Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten

Etter enhver fornuftig målestokk, kahn. Du er selvfølgelig ikke i stand til å se det, men langt på vei de fleste gjør det.

"...................................."

Bør jeg lese denne tråden?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

IngenLurerDenneGutten

"Tvang i form av krav som er knyttet til oppholdstillatelse etc?"

Nå snakker du faktisk om noe som i overflaten kan begynne å likne på et forslag til å gjøre noe. Å legge press på miljøer som avler og beskytter, ofte indirekte, terrorister og deres sympatisører, er noe helt annet enn det kahn og co. roper om. De har ikke intellekt som strekker seg lenger enn det de lærte i løpet av de 6 mnd. de tilbragte bak fjøset som heimevernssoldater.

".................................."

"De har ikke intellekt som strekker seg lenger enn det de lærte i løpet av de 6 mnd. de tilbragte bak fjøset som heimevernssoldater"

Kahn har krigsskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en annen

"De har ikke intellekt som strekker seg lenger enn det de lærte i løpet av de 6 mnd. de tilbragte bak fjøset som heimevernssoldater"

Kahn har krigsskolen.

Nå må du ikke ødelegge tråden med denne typen saklige kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Nå må du ikke ødelegge tråden med denne typen saklige kommentarer.

Man lærer ikke bare krisstrategi på krigsskolen. Man lærer f.eks. å håndtere damer (dans), opptre som gentlemann.

Det er nok derfor han har klart å sjekke opp Flisa, hun er ei flott dame:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De har ikke intellekt som strekker seg lenger enn det de lærte i løpet av de 6 mnd. de tilbragte bak fjøset som heimevernssoldater"

Kahn har krigsskolen.

Som jeg sa.

"............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg reagerer på er at det virker som om så mange finner det vesentlig "enklere" å kritisere de som ønsker en kraftig respons på slike terrorangrep, enn å se nærmere på realitetene og den "opprinnelige" problemstillingen.

Det jeg er HELT sikker på er at det kun er destruktivt å fokusere på "indre krangel" og i den prosessen forsøke å tolke hverandre i verste mulige mening.

For det bidrar kun til å øke suksessen til terroristenes handlinger.

Det man nå selvfølgelig burde fokusere på er hva som på kort og lang sikt kan bidra til å redusere risikoen for neste terrorangrep - ikke minst ved å hindre terroristene størst mulig i deres forberedelser og muligheter for gjennomføring.

Og hvis de ulike muslimske miljøer i europa ikke AKTIVT bidrar til dette, så har vi INGEN mulighet til å lykkes.

Skal vi så la dette være et "frivillig" sammarbeid, eller skal/kan/bør vi legge en viss form for "tvang" inn i dette?

Tvang i form av krav som er knyttet til oppholdstillatelse etc?

Til nå har disse miljøene vært svært lukket, og dette medfører nettopp at de kriminelle elementene blant dem kan operere forholdsvis risikofritt rundt om i europa.

Etterretningstjenestene vet nok en del mer om vilke av disse miljøer som er infiltrert av fundamentalister, men er bundet på hender og føtter gjennom et meget strengt personvern.

Løsninger på dette finnes i ulik grad, men de vil alle gå på bekostning av noe annet.

Så er spørsmålet hvor mye vi er villige til å betale (i form av resultater etter terrorangrep), før vi heller mener det bør gå ut over noe annet.

Vi kan nemlig ikke få både i pose og sekk her....selv om det merkelig nok ser ut til å være en del som fremdeles tror det?

Det jeg tror de fleste reagerer på her er at Mr Kahn går litt for langt, er for ekstrem.

Det jeg reagerer mest på når det gjelder han er at han har et motbydelig språk. I tillegg skal han hele tiden slå seg på brystet og spille tøff. De fleste slutter med det innen de har blitt 20.

Når han også skal kalle alle motdebanter for både det ene og det andre og hyler selv hvis noen gjør det på han, da blir dette for dumt.

Han forsøker å være nedlatende og håne andre med at de ikke kan det de snakker om, særlig når han får motbør.

Som jeg har sagt mange ganger, Mr Kahn når ikke frem med budskapet sitt på grunn av språket sitt.

Det blir bare til at andre ler av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar kraftig i, men har likevel noen gode poenger.

