Gå til innhold

Hva sysn du om å "oute" noen på DOL?


Gjest Mr Pimmel

Anbefalte innlegg

"Du, nå får du trekke pekefingeren ut av rævva og stikke den inn i kjeften så du får en oppstiver, da."

Men si meg en ting: Hvordan kan man i det hele tatt få en oppstiver av det, all den tid denne fingeren er helt ren og fin? Eller er det ikke det du sier? *hi hi*

Jeg har ikke fulgt med i diskusjonen her, men har fått med meg at det p.t. er høy temperatur både her og når det gjelder rumper og renhet! *S*

"Men si meg en ting: Hvordan kan man i det hele tatt få en oppstiver av det, all den tid denne fingeren er helt ren og fin?"

Da blir det ikke mye "oppstiver", nei :-)

"Eller er det ikke det du sier? *hi hi*"

Nei - jeg tror ikke jeg har sagt at den alltid vil være ren og fin - i såfall har jeg sagt noe galt, tror jeg :-)

"................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 433
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    95

  • flisa

    46

  • laguna1365380434

    37

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

"Men si meg en ting: Hvordan kan man i det hele tatt få en oppstiver av det, all den tid denne fingeren er helt ren og fin?"

Da blir det ikke mye "oppstiver", nei :-)

"Eller er det ikke det du sier? *hi hi*"

Nei - jeg tror ikke jeg har sagt at den alltid vil være ren og fin - i såfall har jeg sagt noe galt, tror jeg :-)

"................................"

*hi hi*

Mulig du ikke sa akkurat det! ;-)

Men litt festlig var det å påpeke at du beveger deg i rumpesfæren i to forum samtidig! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Du, nå får du trekke pekefingeren ut av rævva og stikke den inn i kjeften så du får en oppstiver, da.

Jeg har nettopp forklart hva/hvorfor jeg og andre mener om bruk av nick. Jeg har forsøkt å forklare det tidligere, og dette var siste forsøk.

At det eneste du har å si til det er å holde deg for ørene og rope "kranglefant! kverulant" etc. bekrefter vel egentlig det jeg sier om seriøsitet.

"................................."

*LOL*

Du er jammen en festlig hissigpropp.

Pass på blodtrykket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Du er jammen en festlig hissigpropp.

Pass på blodtrykket!

Der kommer de dårlige forsøkene på hersketeknikk igjen *sukk* Jaja, deg om det.

Akkurat det du på patetisk måte forsøker på nå (å vri ting til at den du diskuterer med er sint, hissig etc.) ble diskutert for kort tid siden her (muligens i denne tråden). Det er for dumt.

Hadde jeg giddet å bry meg om det, hadde jeg sagt at jeg hverken er hissig eller sint, stort sett uasett hva jeg skriver her. Selv ikke i RL hever jeg stemmen eller får særlig høyere puls enn hvilepuls mesteparten av tiden.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hi hi*

Mulig du ikke sa akkurat det! ;-)

Men litt festlig var det å påpeke at du beveger deg i rumpesfæren i to forum samtidig! ;-)

"Men litt festlig var det å påpeke at du beveger deg i rumpesfæren i to forum samtidig! ;-)"

Ah - men det ene tilfellet var kun et metafor :-)

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ja, det var dårlig gjort.

Der kommer de dårlige forsøkene på hersketeknikk igjen *sukk* Jaja, deg om det.

Akkurat det du på patetisk måte forsøker på nå (å vri ting til at den du diskuterer med er sint, hissig etc.) ble diskutert for kort tid siden her (muligens i denne tråden). Det er for dumt.

Hadde jeg giddet å bry meg om det, hadde jeg sagt at jeg hverken er hissig eller sint, stort sett uasett hva jeg skriver her. Selv ikke i RL hever jeg stemmen eller får særlig høyere puls enn hvilepuls mesteparten av tiden.

"................................."

Å neida ikke det minste hissig.

Mener du virkelig jeg skal tro på det?

Les det du selv skriver da.

Du er virkelig en artigper du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

*hi hi*

Mulig du ikke sa akkurat det! ;-)

Men litt festlig var det å påpeke at du beveger deg i rumpesfæren i to forum samtidig! ;-)

"Men litt festlig var det å påpeke at du beveger deg i rumpesfæren i to forum samtidig! ;-) "

Sant nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neida ikke det minste hissig.

Mener du virkelig jeg skal tro på det?

Les det du selv skriver da.

Du er virkelig en artigper du.

"Å neida ikke det minste hissig."

Nemlig.

"Mener du virkelig jeg skal tro på det? Les det du selv skriver da. Du er virkelig en artigper du."

Nei, du tror nok det du vil, uten å bry deg om hvordan ting egentlig er. Vet du hvor latterlig det virker når du sitter der og anklager meg for å være sint, mens jeg sitter her med et smil rundt munnen? Mye bedre å holde kommentarene til det du har mulighet til å vite.

