Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

Muslimer:-)

Hei,

Men seriøst - en muslim er vel ikke ansvarlig for hva andre muslimer gjør, på samme måte som en kristen ikke er ansvarlig for hva andre kristne gjør?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Denne tråden var du heldig med. Det ble en artig tråd dette:-)

DOL ble kjedelig uten slik tråder.

Ja, den tok av over all forventning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Men seriøst - en muslim er vel ikke ansvarlig for hva andre muslimer gjør, på samme måte som en kristen ikke er ansvarlig for hva andre kristne gjør?

Med vennlig hilsen

Enig, men det har jeg da aldri sagt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvis noen forventer å få svar på alle spørsmål de stiller, nøyaktig slik de vil ha, Så har de kommet til feil person. Det er ikke mitt kall i livet.

Nei, det skal gudene vite.

Det eneste du referer til i dine svar er uansett diverse "meldinger".

Fortsatt ingen link til de 80000 (av 498000 innbyggere) som flytter fra Malmø hvert år på grunn av muslimer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ikke er helt enige med dem da er nødt til å være både rasister, nazister og hva som værre er."

Det er nok riktig. Akkurat som at alle som ikke er enige med ekstremister som kahn, grip og morsk er pk-horer, marxister og gjerne nazister. Det går begge veier.

"Slik sett så virker det som om det er en gjeng ekstremister på DOL - på begge sider....."

Javisst - helt enig. Vi har jo hatt en ekstremist på motsatt side av kahn og co., som det har vært overraskende stille fra i lang tid nå :-)

"..............................."

Han hadde nok kost seg om han hadde vært her nå ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg tror de fleste reagerer på her er at Mr Kahn går litt for langt, er for ekstrem.

Det jeg reagerer mest på når det gjelder han er at han har et motbydelig språk. I tillegg skal han hele tiden slå seg på brystet og spille tøff. De fleste slutter med det innen de har blitt 20.

Når han også skal kalle alle motdebanter for både det ene og det andre og hyler selv hvis noen gjør det på han, da blir dette for dumt.

Han forsøker å være nedlatende og håne andre med at de ikke kan det de snakker om, særlig når han får motbør.

Som jeg har sagt mange ganger, Mr Kahn når ikke frem med budskapet sitt på grunn av språket sitt.

Det blir bare til at andre ler av han.

Men blir det så mye bedre av at andre da velger å ta igjen på samme måte - om enn med litt andre ord der hensikten likevel er den samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Ingen som forventer å få de svarene de vil ha her inne, hverken fra deg eller andre.

Men flere har forsøkt å diskutere med deg, men plutselig så lukker du øynene og holder deg for ørene, fordi du ikke får spørsmålene slik du ønsker dem.

Sånn er livet. Og slike fora trekker til seg mye rart (inludert meg) og noen som blir fanden sjøl persona non grata. Dette er ikke stortinget eller høyesterett heldigvis. Mange er uhøflige og litt ondskapsfulle og litt mobbete. Men drit i det. Jeg håper ikke de forventer høflighet og saklighet i retur? Intoleranse tåler jeg ikke dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så får vi håpe at de som faktisk _tar_ avstand fra det er flere enn de som bedriver spill for galleriet. I det øyeblikket en imam-jævel fordømmer noe, så er jeg _meget_ skeptisk til ektheten av det.

"..................................."

Jeg er også særdeles kritisk innstilt, og derfor opptatt av at de også viser gjennom handling/praktisk bistand at det er et fundament i det de nå sier de står for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Som sagt, det er helt ok for meg å vite at du ikke har lyst til å svare på spørsmål som går på hva du mener og synes om ting og tang. At din "diskusjonsform" går ut på å slenge ut hauger av påstander om ditt og datt, men at du synes det blir for personlig når du får spørsmål om hva _du_ mener selv.

Selvfølgelig blir det personlig! Diskusjoner blir som regel det om man skal diskutere egne meninger og ikke bare lire av seg andres meninger.

Som du gjør.

Siden vi først er blitt personlige... Hvis du skal slenge ut masse påstander i diskusjoner her, så må du regne med spørsmål. Og hvis du ikke vil svare, så setter jeg det på konoten for Tulling som ikke har tenkt selv og derfor ikke har noen svar å gi.