Dog har de en tendens til å drukne i hans "fargerike" språk:-)

Enig, godt innlegg. Språket hans ødelegger alt. Han må ha null sosiale antenner når han ikke forstår det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg like så godt gjøre, for du ilegger meg så mange meninger jeg ikke har at du like godt kan overta det hele selv, overta nicket mitt og alt, så kan du diskutere med deg selv ilegge deg selv meninger og holdninger og så diskutere ut fra det.

God kveld.

Kan ikke se at hun ila deg så veldig mange meninger i sine innlegg. Du svarte på noe av det og dere ble rimelig enige i alle fall tilsynelatende.

Du må ikke se spøkelser på høylys dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se at hun ila deg så veldig mange meninger i sine innlegg. Du svarte på noe av det og dere ble rimelig enige i alle fall tilsynelatende.

Du må ikke se spøkelser på høylys dag.

Takk! Du skrev omtrent det jeg tenkte, men jeg ga liksom litt opp å nå fram....

Konluderte med at fyren rett og slett ikke kunne være enig med meg, fordi det ville ta seg dårlig ut overfor dem han vanligvis "leker" med her inne ;o)

Man er ikke enig med islamhorer når man er tøff, vet du! ;o)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Kan ikke se at hun ila deg så veldig mange meninger i sine innlegg. Du svarte på noe av det og dere ble rimelig enige i alle fall tilsynelatende.

Du må ikke se spøkelser på høylys dag.

Sitat snø:

-----------------

Du har rett og slett bestemt deg for at de lyver hvis de sier de er i mot terrorisme. Punktum.

...da regner jeg med at du også er mot Mr Kahn når han sier at det ikke gjør noe om vi ofrer noen tusen uskyldige kvinner og barn på veien mot utslettelsen av islam.

Eller er terror mor muslimer ok?

-----------------------

Sitat slutt.

Skal vi kalle det å bli litt for ivrig, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat snø:

-----------------

Du har rett og slett bestemt deg for at de lyver hvis de sier de er i mot terrorisme. Punktum.

...da regner jeg med at du også er mot Mr Kahn når han sier at det ikke gjør noe om vi ofrer noen tusen uskyldige kvinner og barn på veien mot utslettelsen av islam.

Eller er terror mor muslimer ok?

-----------------------

Sitat slutt.

Skal vi kalle det å bli litt for ivrig, da?

Sitat meg: "Du har rett og slett bestemt deg for at de lyver hvis de sier de er i mot terrorisme. Punktum."

Sitat deg:"Spør dine mulsimske venner, de som går i moskeen daglig, om de støtter terrorbombene i London. Vurder om de snakker sant. Ja, en muslim har lov å lyve for vantro for å beskytte sin kvinne, muslimer eller muslimsk virksomhet."

Jeg tolker deg dithen at du mener at muslimer lyver når det passer dem, fordi det er deres fordømte plikt. At man ikke skal tro dem hvis de sier de er mot terror.Mistolker jeg deg, så hyl ut :-)

Sitat meg:"...da regner jeg med at du også er mot Mr Kahn når han sier at det ikke gjør noe om vi ofrer noen tusen uskyldige kvinner og barn på veien mot utslettelsen av islam."

Sitat deg: "For meg er det oss og dem: oss som ikke støtter terrorisme, og de som gjør det. Jeg ser ikke på hva slags terrorisme, ikke hvem som gjør det, hudfarge eller nasjonalitet. Bare om de dreper sivile kvinner og barn utenfor erklærte krigssoner hvor kvinner og barn skal være trygge."

Ut fra det konkluderte jeg at du måtte være mot Mr. Kahn, når han sier at han synes at det er helt ok at det ryker med noen muslimske kvinner og barn, på veien mot å kvitte seg med islam. Du står fritt til å korrigere meg om jeg har mistolket deg...

Sitat meg: "Eller er terror mor muslimer ok?"

Det var jo bare et enkelt spørsmål, som burde være MEGET enkelt å svare på...?

"Skal vi kalle det å bli litt for ivrig, da? "

Nei, vi skal kalle det en diskusjon, hvor jeg spør deg om dine syn på saker og ting, som man ofte gjør i en diskusjon, og der du sutrer og sier at jeg pålegger deg meninger du ikke har, uten å fortelle meg hvilke meninger du _egentlig_ har.

