Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

vi vurderer enkeltstående kommentarer som rasistiske, sier webbis.

Rase, er det snakk om raser her? Muslimer er vel ikke en rase. Kan du forklare nærmere?

Stå på Snø!

Akkurat det slo meg også - å fordømme en religion som Islam har vel intet med rasisme å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

Det er aldeles utrolig at det går an å la slike rasistiske utsagn stå på internet. Tror det strider mot norsk lovgivning. Det er ikke noe argument at andre skriver gode innlegg, dette handler om ren og skjær trakassering av mennesker og det er strengt forbudt.

Det er selvsagt tillatt å kritisere folk som står for terror, kvinneundertrykking, barnemishandling, menneskehandel og fattigdom.

Den muslimske kultur er svinsk og uverdig og vi må snart ta denne alvorlige trusselen alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Islam skal innføres med makt. De som står i veien drepes.

Toleranse, respekt, snillhet og tålmodighet slik du forfekter tolkes som svakhet, og svakhet møtes med dyp forakt."

Dette, og det øvrige i ditt innlegg, hørtes ut som da kristendommen ble innført i Norge. Da ble også vantro hugget ned.

Men det er såklart mye verre når det er muslimer som står bak. Da kristendommen ble innført med makt og vold, var det bare "nødvendig".

*himle*

Men den måten kristendommen kom til Norge for mange år siden hadde blitt akkurat like fordømt - tror du ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Islam skal innføres med makt. De som står i veien drepes."

Ja, tenk så fælt. For en ting er i alle fall sikkert, det var _ikke_ sånn da kristendommen kom til Norge.

Men hvor lenge siden var det - - ? Har vi ikke komemt lengre enn at vi skal gjenta dritten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, du virker som en usympatisk liten orm..

"islamisthore"..!!

Hva skjedde med den dere såkalte "dannetheten" du vanligvis brisker deg med og er så skinnhellig opptatt av?

Du er jaggu meg en søt en gitt.

Æsj&phøy!

Det er ingen grunn til å være høflig mot folk som presterer slikt tøv mot bedre vitende.

Snø kjenner jo til kvinneskjendingen, tvangsgiftingen, fattigdommen, terroren og alt som følger i det svinske islams kjølvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nei, snøfrøken, meg er det ikke synd på."

Jo, deg er det veldig synd på, faktisk, og jo mer jeg leser av det du lirer av deg, jo mer synd synes jeg på deg. Og til din opplysning så er det fullt mulig å tro på vestlig kultur og idealer, og ikke like det du kaller "mørkemannmuslimer" uten å tro at man må utrydde muslimer og islam av den grunn. Men det ar du tror at verden er så sort-hvitt at folk ikke er i stand til det, gjør jo at jeg forstår hvorfor du tror at en må utrydde muslimer for å bli kvitt mørkemennene...

Og bare for å ha det klart - det er også fullt mulig å mene at man skal ha et forsvar, og bruke det om nødvendig, uten å samtidig mene at angrep er det beste forsvar.

"Og hvis jeg velger å møte ekstremisme med ekstremisme, så er det ren overlevelse, verken mer eller mindre."

Og det er her jeg ikke kan forstå at du ikke selv ser at du møter deg selv kraftig i døra. Men kanskje du krasja så kraftig at du ble slått fullstendig i svime....?

Hvordan i svarte helvete kan du forfekte at DIN ekstremisme er bedre enn andres ekstremisme??? Du snakker om islam som islamske ekstremister snakker om kristendom!! Dere er NØYAKTIG like ille!!! Hvis du og dine like - både blant kristne og muslimer kunne tatt dere en pære eller fem, eventuelt bosatt dere på en øde øy hvor dere kunne bekjempet hverandre, og latt oss anndre være i fred, så hadde kanskje resten av oss kunne nyte fred & frihet...

"Hvordan tror sånne som deg at Hitler ble stanset da?"

Som sagt, jeg mener at dine ekstremesynspunkt er like ille som ekstreme muslimers ekstreme synspunkt. Begge vil fjerne noen fra jordas overflate, begge vil bruke rå makt for å få det til, begge er villige til å ofre uskyldige for å oppnå målet. Samme ulla, samme faenskap. Og om du likestiller muslimske ekstremister med Hitler... vel....

"Fjols! "

sett deg selv i speilet i det siste...?

Som sagt, det skremmer meg at noen kan hate så intenst som det ekstremister gjør. Jeg driter i hva de tror på, så lenge man tror at målet helliger middelet.

Jeg er forresten IKKE pasifist.

Hva hadde vært så ille om Islam ble borte? Det hadde sikkert tusenvis av undertrykte kvinner, menn og barn satt pris på. "å meie ned noen" kan også bety å bekjempe med andre midler enn kalblodig mord....hva med opplysning, fordømming av ekstrem religion ellers. Hva med JV foreldre som netker sine barn blodoverføring. Religion er roten til alt ondt - det er det som er saken.

Jeg unner muslimene, JV og alle andre ekstremreligiøse å bli satt fri fra dette. Men hvordan? nei, det har vi ikek svar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er selvsagt tillatt å kritisere folk som står for terror, kvinneundertrykking, barnemishandling, menneskehandel og fattigdom.

Den muslimske kultur er svinsk og uverdig og vi må snart ta denne alvorlige trusselen alvorlig.

