Gå til innhold

...og så var jeg oxo singel..


yellow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han er homo!?

mmm...skulle tro du kjente oss....for tanken har faktisk slått meg.....mange ganger

men men....skal jo bli kult å fortelle una dette.....om ikke annet så har jeg lært....og det kommer ikke en mann inn i dette huset på evigheter!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halling

mmm...skulle tro du kjente oss....for tanken har faktisk slått meg.....mange ganger

men men....skal jo bli kult å fortelle una dette.....om ikke annet så har jeg lært....og det kommer ikke en mann inn i dette huset på evigheter!!!!!!!!

Hvor lang er en evighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lang er en evighet?

jeg veit ikke.......men leeeenge..

Skal ikke engang rote meg borti en elsker....for er så dust at da ender jeg med en fast en på kort tid allikevell..

*slår meg hardt i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm...skulle tro du kjente oss....for tanken har faktisk slått meg.....mange ganger

men men....skal jo bli kult å fortelle una dette.....om ikke annet så har jeg lært....og det kommer ikke en mann inn i dette huset på evigheter!!!!!!!!

åja, var det tanken som slo deg. *aaaah*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg veit ikke.......men leeeenge..

Skal ikke engang rote meg borti en elsker....for er så dust at da ender jeg med en fast en på kort tid allikevell..

*slår meg hardt i hodet*

åja, så det er du som slår deg selv... *aha-a?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halling

jeg veit ikke.......men leeeenge..

Skal ikke engang rote meg borti en elsker....for er så dust at da ender jeg med en fast en på kort tid allikevell..

*slår meg hardt i hodet*

En helgeelsker?

De finnes de som vil akseptere det, men jeg kjenner vel et par menn som ikke ville bli holdt utanfor. De fikk etterhvert vite at kvinnen ikke vill la dem møte barna, og dermed var det over.

Ikka at mennene så gjerne ville ha kloa i ungene, men de ville ha mer kontakt med dama, og det kunne de ikke få uten at ungene kom inn i bildet. Hun ville ikke det av ulike helt sikkert gyldige grunner som ingen vet noe om, og som hun ikke ville ut med.

To helt identiske situasjoner, med helt like kriterier og helt like resultater.

De to kvinnene er nå på leting etter en mann som kan akseptere en slik ordning; fredag-mandag annenhver uke. Hvis jeg skulle vært med på det, måtte jeg ha tre-fire stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helgeelsker?

De finnes de som vil akseptere det, men jeg kjenner vel et par menn som ikke ville bli holdt utanfor. De fikk etterhvert vite at kvinnen ikke vill la dem møte barna, og dermed var det over.

Ikka at mennene så gjerne ville ha kloa i ungene, men de ville ha mer kontakt med dama, og det kunne de ikke få uten at ungene kom inn i bildet. Hun ville ikke det av ulike helt sikkert gyldige grunner som ingen vet noe om, og som hun ikke ville ut med.

To helt identiske situasjoner, med helt like kriterier og helt like resultater.

De to kvinnene er nå på leting etter en mann som kan akseptere en slik ordning; fredag-mandag annenhver uke. Hvis jeg skulle vært med på det, måtte jeg ha tre-fire stykker.

mmm...jaja....det beste med å være nydumpa.....er at all sexlyst forsvinner...

og uten lyst...så er jo problemet løst..

Kanskje jeg ender opp som en mannehater..hadde kanskje ikke vært så dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm...jaja....det beste med å være nydumpa.....er at all sexlyst forsvinner...

og uten lyst...så er jo problemet løst..

Kanskje jeg ender opp som en mannehater..hadde kanskje ikke vært så dumt...

Man behøver nødvendigvis ikke bli mannehater av å bli dumpet, men man lærer av erfaring - så litt mer selektiv mht hvem man gidder å kaste bort tide, krefter og kropp på er sikkert lurt:-)

Lykke til, det blir sikkert tøft - men etter det jeg har lest før fra deg her - så er det sikkert verdt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg veit ikke.......men leeeenge..

