: "hei!!! detta var godt!!!"

Hehe, når man kjeder seg er luringer som mannen over gode å ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Hehe, akkurat som om du får den opp rundt en vagina. :)

Jeg tror også definisjonen av en bifil er en som blant annet tenner på samme kjønn. Ikke en som har erogene reseptorer rundt anus.

Vel, da er det jo påfallende at analsex er klart mest vanlig hos dem som definerer seg selv som enten bi- og homofil.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så er du bifil -- samme for meg. Men for all del: kos deg med pikk i tarmen din så mye du vil...

Selv holder jeg meg til vagina.

åjaaaa... tok meg en tid før jeg forstod det: det er du som er skaphomo... godt kamuflert, må jeg si...

men nå er du i vennlige kretser: bare fortell det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Det er prinsippet vi snakker om -- og tarmen er ingen erogen sone hos heterofile menn. Hvordan det er hos deg, vites ikke.

Det er da mange som liker beføling av anus mens de har vaginal sex.

Det blir reknet som en erogen sone. Det har jeg lest opp til flere ganger bl.a i spm& svar i Vi Menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...