Gå til innhold

Politiske partier og omgangskrets


Sofline

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke sammen med en mann i et halvt år uten å snakke politikk, og ville nok ganske sikkert også spurt hvor han kom ifra.

Hva om han ikke er politisk interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    56

  • flisa

    31

  • Dorthe

    25

  • Sofline

    18

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica

Jeg jobbet engang sammen med en som sa at hun stemte Frp. Jeg trodde først at hun spøkte, men forsto etterhvert at hun mente alvor. Når det er sagt så hadde det aldri kunnet bli et privat vennskap mellom meg og slik overfladisk berte.

Herlighet for noen holdninger du har! Det er kanskje du som driver å troller her inne også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er faktisk en ikke helt ukjent skribent her inne som faktisk forfekter slike groteske meninger, og samtidig hyler og bæljer om andre folks angivelige mangel på avstandstagende fra terrorisme, rasisme og Gud vet hva..

En kopi av Reidar i Fagerstrand, og faktisk fra samme by også. Kankje det er oljeforgiftning inne i bildet?

Grøsssss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for noen holdninger du har! Det er kanskje du som driver å troller her inne også?

Der er du nok inne på noe, M.Angelica.

Jeg syns jeg kjenner igjen stilen...hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det tror jeg også

Herlighet for noen holdninger du har! Det er kanskje du som driver å troller her inne også?

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pausefiskebolla

Ja jeg forstår godt at du holder kjeft om at du stemmer Frp.

Jeg kan stemme FRP i irritasjon over brunpissingen og urimelighetene.

De nyttige idiotene som Mao snakket om en gang, sender flere i FRPs retning enn noen andre. Jo mer fordommer og hets, jo fler stemmer til FRP. Er ikke d e t ergelig så vet ikke jeg.

Meningen er å svartmale FRP, men i stedet får FRP stemmer av folk som avslører agendaen og blir lei av hetsen.

Et geni sto opp og kalte FRPere for idioter, dermed fikk FRP noen tusen irriterte "idioter" til. En annen kalte Hagen for Norges svar på Hitler, dermed ble det noen tusen til... u s w. Til slutt sitter FRP med majoriteten på bare irritasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bebba

Hva om han ikke er politisk interessert?

Tror ikke at jeg så langt har vært sammen med en mann som ikke engasjerer seg i samfunnsspørsmål. Jeg faller ikke for menn jeg ikke kan snakke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Jeg kan stemme FRP i irritasjon over brunpissingen og urimelighetene.

De nyttige idiotene som Mao snakket om en gang, sender flere i FRPs retning enn noen andre. Jo mer fordommer og hets, jo fler stemmer til FRP. Er ikke d e t ergelig så vet ikke jeg.

Meningen er å svartmale FRP, men i stedet får FRP stemmer av folk som avslører agendaen og blir lei av hetsen.

Et geni sto opp og kalte FRPere for idioter, dermed fikk FRP noen tusen irriterte "idioter" til. En annen kalte Hagen for Norges svar på Hitler, dermed ble det noen tusen til... u s w. Til slutt sitter FRP med majoriteten på bare irritasjon.

Det er merkelig hvis mange stemmer Hagen fordi en eller annen kaller han Norges Hitler. Noe så ulogisk har jeg aldri hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Herlighet for noen holdninger du har! Det er kanskje du som driver å troller her inne også?

Det er litt drøyt å påstå at jeg troller her fordi at jeg ikke vil ha en kjæreste som stemmer Frp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke at jeg så langt har vært sammen med en mann som ikke engasjerer seg i samfunnsspørsmål. Jeg faller ikke for menn jeg ikke kan snakke med.

Kan man ikke snakke om annet enn samfunnsspørsmål da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Der er du nok inne på noe, M.Angelica.

Jeg syns jeg kjenner igjen stilen...hm.

Nei nå er det nok. Hittil har jeg spøket i denne tråden, men nå gjør jeg ikke det mer. Hvis jeg skal beskyldes for noe slikt så kontakter jeg webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt drøyt å påstå at jeg troller her fordi at jeg ikke vil ha en kjæreste som stemmer Frp.