Og - det du forsøker på er en opplest og vedtatt fjollete hersketeknikk. Det eneste du oppnår med det er at du kan sitte der og tro hva du vil.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

"Å neida ikke det minste hissig."

Nemlig.

"Mener du virkelig jeg skal tro på det? Les det du selv skriver da. Du er virkelig en artigper du."

Nei, du tror nok det du vil, uten å bry deg om hvordan ting egentlig er. Vet du hvor latterlig det virker når du sitter der og anklager meg for å være sint, mens jeg sitter her med et smil rundt munnen? Mye bedre å holde kommentarene til det du har mulighet til å vite.

Og - det du forsøker på er en opplest og vedtatt fjollete hersketeknikk. Det eneste du oppnår med det er at du kan sitte der og tro hva du vil.

"................................."

Ho ho, du blir bare artigere og artigere.

Er du liksom sint og blid samtidig du?

Sitter med et smil om munnen liksom. Ja, det skal du få meg til å tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho, du blir bare artigere og artigere.

Er du liksom sint og blid samtidig du?

Sitter med et smil om munnen liksom. Ja, det skal du få meg til å tro.

Jeg blir litt nyskjerrig på slikt idioti.

Hva nøyaktig er det som gjør at du innbiller deg at jeg er sint? Klarer du ikke å si omtrent hva som helst, spesiellt på et internettforum, uten å bli sint? Om jeg kaller deg en forbanna idiot, og en hjernedød lanpanne - tror du ikke det er like lett å si som "hei kjære" uten å være i nærheten av å være sint?

Det kan godt hende du sitter foran pc-en og er "sint", og ikke er i stand til å ta tekst på en webside som det det faktisk er - tekst. Men du kan ikke nødvendigvis overføre det på alle andre. Tror du jeg hadde giddet å skrive her hvis jeg hadde blitt "sint" av det folk sier? Hva i all verden skulle jeg gjort med det sinnet da?

Hallo? Man sitter foran en skjerm og snakker med andre som gjør det samme - med mediet Internett mellom - hvordan går det an å i det hele tatt _gidde_ å bli sint i en slik situasjon?

".............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Jeg blir litt nyskjerrig på slikt idioti.

Hva nøyaktig er det som gjør at du innbiller deg at jeg er sint? Klarer du ikke å si omtrent hva som helst, spesiellt på et internettforum, uten å bli sint? Om jeg kaller deg en forbanna idiot, og en hjernedød lanpanne - tror du ikke det er like lett å si som "hei kjære" uten å være i nærheten av å være sint?

Det kan godt hende du sitter foran pc-en og er "sint", og ikke er i stand til å ta tekst på en webside som det det faktisk er - tekst. Men du kan ikke nødvendigvis overføre det på alle andre. Tror du jeg hadde giddet å skrive her hvis jeg hadde blitt "sint" av det folk sier? Hva i all verden skulle jeg gjort med det sinnet da?

Hallo? Man sitter foran en skjerm og snakker med andre som gjør det samme - med mediet Internett mellom - hvordan går det an å i det hele tatt _gidde_ å bli sint i en slik situasjon?

".............................."

Hjelp, nå er det vel like før du flyr gjennom pc`en og banker meg opp tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, nå er det vel like før du flyr gjennom pc`en og banker meg opp tenker jeg.

Jepp - jeg er så utrolig sint!

Seriøst - du overvurderer deg selv noe enormt hvis du tror du klarer å få meg sint på et internett-forum.

Ikke engang Kahn klarer det :-)

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det det var dårlig gjort.

Jepp - jeg er så utrolig sint!

Seriøst - du overvurderer deg selv noe enormt hvis du tror du klarer å få meg sint på et internett-forum.

Ikke engang Kahn klarer det :-)

"..................................."

Slapp av. Jeg synes bare det er litt morro å terge deg jeg nå.

*kremt*

Jeg greide det bittelittegranne ihverfall;o)

Lurer på hvordan du er når du er virkelig sint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slapp av. Jeg synes bare det er litt morro å terge deg jeg nå.

*kremt*

Jeg greide det bittelittegranne ihverfall;o)

Lurer på hvordan du er når du er virkelig sint?

"Slapp av. Jeg synes bare det er litt morro å terge deg jeg nå."

Hadde sikkert vært morsommere om det hadde fungert (nei, jeg er hverken sint eller irritert selv om jeg gidder å svare på dette).

"Jeg greide det bittelittegranne ihverfall;o)"

Nope :-)

"Lurer på hvordan du er når du er virkelig sint?"

Det er jeg så sjelden at det husker jeg nesten ikke selv. I tidligere år så hendte det mindre hyggelig ting når jeg ble sint, og jeg sluttet med det.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...