Gå til innhold

Politiske partier og omgangskrets


Sofline

Anbefalte innlegg

Ja - det var visst fordi de satt til venstre i stortinget i forhold til høyre.

Venstre er et sosialliberalt parti -et borgelig parti i sentrum :)

Eller som jeg tenker; Vi bryr oss OM og ikke MED.

Bah...jeg stoler ikke på "dere" en millimeter lengre enn "de andre" - d.v.s så langt jeg kan kaste dere. :-)

Genuin troverdighet tror jeg desverre er en utopi på stortinget.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    56

  • flisa

    31

  • Dorthe

    25

  • Sofline

    18

Mest aktive i denne tråden

Aldri - vi samarbeider ikke med sosialister og kommunister.

LOL, nei da skal jeg i hvert fall ikke stemme Venstre. Flisa da, jeg liker ikke SP og hadde synes det var greiere med Venstre i regjering med AP og SV ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, nei da skal jeg i hvert fall ikke stemme Venstre. Flisa da, jeg liker ikke SP og hadde synes det var greiere med Venstre i regjering med AP og SV ;o)

da hadde jeg meldt meg ut av Venstre og inn i Høyre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel, ikke jeg heller. Jeg har ikke skrevet fiktive tulleinnlegg og synes du skal skamme deg over å påstå noe slikt.

Bebba, vi har diskutert det før. Du er lett å kjenne igjen akkurat som sikkert jeg er, SDD er og andre som er her mye. Mr Pimmel har brukt ørten nick i dag, jeg kjenner ham igjen hver gang. Sånn er det bare, sånn er dol. Jeg har aldri outet noen på hvilket innlegg de har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da hadde jeg meldt meg ut av Venstre og inn i Høyre :)

Hihi, jeg tror vi er enige om at vi er uenige jeg. Forresten så er jeg ikke så politisk engasjert lenger. Har overlatt det til dattera mi, jeg lar politikken hvile ;o)

Men stemme skal jeg. Jeg har aldri latt være selv ikke da jeg bodde i utlandet og svigermora mi vekket meg om morran og fortalte at Gro var blitt statsminister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Bebba, vi har diskutert det før. Du er lett å kjenne igjen akkurat som sikkert jeg er, SDD er og andre som er her mye. Mr Pimmel har brukt ørten nick i dag, jeg kjenner ham igjen hver gang. Sånn er det bare, sånn er dol. Jeg har aldri outet noen på hvilket innlegg de har skrevet.

Jeg har aldri skrevet fiktive tulleinnlegg, men jeg har brukt andre nick. At du ikke liker at jeg bruker andre nick er noe helt annet. Jeg er ikke helt seriøs hele tiden,men de påstandene du kommer med svir fordi jeg har skrevet om meg og mitt liv når jeg har skrevet innlegg her. At livet mitt er så vanskelig å tro på for andre viste jeg ikke. For øvrig har jeg blitt beskyldt for å skrive innlegg jeg ikke har skrevet så jeg er nok ikke så lett gjenkjennelig likevel. Det gjør meg usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skrevet fiktive tulleinnlegg, men jeg har brukt andre nick. At du ikke liker at jeg bruker andre nick er noe helt annet. Jeg er ikke helt seriøs hele tiden,men de påstandene du kommer med svir fordi jeg har skrevet om meg og mitt liv når jeg har skrevet innlegg her. At livet mitt er så vanskelig å tro på for andre viste jeg ikke. For øvrig har jeg blitt beskyldt for å skrive innlegg jeg ikke har skrevet så jeg er nok ikke så lett gjenkjennelig likevel. Det gjør meg usikker.

Jeg er ikke så interessert at jeg gidder å saumfare hvert eneste innlegg med annet nick. Noen kjenner jeg igjen med en gang, andre ikke. Så enkelt er det. Jeg har også skrevet seriøse innlegg under annet nick. Jeg vet jeg har blitt kjent igjen av de som skriver mye her inne men ingen har outet innlegget mitt likevel. Ingen som har outet dine heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe bekrefter at dere stort sett er enig om politikk, og du ber henne om å gå å legge seg og skamme seg for en gangs skyld.

Jeg vet ikke om dette er en form for intern spøk dere i mellom, men om det i så tilfelle ikke er det - så synes jeg mitt lille "hæ?" er på sin plass...

Jeg skjønte ikke den jeg heller så jeg skammer meg ikke :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Jeg er ikke så interessert at jeg gidder å saumfare hvert eneste innlegg med annet nick. Noen kjenner jeg igjen med en gang, andre ikke. Så enkelt er det. Jeg har også skrevet seriøse innlegg under annet nick. Jeg vet jeg har blitt kjent igjen av de som skriver mye her inne men ingen har outet innlegget mitt likevel. Ingen som har outet dine heller.

Det er ikke riktig. Jeg har blitt outet etter følsomme innlegg. Når webmaster oppfører seg som i kveld så blir jeg usikker og det i virkeligheten.

Jeg har også blitt beskyldt for å ha skrevet noe jeg ikke har skrevet og nå blir jeg temmelig lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

petter smart

For meg er det heller omvendt. Jeg utelukker heller de som boikotter personer som stemmer FRP (eller andre partier). På lik linje med at jeg utelukker de som boikotter noen ut fra rase, religion osv.

En er ikke et dårlig menneske fordi en stemmer FRP. Jeg er slett ikke enig i FRPs politikk, håper inderlig at de aldri kommer til makten.

Men de er ikke verre enn f.eks. SV, som også totalt mangler realisme i sin politikk.

Pussig at det er så stuerent å stemme SV, og så galt å stemme FRP.

Selv velger jeg venner ut fra hvem jeg trives med, har felles interesser med osv., ikke hvilket parti de stemmer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan du si. Det er ikke mye "flørtende" over han harry-gjøken som viser trynet sitt på skremen, nei :-)

"..................................."

Hvilket parti stemmer du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri - vi samarbeider ikke med sosialister og kommunister.

Det var noe kjent med den frykten der for "den røde fare", gitt.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe kjent med den frykten der for "den røde fare", gitt.

"..................................."

Den er i hele Venstre den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...