Stilen virker nokså lik, bebba.

Både her og noen andre innlegg med diverse signaturer.

F eks en som var veldig opptatt av å få slettet noe på webmasterforum for ikke så lenge siden.

Men du kan jo bare benekte det hvis det ikke stemmer. Vi er visst ikke de eneste som tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Det er merkelig hvis mange stemmer Hagen fordi en eller annen kaller han Norges Hitler. Noe så ulogisk har jeg aldri hørt.

Grunnen er såre enkel, nemlig at en slik sammenligning er urimelig, absurd og idiotisk i etthvert oppegående menneskes øyne.

Dermed oppnår folk som sier slik det stikk motsatte av det de er ut etter, nøyaktig på samme måte som det fanatsike sprøyt Sør hele tiden lirer av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Det er litt drøyt å påstå at jeg troller her fordi at jeg ikke vil ha en kjæreste som stemmer Frp.

Jeg påstår ingenting.. Bare stilte et spørsmål som du ikke svarte på =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han hr sagt det, så får jeg bare si at jeg håper han ikke har rett.

Men.

Våre naboer Sverige og Danmark har nå hundrevis av ghettoer med gedigne problemer.

Jeg lever i harmoni med de fleste naboene mine jeg altså, uansett hvor de kommer ifra. Den verste er kjerringa under og hun er ei skikkelig torvkjerring fra Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Stilen virker nokså lik, bebba.

Både her og noen andre innlegg med diverse signaturer.

F eks en som var veldig opptatt av å få slettet noe på webmasterforum for ikke så lenge siden.

Men du kan jo bare benekte det hvis det ikke stemmer. Vi er visst ikke de eneste som tror det.

Stilen til hva da. Jeg blir rasende nå. At du beskylder for å plage folk her er ille. Tror du virkelig at jeg har vært alvorlig her i denne tråden. Ja jeg nekter for at jeg driver og skriver under forskjellige nick og diskuterer med meg selv i diverse tråder.

Jeg har blitt beskyldt før for å skrive noe underlig og NÅ ER DET NOK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Grunnen er såre enkel, nemlig at en slik sammenligning er urimelig, absurd og idiotisk i etthvert oppegående menneskes øyne.

Dermed oppnår folk som sier slik det stikk motsatte av det de er ut etter, nøyaktig på samme måte som det fanatsike sprøyt Sør hele tiden lirer av seg.

Jeg har ikke problemer med å forstå at webmaster sletter 80% av innleggene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pausefiskebolla

Det er merkelig hvis mange stemmer Hagen fordi en eller annen kaller han Norges Hitler. Noe så ulogisk har jeg aldri hørt.

Hagen har sagt det mange ganger selv. Når FRP hindres av udemokratiske motstandere er han straks ute med anklagene om sabotasje og hets, og harmen vekkes, stemmene kommer. Ikke alle vil akseptere at demokratiske retter tas fra noen, og trer støttende til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gripp

Stilen til hva da. Jeg blir rasende nå. At du beskylder for å plage folk her er ille. Tror du virkelig at jeg har vært alvorlig her i denne tråden. Ja jeg nekter for at jeg driver og skriver under forskjellige nick og diskuterer med meg selv i diverse tråder.

Jeg har blitt beskyldt før for å skrive noe underlig og NÅ ER DET NOK.

Det var da voldsomt, da? Når du avslører en slik grunnleggende intoleranse, må du regne med motinnlegg.

"Nå er det nok"...præhæhæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilen til hva da. Jeg blir rasende nå. At du beskylder for å plage folk her er ille. Tror du virkelig at jeg har vært alvorlig her i denne tråden. Ja jeg nekter for at jeg driver og skriver under forskjellige nick og diskuterer med meg selv i diverse tråder.

Jeg har blitt beskyldt før for å skrive noe underlig og NÅ ER DET NOK.

Ok, men det er greit det.

Vi spurte, og du svarer. Nå sier du det ikke er deg, så da er det jo greit.

Ingen grunn til å hisse seg opp.

Beklager hvis dette gjorde deg så oppbrakt, jeg bare forklarte hvorfor vi trodde det.

Men nå sier du jo at det ikke er deg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...