Beste hilsen fra

Jeg blir først omtrent fortalt hva jeg mener og så om det er riktig.

Bør det ikke være slik at man spør først?

Akkurat som de første som laget et bilde av djevelen, en tegnet det styggeste han kunne tegne og spurte de religiøse: er dette djevelen? Ja! sa de troende, for det passet dem. Bare en sa: nei, vi vet jo ikke hvordan han ser ut! Han ble brent på bål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Nei, det skal gudene vite.

Det eneste du referer til i dine svar er uansett diverse "meldinger".

Fortsatt ingen link til de 80000 (av 498000 innbyggere) som flytter fra Malmø hvert år på grunn av muslimer?

Hva vil du akseptere som bevis?

Har du lest de andre linkene jeg ga deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hva vil du akseptere som bevis?

Har du lest de andre linkene jeg ga deg?

Ja, jeg leste dem i natt. De hadde lite med masseutvandringen fra Malmø å gjøre.

80000 (av 498000 innbyggere) i året er et perverst tall ingen normale personer vil ta seriøst fordi du har fått "en melding" som sier så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Ja, jeg leste dem i natt. De hadde lite med masseutvandringen fra Malmø å gjøre.

80000 (av 498000 innbyggere) i året er et perverst tall ingen normale personer vil ta seriøst fordi du har fått "en melding" som sier så.

Det debatteres over flere steder av mange bl a i Sverige, og ingen ser ut til å tvile på at tallene er så store eller større. Jeg har sendt en epost til en som burde vite. Han sitter midt oppi det.

En slektnings personlige sykepleier er svensk og bodde semtralt i Malmø, flyttet av samme grunn som vi snakker om.

Bare lille jeg kjenner misnt 4 familier som har flyttet fra innvandrerstrøk i Oslo av samme grunn, og så vidt at de tør å nevne grunnen, siden de tilhører venstresiden alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir først omtrent fortalt hva jeg mener og så om det er riktig.

Bør det ikke være slik at man spør først?

Akkurat som de første som laget et bilde av djevelen, en tegnet det styggeste han kunne tegne og spurte de religiøse: er dette djevelen? Ja! sa de troende, for det passet dem. Bare en sa: nei, vi vet jo ikke hvordan han ser ut! Han ble brent på bål.

Du prater deg bort, pimmel. Det er håpløst å diskutere på nett med noen som må ha alle spørsmål formulert på en bestemt måte for å svare på dem.

Jeg forteller deg hvordan jeg tolker det du sier, og spør deg om det stemmer. Det er en helt vanlig måte å diskutere på, like it or not.

Jeg har aldri sett så lange svar som du serverer, uten at du svarer på en eneste ting av det du blir spurt om. I stedet så lirer du bare av deg enda mer som får en til å lure. Og jo mer en spør deg, jo mer fornærma blir du, jo mer viker du unna.

Jeg er ikke interessert i hva du har plukket opp i diverse blogger rundt omkring på nettet. Jeg lurer på hva DU mener. Og jeg ante virkelig ikke at du hadde en haug med regler for hvordan man måtte tiltale deg for å få svar...

Det er noen søte liknelser du har forøvrig, men hva er relevansen til det faktum at du ikke er interessert i besvare et eneste kritisk spørsmål?

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg leste dem i natt. De hadde lite med masseutvandringen fra Malmø å gjøre.

80000 (av 498000 innbyggere) i året er et perverst tall ingen normale personer vil ta seriøst fordi du har fått "en melding" som sier så.

Uten å gå inn på tallenes ektehet eller realisme, så er det faktisk et faktum at svært mange svensker ser det som nødvendig å flytte på seg etter at stadig flere lokale miljøer ikke lenger oppleves som "egnet" for svenskfødte innbyggere.

Og dette er et større problem i Sverige enn i Norge så langt, selv om vi også opplever det i begrenset utstrekning her også.

Det "skremmende" ved det er jo at dette selvfølgelig vil eskalere, og vil kun bidra igjen til å forterke hele problemstillingen ved at vi vil få egne lukede miljøer med sine egne "lover og regler" der det statlige vil ha svært begrenset innsyn.

Dette er et kjent fenomen i mange andre europeiske land også - samt USA.

