Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Jeg lar meg ikke manipulere, og jeg har sett denne taktikken mange ganger før.

Det insinueres, mistenkes og konkluderes en masse først og så kommer et spørsmål. Spørsmålet er bare en avledning.

Hihihi, dette blir morsommere og morsommere!

Jadda, jeg er Busemannen himself som har kommet for å hypnotisere deg og manipulere deg til å tro på noe annet enn det du tror på... ;o)

Alvorlig talt!

At du blir satt ut av kritiske spørsmål og en annen måte å tenke på og formulere seg på, er en ærlig sak. Men rent bortsett fra det så tillegger du meg meg hakket mer enn det jeg legger i det tidsfordrivet det er å diskutere på dol...

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

Fy deg, islam_ist_horer, mener du vel! ;-)

;o)

Det var det det var, ja, er blitt kalt så mye rart i denne tråden at jeg har mistet oversikten over hva jeg er og ikke er..

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Er dette det du hyler sånn for så er det nesten litt komisk. Syns forresten snø får satt deg litt på plass i innlegget der hun har med sitater fra deg også. Du uler uten grunn.

Javel. Jeg skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er ikke spørsmål, men en blanding av insinuasjoner, anklager og funderinger. Ting jeg leser men ikke svarer på. På grunn av ullenheten vet jeg ikke hvem som anklges heller.

For meg hadde ikke dette vært så vansklige å svare på.

Du har en tendens til å gjøre ting litt vanskelig av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest konverterer nå

"Jeg vil ikke ha ledende spørsmål.

F eks fra AKP/ML kurs:

ER DU RASIST? SVAR JA ELLER NEI!"

Hihihi, du vil ikke ha spørsmål du ikke liker tror jeg heller vi sier... Hvordan skal man spørre deg om du er rasist da? Blir jo håpløst å diskutere med deg når du bare svarer på spørsmål som er formulert riktig etter ditt hode...

"Ingen skal bestemme hva jeg skal si selv om jeg får to valg."

Neivel. Jeg ante dessverre ikke at jeg diskuterte med en som bare ville være med å diskutere om han selv fikk lov til å stille spørsmålene...

"Politikk er ikke et menneske, religion er ikke et menneske og kan derfor ikke ha en rase eller farge."

Nei, og har jeg på noen som helst tidspunkt nevnt "rasist" eller "rasisme" i mine innlegg til deg??

"Men hvis jeg får spørmålet; er du mot innføring av islamsk politikk og rettssystem i Norge, da svarer jeg JA"

Og deg gjør jeg også, det tror jeg vi gjør alle som en. Jeg er også i mot prestestyre via Bondevik, selv om jeg nok foretrekker det framfor islamsk styre ;-)

"Når noen insinuerer at jeg vil støtte dreping eller skading av uskyldige sivile religiøse, så er svaret nei."

Ja, og det var der jeg trodde vi var enige. Du skrev: "Jeg støtter ingen terrorister, heller ikke hevnere, samme hvor liten hevnen er."

Og jeg svarte: "Så har vi avklart det, så skal jeg ikke tillegge deg ekstremist-rollen som Mr Kahn ble så fornærma over ;o)"

Så da må jeg jo få lov til å begynne å lure når du i svaret på det innlegget, der jeg oppsummerer hva vi tydelivis er enige om, blir møtt med "sutring" over at jeg pålegger deg meninger du ikke har. Det lukter "jeg vil ikke være enig i noe snø sier, uansett" lang vei...

"Jeg trenger heller ikke si min mnnig om andres meninger, uten at vedkommnde selv spør."

Hihihi, herregud, det du sier er rett og slett at det ikke er vits å diskutere med deg, fordi du vil kun diskutere om du får servert spørsmål på din måte, og at du kun svarer på ting som passer deg. Du gir ikke fem flate øre for å lange ut andres meninger i hytt og p-vær - halvparten av det du viser til er jo noe andre har tygget og slengt ut i en blogg. Du gjør jo ikke annet enn å si din mening om andres meninger jo! Alt du serverer er jo stort sett noe du har melket fra andres bryst, ref diverse tråder om folk som flykter fra Sverige og Nederland pga muslimer.... DA er det tydeligvis ok å mene noe om andres meninger...

"Jeg bare ignorerer stilltiende de jeg ikke liker meningen til, akkurat som i RL."

Ja, samtidig som du suger til deg alt som passer det synet du allerede har... Skremmende!

"Sier noen noe jeg ikke liker, holder jeg heller kjeft."