Vi skylder ikke minst de undertrykte muslimer det. Fanken, mange vet jo ikke enang de er undertrykt - de er hjernevasket - for det MÅ man være om man driver med selvmordsbombing for "saka". Jeg kan aldri godta at vesten skal ha skylden for slik fanatisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

En ganske hårreisende avgjørelse å la slike rasistiske utsagn stå. Jeg kan godt være enig i at snø sine innlegg er saklige, men det forsvarer ikke den avgjørelsen at her kan hver og en skrive slik om folkegrupper.

Håper flere er enige med meg, og spesielt etter mine reaksjoner før i dag hvor jeg har kritisert bedømmelser og kommentarer fra webmaster.

Det er intet poeng i å sensurere idiotene. Det er langt mer nyttig å la deres innlegg få stå slik at alle ser idiotien i deres uttalelser.

Samtidig som man argumenterer mot dem, selv om det i akkurat dette tilfellet er meningsløst. Det blir som å forsøke og overbevise Osama Bin Laden om feilene i Islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det er ingen grunn til å være høflig mot folk som presterer slikt tøv mot bedre vitende.

Snø kjenner jo til kvinneskjendingen, tvangsgiftingen, fattigdommen, terroren og alt som følger i det svinske islams kjølvann.

Ja, det tror jeg nok hun kjenner til.

Og samtidig klarer hun og være nyansert&rettferdig og hun klarer å beholde hodet klart.

Og å innse at MERE blindt hat er sikkert er det vi trenger aller minst.

Og din kommentar er "islamisthore"

Du klarte hvertfall bedre enn noen andre kunne klart å sette dobble utropstegn bak egen vondvilje og stupiditet, DET skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Stopp tullet om muslimer!

Ennaa vet vi ikke - ingen har offisiellt paatatt seg ansvar.

Hvis dere hadde sett dette....og hva om vi hadde sett sivilbefolkningen i Bagdahd?

Jeg tenkte faktisk på deg i dagmorges jeg også, men ikke om du var ålræit og alt det der. I hvert fall ikke i starten. Jeg leste bare om et par kraftige smell og strøm som hadde gått i London, og antok at du hadde vært ute og kjørt bil igjen.

Men da jeg forsto at dette ikke var nok et tilfelle av lukeparkering, ble jeg naturligvis veldig glad for å se at det står bra til med deg og dine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ganske hårreisende avgjørelse å la slike rasistiske utsagn stå. Jeg kan godt være enig i at snø sine innlegg er saklige, men det forsvarer ikke den avgjørelsen at her kan hver og en skrive slik om folkegrupper.

Håper flere er enige med meg, og spesielt etter mine reaksjoner før i dag hvor jeg har kritisert bedømmelser og kommentarer fra webmaster.

Å kritisere en ideologi og religion som islam, er selvsagt ikke rasisme.

Du må lære deg det mest elementære før du strør om deg med fremmedord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjertebarnet

Etter å ha sett gjennom de fleste innleggene i denne tråden, har vi etter en helhetsvurdering valgt å la den bli stående til tross for at vi vurderer enkeltstående kommentarer som rasistiske. Dette fordi særlig snø sine innlegg i tråden er for leseverdige til at vi ønsker at de skal følge med i dragsuget.

Mottar gjerne synspunkter på å la en slik helhetsvurdering bli utslagsgivende.

En veldig bra avgjørelse, Webmaster! Mr Kahns innlegg er så drøye at det eneste han oppnår, er at folk flest tar avstand fra ham! Og Snø sine innlegg er glimrende og tankevekkende argumentasjon.

Så dette håper jeg du bare lar bli stående for ettertiden også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Men den måten kristendommen kom til Norge for mange år siden hadde blitt akkurat like fordømt - tror du ikke det?

Selvsagt, alle som kommer og hugger hue av folk blir sterkt mislikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt, alle som kommer og hugger hue av folk blir sterkt mislikt.

I stedet blir det brukt som unnskyldning for det som skjer nå - jeg syns det er merkelig. I en ideell verden - i Kardemomme By ville alle vært snille med hverandre - slik er det ikke - men her i Norge har vi nisselua langt ned i hakehøyde for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett gjennom de fleste innleggene i denne tråden, har vi etter en helhetsvurdering valgt å la den bli stående til tross for at vi vurderer enkeltstående kommentarer som rasistiske. Dette fordi særlig snø sine innlegg i tråden er for leseverdige til at vi ønsker at de skal følge med i dragsuget.

Mottar gjerne synspunkter på å la en slik helhetsvurdering bli utslagsgivende.

Er det rasistisk å fordømme en religion? nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Er det rasistisk å fordømme en religion? nei.

Er ikke "islamisthore" rasistisk heller synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke "islamisthore" rasistisk heller synes du?

Det var det ikke Kahn som sa heller.

Og det er vel ikke rasistisk - men stygt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Jeg tenkte faktisk på deg i dagmorges jeg også, men ikke om du var ålræit og alt det der. I hvert fall ikke i starten. Jeg leste bare om et par kraftige smell og strøm som hadde gått i London, og antok at du hadde vært ute og kjørt bil igjen.

Men da jeg forsto at dette ikke var nok et tilfelle av lukeparkering, ble jeg naturligvis veldig glad for å se at det står bra til med deg og dine! :)

*knurrer til SDD*

(Det var forresten ikke lukeparkering)

Blir forstyrret naa...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...