Det skal vi kalle det :-)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrPimmel

Sitat meg: "Du har rett og slett bestemt deg for at de lyver hvis de sier de er i mot terrorisme. Punktum."

Sitat deg:"Spør dine mulsimske venner, de som går i moskeen daglig, om de støtter terrorbombene i London. Vurder om de snakker sant. Ja, en muslim har lov å lyve for vantro for å beskytte sin kvinne, muslimer eller muslimsk virksomhet."

Jeg tolker deg dithen at du mener at muslimer lyver når det passer dem, fordi det er deres fordømte plikt. At man ikke skal tro dem hvis de sier de er mot terror.Mistolker jeg deg, så hyl ut :-)

Sitat meg:"...da regner jeg med at du også er mot Mr Kahn når han sier at det ikke gjør noe om vi ofrer noen tusen uskyldige kvinner og barn på veien mot utslettelsen av islam."

Sitat deg: "For meg er det oss og dem: oss som ikke støtter terrorisme, og de som gjør det. Jeg ser ikke på hva slags terrorisme, ikke hvem som gjør det, hudfarge eller nasjonalitet. Bare om de dreper sivile kvinner og barn utenfor erklærte krigssoner hvor kvinner og barn skal være trygge."

Ut fra det konkluderte jeg at du måtte være mot Mr. Kahn, når han sier at han synes at det er helt ok at det ryker med noen muslimske kvinner og barn, på veien mot å kvitte seg med islam. Du står fritt til å korrigere meg om jeg har mistolket deg...

Sitat meg: "Eller er terror mor muslimer ok?"

Det var jo bare et enkelt spørsmål, som burde være MEGET enkelt å svare på...?

"Skal vi kalle det å bli litt for ivrig, da? "

Nei, vi skal kalle det en diskusjon, hvor jeg spør deg om dine syn på saker og ting, som man ofte gjør i en diskusjon, og der du sutrer og sier at jeg pålegger deg meninger du ikke har, uten å fortelle meg hvilke meninger du _egentlig_ har.

Det skal vi kalle det :-)

Beste hilsen fra

Jeg vil ikke ha ledende spørsmål.

F eks fra AKP/ML kurs:

ER DU RASIST? SVAR JA ELLER NEI!

Det besvarer jeg med et smil og ikke et ord. Ingen skal bestemme hva jeg skal si selv om jeg får to valg.

F eks rasisme er ikke klart definer av alle, men bergrepet har en del mennesker utvidet utover allment aksepterte grenser. Begrepet beskriver holdninger til hudfarge og rase, ikke noe annet.

Religonskritikk og kritikk av politiske ideologier som islam er, er noe helt annet.

Politikk er ikke et menneske, religion er ikke et menneske og kan derfor ikke ha en rase eller farge.

Men hvis jeg får spørmålet; er du mot innføring av islamsk politikk og rettssystem i Norge, da svarer jeg JA.

Når noen insinuerer at jeg vil støtte dreping eller skading av uskyldige sivile religiøse, så er svaret nei.

Hva andre sier og mener må de selv stå for. Det har ikke noe med meg å gjøre. Jeg trenger heller ikke si min mnnig om andres meninger, uten at vedkommnde selv spør.

Hvis jeg skulle henge meg opp i alle som vil spenne bein og trakassere, så kaster jeg bort tid. Jeg bare ignorerer stilltiende de jeg ikke liker meningen til, akkurat som i RL. Sier noen noe jeg ikke liker, holder jeg heller kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat snø:

-----------------

Du har rett og slett bestemt deg for at de lyver hvis de sier de er i mot terrorisme. Punktum.

...da regner jeg med at du også er mot Mr Kahn når han sier at det ikke gjør noe om vi ofrer noen tusen uskyldige kvinner og barn på veien mot utslettelsen av islam.

Eller er terror mor muslimer ok?

-----------------------

Sitat slutt.

Skal vi kalle det å bli litt for ivrig, da?

Kanskje det, men det hun sier hadde da ikke vært noe vanskelig å svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Sitat meg: "Du har rett og slett bestemt deg for at de lyver hvis de sier de er i mot terrorisme. Punktum."