Hihihihi, ja det er derfor det er så stille fra din kant her på dol? ;o)

Alvorlig talt! Jeg har aldri sett noen som presterer så mye svada for å slippe å besvare kritiske spørsmål!

Men jeg ser jo hvorfor, du er jo tydeligvis liiiivredd for å møte noen som kan få deg til å endre syn på noe du allerede har gjort deg opp en mening om....

Ja, ja, du får leve videre i din lille boble av verden. Greit å få avklart en gang for alle at det ikke er vits å kaste bort tid på å diskutere med deg, siden du tydeligvis sitter i andre enden og holder deg for ørene mens du sier "hører ikke hva du sier, hører ikke hva du sier", akkurat som en annen liten unge...

Beste hilsen fra

La oss få slutt på denne terroren. La oss alle konvertere til islam nå!

Blir det slutt på terroren da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

"Jeg vil ikke ha ledende spørsmål.

F eks fra AKP/ML kurs:

ER DU RASIST? SVAR JA ELLER NEI!"

Hihihi, du vil ikke ha spørsmål du ikke liker tror jeg heller vi sier... Hvordan skal man spørre deg om du er rasist da? Blir jo håpløst å diskutere med deg når du bare svarer på spørsmål som er formulert riktig etter ditt hode...

"Ingen skal bestemme hva jeg skal si selv om jeg får to valg."

Neivel. Jeg ante dessverre ikke at jeg diskuterte med en som bare ville være med å diskutere om han selv fikk lov til å stille spørsmålene...

"Politikk er ikke et menneske, religion er ikke et menneske og kan derfor ikke ha en rase eller farge."

Nei, og har jeg på noen som helst tidspunkt nevnt "rasist" eller "rasisme" i mine innlegg til deg??

"Men hvis jeg får spørmålet; er du mot innføring av islamsk politikk og rettssystem i Norge, da svarer jeg JA"

Og deg gjør jeg også, det tror jeg vi gjør alle som en. Jeg er også i mot prestestyre via Bondevik, selv om jeg nok foretrekker det framfor islamsk styre ;-)

"Når noen insinuerer at jeg vil støtte dreping eller skading av uskyldige sivile religiøse, så er svaret nei."

Ja, og det var der jeg trodde vi var enige. Du skrev: "Jeg støtter ingen terrorister, heller ikke hevnere, samme hvor liten hevnen er."

Og jeg svarte: "Så har vi avklart det, så skal jeg ikke tillegge deg ekstremist-rollen som Mr Kahn ble så fornærma over ;o)"

Så da må jeg jo få lov til å begynne å lure når du i svaret på det innlegget, der jeg oppsummerer hva vi tydelivis er enige om, blir møtt med "sutring" over at jeg pålegger deg meninger du ikke har. Det lukter "jeg vil ikke være enig i noe snø sier, uansett" lang vei...

"Jeg trenger heller ikke si min mnnig om andres meninger, uten at vedkommnde selv spør."

Hihihi, herregud, det du sier er rett og slett at det ikke er vits å diskutere med deg, fordi du vil kun diskutere om du får servert spørsmål på din måte, og at du kun svarer på ting som passer deg. Du gir ikke fem flate øre for å lange ut andres meninger i hytt og p-vær - halvparten av det du viser til er jo noe andre har tygget og slengt ut i en blogg. Du gjør jo ikke annet enn å si din mening om andres meninger jo! Alt du serverer er jo stort sett noe du har melket fra andres bryst, ref diverse tråder om folk som flykter fra Sverige og Nederland pga muslimer.... DA er det tydeligvis ok å mene noe om andres meninger...

"Jeg bare ignorerer stilltiende de jeg ikke liker meningen til, akkurat som i RL."

Ja, samtidig som du suger til deg alt som passer det synet du allerede har... Skremmende!

"Sier noen noe jeg ikke liker, holder jeg heller kjeft."

Hihihihi, ja det er derfor det er så stille fra din kant her på dol? ;o)

Alvorlig talt! Jeg har aldri sett noen som presterer så mye svada for å slippe å besvare kritiske spørsmål!

Men jeg ser jo hvorfor, du er jo tydeligvis liiiivredd for å møte noen som kan få deg til å endre syn på noe du allerede har gjort deg opp en mening om....

Ja, ja, du får leve videre i din lille boble av verden. Greit å få avklart en gang for alle at det ikke er vits å kaste bort tid på å diskutere med deg, siden du tydeligvis sitter i andre enden og holder deg for ørene mens du sier "hører ikke hva du sier, hører ikke hva du sier", akkurat som en annen liten unge...

