Gå til innhold

Bør webbis oute?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 362
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    85

  • flisa

    54

  • mariaflyfly

    19

  • Dorthe

    13

Mest aktive i denne tråden

Gjest Moderator

Jeg synes det er dumt av deg å holde på på denne måten, og si a men ikke b. Det blir mye slarving og spekulasjoner ut av det, og det kan ramme folk som er helt uskyldige.

Det må da finnes en bedre måte å gjøre det på?

Det finnes sikkert bedre virkemidler. Synes imidlertid vi har forsøkt flere, blant annet tall-løse oppfordringer om å kun bruke ett nick i hver tråd. Det har vært mye bråk på forum de siste dagene, og vi har mottatt mange henvendelser mht om vi kan gjøre noe med uro-kråkene. Siden vi ikke har tekniske muligheter til effektiv utestengelse, har vi forsøkt litt ulike virkemidler - med svært varierende hell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

"En "normal" hacker tok det over 3 uker å finne for en ekspert på sporing. Ofte er det ikke mulig i det hele tatt."

*LOL*

Enda en av de "sanne historiene" dine, som ikke er annet enn påstander fra din side.

En fyr i mexico fikk hele huet opp i rævva.

"Det er også mange som kan lure banksystemer for penger, men gidder ikke."

Hah. Når begynte du å studere datasikkerhet? Det er mange som har "lurt" banksystemer for penger, det er ikke så vanskelig. Det som er problemet er å skjule sporene etterpå. Og da kan man like godt la være.

"....................................."

Nok en påstand eller tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Helt enig, spesielt når enkelte her inne tydeligvis blir stalket av denne personen.

Det er minst to forskjellige brukere som lager uro for tiden, og vedkommende som har startet de trådene vi har kommentert i kveld, er ikke den samme som vi tidligere litt fleipete har omtalt som "stalker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er du inne på poenget mitt. Mange av dere har et eierforhold til dol som ikke er bra etter mitt skjønn. Forum som dol bør være for alle.

Jeg er ikke overrasket over at Mr. Kahn kjenner navnet ditt. Det ser ut som det er mange som kjenner hverandre her.

Nei, vi har ikke noe eierforhold. Men det er uunngåelig at faste brukere får en litt annen "posisjon" i et forum - det betyr ikke at noen av "oss" på noen måte øsnsker å skvise ut andre eller holde forumet for oss selv.

"Jeg er ikke overrasket over at Mr. Kahn kjenner navnet ditt"

Ikke jeg heller. Han forsøkte å få folk til å tro at han er en farlig og mektig person som kan finne ut hvem folk er. Sannheten er at samboeren hans har både e-post adressen og det virkelige navnet mitt :-)

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å kjenne hverandre??

Ja, det lurte jeg på også. Kjenner navnet til mange her jeg og mange kjenner mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en påstand eller tre.

Hvem? Jeg? Du kommer med helt udokumenterte påstander her - jeg bare kommenterer dem.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes sikkert bedre virkemidler. Synes imidlertid vi har forsøkt flere, blant annet tall-løse oppfordringer om å kun bruke ett nick i hver tråd. Det har vært mye bråk på forum de siste dagene, og vi har mottatt mange henvendelser mht om vi kan gjøre noe med uro-kråkene. Siden vi ikke har tekniske muligheter til effektiv utestengelse, har vi forsøkt litt ulike virkemidler - med svært varierende hell...

Hva med å ringe psykehuset og be dem ta de tilbake? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Ja, det lurte jeg på også. Kjenner navnet til mange her jeg og mange kjenner mitt.

=) Syns det bare er koslig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skiftende nick

Ops, tror du at jeg er dame og eller?

Shit, avslørt.

Åh jeg ante ikke at du var samme kjønn som prozak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har ikke noe eierforhold. Men det er uunngåelig at faste brukere får en litt annen "posisjon" i et forum - det betyr ikke at noen av "oss" på noen måte øsnsker å skvise ut andre eller holde forumet for oss selv.

"Jeg er ikke overrasket over at Mr. Kahn kjenner navnet ditt"

Ikke jeg heller. Han forsøkte å få folk til å tro at han er en farlig og mektig person som kan finne ut hvem folk er. Sannheten er at samboeren hans har både e-post adressen og det virkelige navnet mitt :-)

".................................."

KONA er jeg.

Men det var ikke derfor... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skiftende nick

Ja, og jeg har ikke spurt noen om lov heller *lol*

Nei, men du har ikke grunn til å klage over tråder du velger å delta i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes sikkert bedre virkemidler. Synes imidlertid vi har forsøkt flere, blant annet tall-løse oppfordringer om å kun bruke ett nick i hver tråd. Det har vært mye bråk på forum de siste dagene, og vi har mottatt mange henvendelser mht om vi kan gjøre noe med uro-kråkene. Siden vi ikke har tekniske muligheter til effektiv utestengelse, har vi forsøkt litt ulike virkemidler - med svært varierende hell...

Du er klar over at å sperre IP-adresser er mer effektivt nå enn det var "i gamle dager"? Det er mange som bruker adsl-ruter nå for tiden, uten å være klar over at IP-en deres blir mer eller mindre statisk.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...