Sitat deg:"Spør dine mulsimske venner, de som går i moskeen daglig, om de støtter terrorbombene i London. Vurder om de snakker sant. Ja, en muslim har lov å lyve for vantro for å beskytte sin kvinne, muslimer eller muslimsk virksomhet."

Jeg tolker deg dithen at du mener at muslimer lyver når det passer dem, fordi det er deres fordømte plikt. At man ikke skal tro dem hvis de sier de er mot terror.Mistolker jeg deg, så hyl ut :-)

Sitat meg:"...da regner jeg med at du også er mot Mr Kahn når han sier at det ikke gjør noe om vi ofrer noen tusen uskyldige kvinner og barn på veien mot utslettelsen av islam."

Sitat deg: "For meg er det oss og dem: oss som ikke støtter terrorisme, og de som gjør det. Jeg ser ikke på hva slags terrorisme, ikke hvem som gjør det, hudfarge eller nasjonalitet. Bare om de dreper sivile kvinner og barn utenfor erklærte krigssoner hvor kvinner og barn skal være trygge."

Ut fra det konkluderte jeg at du måtte være mot Mr. Kahn, når han sier at han synes at det er helt ok at det ryker med noen muslimske kvinner og barn, på veien mot å kvitte seg med islam. Du står fritt til å korrigere meg om jeg har mistolket deg...

Sitat meg: "Eller er terror mor muslimer ok?"

Det var jo bare et enkelt spørsmål, som burde være MEGET enkelt å svare på...?

"Skal vi kalle det å bli litt for ivrig, da? "

Nei, vi skal kalle det en diskusjon, hvor jeg spør deg om dine syn på saker og ting, som man ofte gjør i en diskusjon, og der du sutrer og sier at jeg pålegger deg meninger du ikke har, uten å fortelle meg hvilke meninger du _egentlig_ har.

Det skal vi kalle det :-)

Beste hilsen fra

Jeg lar meg ikke manipulere, og jeg har sett denne taktikken mange ganger før.

Det insinueres, mistenkes og konkluderes en masse først og så kommer et spørsmål. Spørsmålet er bare en avledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Kanskje det, men det hun sier hadde da ikke vært noe vanskelig å svare på.

Det meste er ikke spørsmål, men en blanding av insinuasjoner, anklager og funderinger. Ting jeg leser men ikke svarer på. På grunn av ullenheten vet jeg ikke hvem som anklges heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Takk! Du skrev omtrent det jeg tenkte, men jeg ga liksom litt opp å nå fram....

Konluderte med at fyren rett og slett ikke kunne være enig med meg, fordi det ville ta seg dårlig ut overfor dem han vanligvis "leker" med her inne ;o)

Man er ikke enig med islamhorer når man er tøff, vet du! ;o)

Beste hilsen fra

Fy deg, islam_ist_horer, mener du vel! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Sitat snø:

-----------------

Du har rett og slett bestemt deg for at de lyver hvis de sier de er i mot terrorisme. Punktum.

...da regner jeg med at du også er mot Mr Kahn når han sier at det ikke gjør noe om vi ofrer noen tusen uskyldige kvinner og barn på veien mot utslettelsen av islam.

Eller er terror mor muslimer ok?

-----------------------

Sitat slutt.

Skal vi kalle det å bli litt for ivrig, da?

Er dette det du hyler sånn for så er det nesten litt komisk. Syns forresten snø får satt deg litt på plass i innlegget der hun har med sitater fra deg også. Du uler uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha ledende spørsmål.

F eks fra AKP/ML kurs:

ER DU RASIST? SVAR JA ELLER NEI!

Det besvarer jeg med et smil og ikke et ord. Ingen skal bestemme hva jeg skal si selv om jeg får to valg.

F eks rasisme er ikke klart definer av alle, men bergrepet har en del mennesker utvidet utover allment aksepterte grenser. Begrepet beskriver holdninger til hudfarge og rase, ikke noe annet.

Religonskritikk og kritikk av politiske ideologier som islam er, er noe helt annet.

Politikk er ikke et menneske, religion er ikke et menneske og kan derfor ikke ha en rase eller farge.

Men hvis jeg får spørmålet; er du mot innføring av islamsk politikk og rettssystem i Norge, da svarer jeg JA.

Når noen insinuerer at jeg vil støtte dreping eller skading av uskyldige sivile religiøse, så er svaret nei.

