Gå til innhold

Bør webbis oute?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

mariaflyfly

Jfr tråden om han som ikke får sex fordi han ikke vasker seg.

For et par dager sida, dreiv webbis med "outing light" av denne personen. http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2666433

Når vedkommende nå fortsetter å produsere fake innlegg, bør webbis oute denne personen for alvor? Alternativt: Bør vi andre begynne å si hvem vi tror står bak denne tråden? Hva synes dere? Jeg for min del er ganske nysgjerrig på hvem denne nutcasen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 362
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    85

  • flisa

    54

  • mariaflyfly

    19

  • Dorthe

    13

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lurer på det samme

har webbis noen gang outet noen før? Det er sikkert den tullingen på adopsjonsforum som har flyttet seg over til åpent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

har webbis noen gang outet noen før? Det er sikkert den tullingen på adopsjonsforum som har flyttet seg over til åpent

Nei, helt sikkert ikke. Denne tullingen her er (om mulig!) ENNÅ mindre oppegående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det syns jeg webbis bør. Iallefall fortelle om dette er et såkalt "forumtroll" eller om det er en møkkete stakkar.

Personlig trur jeg det er Pimmelulven i ny ham

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det syns jeg webbis bør. Iallefall fortelle om dette er et såkalt "forumtroll" eller om det er en møkkete stakkar.

Personlig trur jeg det er Pimmelulven i ny ham

HUff ikke si DET da - det har jeg aldri trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, helt sikkert ikke. Denne tullingen her er (om mulig!) ENNÅ mindre oppegående.

tatt seg en overdose da vel - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Ja det syns jeg webbis bør. Iallefall fortelle om dette er et såkalt "forumtroll" eller om det er en møkkete stakkar.

Personlig trur jeg det er Pimmelulven i ny ham

Det er selvfølgelig et hett tips, men webbis ymta jo om at det var et kvinnemenneske i den forrige tråden. ;) Ulven er vel fortsatt mann, og dessuten skriver han bedre norsk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig et hett tips, men webbis ymta jo om at det var et kvinnemenneske i den forrige tråden. ;) Ulven er vel fortsatt mann, og dessuten skriver han bedre norsk. ;)

Jeg tror ikke Pimmelen er gal. Men denne andre er vel på nippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det syns jeg webbis bør. Iallefall fortelle om dette er et såkalt "forumtroll" eller om det er en møkkete stakkar.

Personlig trur jeg det er Pimmelulven i ny ham

Pimmel er bare søt gal, ikke stein hakka idiot og dust tvers gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pimmel er bare søt gal, ikke stein hakka idiot og dust tvers gjennom.

Pimmelen er tilsynelatene IKKE her for å få nye venner - men han kan slumpe til å få det likevel, og det kan det hende han ubevisst liker, selv om han aldri ville innrømt det:-)

Denne andre er bare forstyrret og forvirret og tror at h*n har et slags overtak eller har tatt rotta på noen, eller avslørt noen el. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke Pimmelen er gal. Men denne andre er vel på nippet.

Men Pimmelen er ute etter oppmerksomhet, og hva er da bedre enn å ha to personligheter. Men det kan jo være Maiken også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Tviler sterkt på at det er Maiken. Det er ikke hennes stil. Dessuten har hun adre ting å gjøre for tiden

Jeg kjenner og Maiken. Til meg sa hun at hun var på dol av og til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det syns jeg webbis bør. Iallefall fortelle om dette er et såkalt "forumtroll" eller om det er en møkkete stakkar.

Personlig trur jeg det er Pimmelulven i ny ham

Jeg tviler sterkt på at det er pimmel. Det er ikke hans stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg kjenner og Maiken. Til meg sa hun at hun var på dol av og til

Jeg kjenner også Maiken. Til meg sa hun at det var hun som er webbis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg dritlei hele mennesket jeg da og synes h*n ødelegger hele stemningen her inne.

Jeg synes at bortsett fra de mest intime foraene så skulle det bare vært mulig med ett nick. Jeg er på et annet forum og der går det bare å bruke nicket sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjenner Maiken

Jeg tviler sterkt på at det er pimmel. Det er ikke hans stil.

jeg tror denne Frustrert mannfolk bare er en retardert tulling som tilfeldigvis har tullet seg inn på forumet. Jeg synes egentlig bare synd på fyren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...