Og det er i slike miljøer terrorismen finner hjemmesteder og støtte, så slik sett er de en tidsinnstilt bombe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Du prater deg bort, pimmel. Det er håpløst å diskutere på nett med noen som må ha alle spørsmål formulert på en bestemt måte for å svare på dem.

Jeg forteller deg hvordan jeg tolker det du sier, og spør deg om det stemmer. Det er en helt vanlig måte å diskutere på, like it or not.

Jeg har aldri sett så lange svar som du serverer, uten at du svarer på en eneste ting av det du blir spurt om. I stedet så lirer du bare av deg enda mer som får en til å lure. Og jo mer en spør deg, jo mer fornærma blir du, jo mer viker du unna.

Jeg er ikke interessert i hva du har plukket opp i diverse blogger rundt omkring på nettet. Jeg lurer på hva DU mener. Og jeg ante virkelig ikke at du hadde en haug med regler for hvordan man måtte tiltale deg for å få svar...

Det er noen søte liknelser du har forøvrig, men hva er relevansen til det faktum at du ikke er interessert i besvare et eneste kritisk spørsmål?

Beste hilsen fra

Så lenge jer ikke kjeder meg er det OK.

Men når jeg kjeder meg blir det spillopper. Akkurat som unga. Men jeg vil ingen noe vondt.

Problemet mitt er at jeg totalt likeglad med hva folk mener hvis de ikke er snille. Jeg er veldig snil mot de snille.

Du skulle bare vite hva som kommer ut av dette hodet av alt mulig. I lokalavisen tror de jeg er gal. Jeg ber dem bare dokumentere det så holder de kjeft. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Det er det såklart.

Men tråden blir liksom veldig utenfor tema da om flere svar kun går ut på å drittkaste.

Til slutt er det jo bare en milelang tråd med dritt liksom :)

Men det viktigste er jo at ingen føler seg "støtt" tross alt, og det er det jo fint å se at de inblandede ikke ser ut til å gjøre i større grad i denne tråden iallefall.

:)

Jeg blir såra og vonbroten og gråter meg i søvn hver halve time av disse hustyrannene. Men likevel kommer jeg tilbake for å erte dem, enda jeg vet hva de vil komme med. De (og sikkert jeg) er så forutsigbare at det ligner spørsmålet: er paven katolikk? Ja! Dokumenter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men det har jeg da aldri sagt heller.

Men hva mener du med "de" da? Hvorfor ikke kalle "dem" for terrorister (som de er), istedet for muslimer, kristne, osv.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jer ikke kjeder meg er det OK.

Men når jeg kjeder meg blir det spillopper. Akkurat som unga. Men jeg vil ingen noe vondt.

Problemet mitt er at jeg totalt likeglad med hva folk mener hvis de ikke er snille. Jeg er veldig snil mot de snille.

Du skulle bare vite hva som kommer ut av dette hodet av alt mulig. I lokalavisen tror de jeg er gal. Jeg ber dem bare dokumentere det så holder de kjeft. :-)

;o)

Jeg vil ikke kalle deg gal, men det virker som om du sliter litt med å holde fokus på det vi snakker om, for jammen klarte du ikke å spore av enda en gang!

Men det er for fint vær til å sitte her! På tide å nyte de siste solstrålene :-)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

;o)

Jeg vil ikke kalle deg gal, men det virker som om du sliter litt med å holde fokus på det vi snakker om, for jammen klarte du ikke å spore av enda en gang!

Men det er for fint vær til å sitte her! På tide å nyte de siste solstrålene :-)

Beste hilsen fra

Spør hva jeg er her for:

Jeg er ikke her for å ta lærdom av deg eller løse oppgaver du gir meg. Jeg er her for å spinne på alt jeg tenker på, og jeg vil hele tida ignorere alt jeg ikke har lyst å tenke på eller skrive om. Om noen tror meg eller tar meg alvorlig er meg knekkende likegyldig, men blir de med på et spinn, så er det greit. Om de detter av lasset mitt, så er det greit.

Jeg kan være saklig også, når det gjelder en konkret håndfast sak, og er ikke ondskapsfull.

Jeg lære det jeg vil lære, det andre hopper jeg over.

I øyeblikket lærer jeg meg tysk og spansk på en gang og det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...