Gå til innhold

REPRISE, -Hvilke 4 DOLere ville du bedt på grilling?


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 279
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    44

  • flisa

    33

  • amber sun

    31

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Så hyggelig! :-)

Jeg "ba" deg på mitt også, uten å kikke først..;-)

Det er bra :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med 4 er en skrivefeil, og at det er 14 som egentlig skal stå :P

Hmmmm *tenke tenke*

Persille, Babette, Freya, mij, SDD, Amber (selv om hun ikke hadde bedd meg :P ), Cecily, Tottlå, Hare, Gyda, Mary Poppins, Serendipity, Carina83

Den siste plassen står ledig til en hemmelig person. ;)

Høres ut som en morsom fest! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på "looserparty" jeg også. Har aldri blitt bedt på verken dolfest eller dolkaffe.

Ta med partyhatt og kom. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ro, ro til fiskeskjær* ;)

Du kunne jo svippet innom loserpartyet vårt etter grillfesten da vet du. :)

Eller jeg kan løpe litt frem og tilbake - multitasking :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Da kunne du mikset sammen favorittdrinken min - som jeg dessverre ikke husker hva heter."

San Fransisco? Sex on the Beach? Woo Woo? Piña Colada? Fjellbekk? Prince of Norway? Slow Comfortable Screw up against the Wall? Snowball? White Russian? Sea Breeze? (kommer ikke på flere typiske dame-drinker sånn på sparket)

"Forøvrig hadde jeg blitt glad om du tok med Bailey's også"

Baileys er et selvfølge når det er damer tilstede :-)

".................................."

den med masse jordbær i....strawberry daq....et-eller-annet!

Den er god den, kunne du mixe en sånn til meg og skli den over til looser-partyet jeg befinner meg i....?

Det er bare å gå etter lyden...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller jeg kan løpe litt frem og tilbake - multitasking :-)

"....................................."

Pøh, vi vil jo selvfølgelig ha din hele og fulle oppmerksomhet! Ikke noen multitafsing her, takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den med masse jordbær i....strawberry daq....et-eller-annet!

Den er god den, kunne du mixe en sånn til meg og skli den over til looser-partyet jeg befinner meg i....?

Det er bare å gå etter lyden...:-)

Strawberry Daiquiri, ja. Offisiell IBA-drink. Men jeg nekter å lage den med sånn jalla-essens-klin - har jeg ikke ferske jordbær så får det heller være :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, vi vil jo selvfølgelig ha din hele og fulle oppmerksomhet! Ikke noen multitafsing her, takk! :)

Vel - hvis alternativet er grillparty med Kahn og Sør, så kan du ta deg et visst sted på at jeg setter meg til rette hos dere tvert :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strawberry Daiquiri, ja. Offisiell IBA-drink. Men jeg nekter å lage den med sånn jalla-essens-klin - har jeg ikke ferske jordbær så får det heller være :-)

"...................................."

Selvfølgelig må man ha ekte jordbær i....o`himmel....det er bare_SÅ_godt, og så så godt humør man blir av å drikke det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel - hvis alternativet er grillparty med Kahn og Sør, så kan du ta deg et visst sted på at jeg setter meg til rette hos dere tvert :-)

"....................................."

Hehe, det er bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt snurt på slike popularitetskonkurranser på DOL altså...for jeg vinner jo aldri. ;)

Og jeg svarer aldri for det er kjipt for dem som aldri blir nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akevitt? Jeg foretrekker heller tequilashots. ;)

Akevitt er kjempegodt, men jeg har også en god del urtesnaps og likør som jeg har laget opp gjennom årene. Knallrød perikumsnaps og en enda rødere kreklingsnaps. Den siste er utrolig god med litt tonic i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akevitt er kjempegodt, men jeg har også en god del urtesnaps og likør som jeg har laget opp gjennom årene. Knallrød perikumsnaps og en enda rødere kreklingsnaps. Den siste er utrolig god med litt tonic i.

Akevitt er er kjempegodt, men den er ikke god dagen etter hvis man drikker for mye :-/

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig må man ha ekte jordbær i....o`himmel....det er bare_SÅ_godt, og så så godt humør man blir av å drikke det:-)

Det er ikke akkurat min favoritt, men god er den. Fryktelig pes å lage, desverre. Den dagen jeg starter min egen bar kommer blender-drinker til å være så dyre at ingen gidder å kjøpe dem :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...