Gå til innhold

REPRISE, -Hvilke 4 DOLere ville du bedt på grilling?


flisa

Anbefalte innlegg

Ja?

vi har vel hatt undersøkelser om selskaper her før - - så en liten vri da:

Su har en veranda - 4 stoler, god grillmat og masse godt drikke - hvilke 4 ville du invitert da -hva hadde vært mest spennende?'

Jeg hadde våget meg på følgende herreselskap:

Mr.Kahn

Mr.Pimmel

Sør

Prozak

Jeg tror det hadde blitt en interessant aften, -men jeg burde kanskje sendt ut en nabovarsel først.

Vet ikke om de hadde blitt "venner for livet" akkurat, men.....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 279
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    44

  • flisa

    33

  • amber sun

    31

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Tror ikke det hadde blitt en veldig hyggelig aften, nei. Jeg har liten tolmodighet med ekstremister, og jeg hadde nok tatt hatten og gått ganske fort :-)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det hadde blitt en veldig hyggelig aften, nei. Jeg har liten tolmodighet med ekstremister, og jeg hadde nok tatt hatten og gått ganske fort :-)

"......................................"

Pøh, jeg tror du hadde hygget deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal komme tilbake til gjestene, men jeg vil bare påpeke at hos meg skal det være 5 stoler på verandaen, jeg gidder for søren ikke å stå under selskapet:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg skal komme tilbake til gjestene, men jeg vil bare påpeke at hos meg skal det være 5 stoler på verandaen, jeg gidder for søren ikke å stå under selskapet:-D

Du skulle stått for servering og dans. Trenger ikke stol da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn helt uten tanke på diskusjoner, men kun på personene, så kommer jeg ihvertfall på disse:

Laguna, Lillemus, Sheba og flisa. Men jeg tror jeg måtte ha skaffet flere stoler. Hvis ikke kunne Dorthe sittet på ett kne, og snø på det andre. Hmmm...jeg måtte definitivt hatt flere stoler.

Hmmm...hvorfor ble det bare damer...:-)

Til forspiel eller guttefest hadde det nok blitt SDD, Goliath, mrxx og MrPimmel.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh, jeg tror du hadde hygget deg!

Jeg er egentlig en kameleon, og har vært observert i ferd med å hygge meg i de rareste sammenhenger :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn helt uten tanke på diskusjoner, men kun på personene, så kommer jeg ihvertfall på disse:

Laguna, Lillemus, Sheba og flisa. Men jeg tror jeg måtte ha skaffet flere stoler. Hvis ikke kunne Dorthe sittet på ett kne, og snø på det andre. Hmmm...jeg måtte definitivt hatt flere stoler.

Hmmm...hvorfor ble det bare damer...:-)

Til forspiel eller guttefest hadde det nok blitt SDD, Goliath, mrxx og MrPimmel.

"....................................."

"Til forspiel eller guttefest hadde det nok blitt SDD [....] og MrPimmel"

Jasså, du byr på slossing du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal komme tilbake til gjestene, men jeg vil bare påpeke at hos meg skal det være 5 stoler på verandaen, jeg gidder for søren ikke å stå under selskapet:-D

Du har selvsagt en skikkelig godstol til deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig en kameleon, og har vært observert i ferd med å hygge meg i de rareste sammenhenger :-)

"....................................."

Nettttttopppp og det vet jeg flere som kan/har/ville gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Til forspiel eller guttefest hadde det nok blitt SDD [....] og MrPimmel"

Jasså, du byr på slossing du også?

Pøh - de hadde kost seg - mer enn du tror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

For showets skyld hadde jeg bedt Laguna med samboer, og så hadde jeg gjemt Lagunas røyk. :)

Sør og Pimmel hadde også fått en stol hver.

Da kunne jeg bare lent meg tilbake og bivånet galskapen ringside. :)

Neida, nå lyver jeg. Jeg ville naturligvis dratt inn på sexforumet og sett meg ut 4 strategiske kvinnfolk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har selvsagt en skikkelig godstol til deg selv :)

Det var godt å høre, men nå fant jeg akkurat ut at jeg ikke trenger fler stoler....siden det for tiden er så få interessante menn på dol går vi for et lite "jente-selskap" med deg, meg selv, favn og snø.

Vi fire skal selvfølgelig sitte godt tilbakelent og bare kose oss og slappe av, mens SDD står for matlaging, servering, underholdning og dansing...han er, på sin egen søte måte - en av oss jentene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Til forspiel eller guttefest hadde det nok blitt SDD [....] og MrPimmel"

Jasså, du byr på slossing du også?

Slossing? Jeg? Aldri.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettttttopppp og det vet jeg flere som kan/har/ville gjort :)

I litt tidligere tider hadde jeg to faste steder når jeg gikk på byen: Stravinsky (et litt "posh" diskotek, med de vanlige hønene), og Elm Street (en rockepøbb). Førstnevnte var for å plukke høner, og sistnevnte var hvis jeg bare skulle hygge meg :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte vel blitt Prozak, SDD, Dorthe og flisa. Men jeg nekter å stå for all grillinga, er ekspert på "kullkoteletter" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bedt Prozak og kattene hans ;-)

De er litt sære, og ikke alltid like høflig selskap :-) (dessuten har hun ene stukket av, og ser ikke ut til å komme tilbake)

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Til forspiel eller guttefest hadde det nok blitt SDD [....] og MrPimmel"

Jasså, du byr på slossing du også?

Med mindre Pimmel hadde gått helt fra samtlige konsepter og forsøkt å slå meg med en knust ølflaske, er jeg ganske sikker på at vi hadde konsentert oss om flaska og ikke håndgemeng.

Jeg slåss ikke, og det får jeg ikke inntrykk av at Pimmel gjør heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det var godt å høre, men nå fant jeg akkurat ut at jeg ikke trenger fler stoler....siden det for tiden er så få interessante menn på dol går vi for et lite "jente-selskap" med deg, meg selv, favn og snø.

Vi fire skal selvfølgelig sitte godt tilbakelent og bare kose oss og slappe av, mens SDD står for matlaging, servering, underholdning og dansing...han er, på sin egen søte måte - en av oss jentene:-)

Jeg er utrolig dårlig til å danse, men til gjengjeld en jævel på mat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...