Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Uten å gå inn på tallenes ektehet eller realisme, så er det faktisk et faktum at svært mange svensker ser det som nødvendig å flytte på seg etter at stadig flere lokale miljøer ikke lenger oppleves som "egnet" for svenskfødte innbyggere.

Og dette er et større problem i Sverige enn i Norge så langt, selv om vi også opplever det i begrenset utstrekning her også.

Det "skremmende" ved det er jo at dette selvfølgelig vil eskalere, og vil kun bidra igjen til å forterke hele problemstillingen ved at vi vil få egne lukede miljøer med sine egne "lover og regler" der det statlige vil ha svært begrenset innsyn.

Dette er et kjent fenomen i mange andre europeiske land også - samt USA.

Og det er i slike miljøer terrorismen finner hjemmesteder og støtte, så slik sett er de en tidsinnstilt bombe....

Jeg tviler naturligvis ikke på at mange svensker flytter på seg på grunn av mange innvandrere i nabolaget. Det skjer også i Norge.

Men 80000 mennesker _i året_, i en by med 498000 mennesker, er et sinnssykt tall, og når det i tillegg kommer fra mr. troverdighet-himself, vel; det det skal jeg ha mer enn Ulv sitt ord for å tro på.

Det er tross alt et vannvittig tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

Men blir det så mye bedre av at andre da velger å ta igjen på samme måte - om enn med litt andre ord der hensikten likevel er den samme?

Kanskje ikke, men det er heller ingen tvil om at han har et motbydelig språk og det er da ikke noe rart andre reagerer kraftig på det.

Som sagt, dette forhindrer en god diskusjon og drukner budskapet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva mener du med "de" da? Hvorfor ikke kalle "dem" for terrorister (som de er), istedet for muslimer, kristne, osv.

Med vennlig hilsen

Jeg kaller dem for terrorister også, men de er også muslimer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Men hva mener du med "de" da? Hvorfor ikke kalle "dem" for terrorister (som de er), istedet for muslimer, kristne, osv.

Med vennlig hilsen

Nå kverulerer du for å kverulere igjen.

Han snakker naturligvis om de av muslimene som er terrorister. Ikke om alle muslimer.

Den tråden her hadde vært sykt mye lengre enn den allerede er dersom du hadde kommet tilbake et par dager tidligere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det var da som fan. Men jeg banner på Kahn har stælt min ide, som ble presentert for måneder siden.

Stemmer - det - - husker han nevnte at du hadde skrevet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kverulerer du for å kverulere igjen.

Han snakker naturligvis om de av muslimene som er terrorister. Ikke om alle muslimer.

Den tråden her hadde vært sykt mye lengre enn den allerede er dersom du hadde kommet tilbake et par dager tidligere. :)

Han var nok ute etter bråk igjen eller så er han stokk dum. Han ville få meg til å si at alle muslimer er terrorister, selv om han utmerket godt skjønte hva jeg skrev.

Sør er en raring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke, men det er heller ingen tvil om at han har et motbydelig språk og det er da ikke noe rart andre reagerer kraftig på det.

Som sagt, dette forhindrer en god diskusjon og drukner budskapet hans.

Det tror jeg du har helt rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Efexor

"De har ikke intellekt som strekker seg lenger enn det de lærte i løpet av de 6 mnd. de tilbragte bak fjøset som heimevernssoldater"

Kahn har krigsskolen.

Så det er derfor han er korporal? Dette med krigsskolen bløffer han på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Så det er derfor han er korporal? Dette med krigsskolen bløffer han på seg.

Jeg har vært på mange repper (seks) der han komanderte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...