Beste hilsen fra

Jeg liker heller ikke så personfokuserende innlegg. Det passer meg ikke. jeg har et fritt valg, både til å svare på det jeg vil og ikke, og si det jeg mener uten at det skal styres av noen.

Jeg kan glede deg med at det har du også.

At noen kaller det syting å påpeke at alle skal få mene det de vil og svare om de vil, får så være, men det er en demokratisk rett og jeg angriper ingen personlig som ikke er mediaperson, sjelden det også.

Du kan til og med gå til valg og stemme blankt om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrPimmel

Hihihi, dette blir morsommere og morsommere!

Jadda, jeg er Busemannen himself som har kommet for å hypnotisere deg og manipulere deg til å tro på noe annet enn det du tror på... ;o)

Alvorlig talt!

At du blir satt ut av kritiske spørsmål og en annen måte å tenke på og formulere seg på, er en ærlig sak. Men rent bortsett fra det så tillegger du meg meg hakket mer enn det jeg legger i det tidsfordrivet det er å diskutere på dol...

Beste hilsen fra

Det blir for personfokusert, jeg liker det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

For meg hadde ikke dette vært så vansklige å svare på.

Du har en tendens til å gjøre ting litt vanskelig av og til.

Jeg vil ikke. Er det greit?

Ikke spør hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke så personfokuserende innlegg. Det passer meg ikke. jeg har et fritt valg, både til å svare på det jeg vil og ikke, og si det jeg mener uten at det skal styres av noen.

Jeg kan glede deg med at det har du også.

At noen kaller det syting å påpeke at alle skal få mene det de vil og svare om de vil, får så være, men det er en demokratisk rett og jeg angriper ingen personlig som ikke er mediaperson, sjelden det også.

Du kan til og med gå til valg og stemme blankt om du vil.

Det er vel få som skriver så personfokusert som akkurat deg - om muslimer, jøder, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrPimmel

Er det ikke slike svar du selv unngår da? Så vil du at jeg skal svare ja eller nei?..:-)

Hvis noen forventer å få svar på alle spørsmål de stiller, nøyaktig slik de vil ha, Så har de kommet til feil person. Det er ikke mitt kall i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen forventer å få svar på alle spørsmål de stiller, nøyaktig slik de vil ha, Så har de kommet til feil person. Det er ikke mitt kall i livet.

Ingen som forventer å få de svarene de vil ha her inne, hverken fra deg eller andre.

Men flere har forsøkt å diskutere med deg, men plutselig så lukker du øynene og holder deg for ørene, fordi du ikke får spørsmålene slik du ønsker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke så personfokuserende innlegg. Det passer meg ikke. jeg har et fritt valg, både til å svare på det jeg vil og ikke, og si det jeg mener uten at det skal styres av noen.

Jeg kan glede deg med at det har du også.

At noen kaller det syting å påpeke at alle skal få mene det de vil og svare om de vil, får så være, men det er en demokratisk rett og jeg angriper ingen personlig som ikke er mediaperson, sjelden det også.

Du kan til og med gå til valg og stemme blankt om du vil.

Som sagt, det er helt ok for meg å vite at du ikke har lyst til å svare på spørsmål som går på hva du mener og synes om ting og tang. At din "diskusjonsform" går ut på å slenge ut hauger av påstander om ditt og datt, men at du synes det blir for personlig når du får spørsmål om hva _du_ mener selv.

Selvfølgelig blir det personlig! Diskusjoner blir som regel det om man skal diskutere egne meninger og ikke bare lire av seg andres meninger.

Som du gjør.

Siden vi først er blitt personlige... Hvis du skal slenge ut masse påstander i diskusjoner her, så må du regne med spørsmål. Og hvis du ikke vil svare, så setter jeg det på konoten for Tulling som ikke har tenkt selv og derfor ikke har noen svar å gi.

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden var du heldig med. Det ble en artig tråd dette:-)

DOL ble kjedelig uten slik tråder.

Hadde vært morsomt om slike "artige" tråder kunne handle om noe annet enn muslimer for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morsomt om slike "artige" tråder kunne handle om noe annet enn muslimer for en gangs skyld.

Tja kan skje det, men det er nå de da som sprenger og herjer her og der, så da må de regne med oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja kan skje det, men det er nå de da som sprenger og herjer her og der, så da må de regne med oppmerksomhet.

Hvem er "de"?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...