Hva andre sier og mener må de selv stå for. Det har ikke noe med meg å gjøre. Jeg trenger heller ikke si min mnnig om andres meninger, uten at vedkommnde selv spør.

Hvis jeg skulle henge meg opp i alle som vil spenne bein og trakassere, så kaster jeg bort tid. Jeg bare ignorerer stilltiende de jeg ikke liker meningen til, akkurat som i RL. Sier noen noe jeg ikke liker, holder jeg heller kjeft.

"Jeg vil ikke ha ledende spørsmål.

F eks fra AKP/ML kurs:

ER DU RASIST? SVAR JA ELLER NEI!"

Hihihi, du vil ikke ha spørsmål du ikke liker tror jeg heller vi sier... Hvordan skal man spørre deg om du er rasist da? Blir jo håpløst å diskutere med deg når du bare svarer på spørsmål som er formulert riktig etter ditt hode...

"Ingen skal bestemme hva jeg skal si selv om jeg får to valg."

Neivel. Jeg ante dessverre ikke at jeg diskuterte med en som bare ville være med å diskutere om han selv fikk lov til å stille spørsmålene...

"Politikk er ikke et menneske, religion er ikke et menneske og kan derfor ikke ha en rase eller farge."

Nei, og har jeg på noen som helst tidspunkt nevnt "rasist" eller "rasisme" i mine innlegg til deg??

"Men hvis jeg får spørmålet; er du mot innføring av islamsk politikk og rettssystem i Norge, da svarer jeg JA"

Og deg gjør jeg også, det tror jeg vi gjør alle som en. Jeg er også i mot prestestyre via Bondevik, selv om jeg nok foretrekker det framfor islamsk styre ;-)

"Når noen insinuerer at jeg vil støtte dreping eller skading av uskyldige sivile religiøse, så er svaret nei."

Ja, og det var der jeg trodde vi var enige. Du skrev: "Jeg støtter ingen terrorister, heller ikke hevnere, samme hvor liten hevnen er."

Og jeg svarte: "Så har vi avklart det, så skal jeg ikke tillegge deg ekstremist-rollen som Mr Kahn ble så fornærma over ;o)"

Så da må jeg jo få lov til å begynne å lure når du i svaret på det innlegget, der jeg oppsummerer hva vi tydelivis er enige om, blir møtt med "sutring" over at jeg pålegger deg meninger du ikke har. Det lukter "jeg vil ikke være enig i noe snø sier, uansett" lang vei...

"Jeg trenger heller ikke si min mnnig om andres meninger, uten at vedkommnde selv spør."

Hihihi, herregud, det du sier er rett og slett at det ikke er vits å diskutere med deg, fordi du vil kun diskutere om du får servert spørsmål på din måte, og at du kun svarer på ting som passer deg. Du gir ikke fem flate øre for å lange ut andres meninger i hytt og p-vær - halvparten av det du viser til er jo noe andre har tygget og slengt ut i en blogg. Du gjør jo ikke annet enn å si din mening om andres meninger jo! Alt du serverer er jo stort sett noe du har melket fra andres bryst, ref diverse tråder om folk som flykter fra Sverige og Nederland pga muslimer.... DA er det tydeligvis ok å mene noe om andres meninger...

"Jeg bare ignorerer stilltiende de jeg ikke liker meningen til, akkurat som i RL."

Ja, samtidig som du suger til deg alt som passer det synet du allerede har... Skremmende!

"Sier noen noe jeg ikke liker, holder jeg heller kjeft."

Hihihihi, ja det er derfor det er så stille fra din kant her på dol? ;o)

Alvorlig talt! Jeg har aldri sett noen som presterer så mye svada for å slippe å besvare kritiske spørsmål!

Men jeg ser jo hvorfor, du er jo tydeligvis liiiivredd for å møte noen som kan få deg til å endre syn på noe du allerede har gjort deg opp en mening om....

Ja, ja, du får leve videre i din lille boble av verden. Greit å få avklart en gang for alle at det ikke er vits å kaste bort tid på å diskutere med deg, siden du tydeligvis sitter i andre enden og holder deg for ørene mens du sier "hører ikke hva du sier, hører ikke hva du sier", akkurat som en annen liten unge...

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...