Skal ikke engang rote meg borti en elsker....for er så dust at da ender jeg med en fast en på kort tid allikevell..

*slår meg hardt i hodet*

...hmmm...tror det nå er omtrent fire år siden jeg sverget på at -nå- skulle jeg holde meg singel.

Lenge.

Tror jeg bare må konkludere med at det er lettere sagt enn gjort...

Forøvrig: Mine store sympatier. Trenger du hjelp til noe praktisk e.l., vet du hvor du får tak i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...hmmm...tror det nå er omtrent fire år siden jeg sverget på at -nå- skulle jeg holde meg singel.

Lenge.

Tror jeg bare må konkludere med at det er lettere sagt enn gjort...

Forøvrig: Mine store sympatier. Trenger du hjelp til noe praktisk e.l., vet du hvor du får tak i meg.

Sorry at jeg ikke svarte på smsen forje dagen....var litt mye her:-(

Har sprekt på den evig singel før jeg...så må gjøre det bedre denne gangen:-/

Forsåvidt....nå plutselig i sted så endret min x-kjære spillereglene...så nå er det ikke lenger slutt men pause.....dvs...et annet ord for seigpining:-(

Takk for tilbudet.....men jeg som fortsatt eier alt her...*takk gud for det*....og pikkpakket hans får han bære selv..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Sorry at jeg ikke svarte på smsen forje dagen....var litt mye her:-(

Har sprekt på den evig singel før jeg...så må gjøre det bedre denne gangen:-/

Forsåvidt....nå plutselig i sted så endret min x-kjære spillereglene...så nå er det ikke lenger slutt men pause.....dvs...et annet ord for seigpining:-(

Takk for tilbudet.....men jeg som fortsatt eier alt her...*takk gud for det*....og pikkpakket hans får han bære selv..:-)

Du kan alltids hjelpe til, vel? Pass på å åpne vinduet først. Hvis du ikke liker rot på gårdsplassen, kan du ha en container under ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg ikke svarte på smsen forje dagen....var litt mye her:-(

Har sprekt på den evig singel før jeg...så må gjøre det bedre denne gangen:-/

Forsåvidt....nå plutselig i sted så endret min x-kjære spillereglene...så nå er det ikke lenger slutt men pause.....dvs...et annet ord for seigpining:-(

Takk for tilbudet.....men jeg som fortsatt eier alt her...*takk gud for det*....og pikkpakket hans får han bære selv..:-)

Pause ja....som ofest en oppfordring til den andre parten om å ta avgjørelsen; slik at den som bare ønsker "pause" kan få all sympati.

Tilbudet via sms står forøvrig ved lag om du og dere orker; gjelder torsdag - søndag; avhengig av hvor i nærområdet man kan tenke seg å få rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg ikke svarte på smsen forje dagen....var litt mye her:-(

Har sprekt på den evig singel før jeg...så må gjøre det bedre denne gangen:-/

Forsåvidt....nå plutselig i sted så endret min x-kjære spillereglene...så nå er det ikke lenger slutt men pause.....dvs...et annet ord for seigpining:-(

Takk for tilbudet.....men jeg som fortsatt eier alt her...*takk gud for det*....og pikkpakket hans får han bære selv..:-)

Husk - du trenger ikke være med på pause om du ikke vil det selv! :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan alltids hjelpe til, vel? Pass på å åpne vinduet først. Hvis du ikke liker rot på gårdsplassen, kan du ha en container under ;-)

..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

..:-)

Uff, er du ikke helt der i dag...?! Var bare et dumt forsøk på å være morsom.

Prøv å holde deg beskjeftiget, selv om det ikke er morsomt og du er distrahert til tusen. Når du er ferdig med den verste gråtingen, er det bedre å finne på ett eller annen, så man ikke bare sitter og tenker de samme tankene om igjen og om igjen, tror jeg.

*trøsteklem* hvis du vil ha en :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Sorry at jeg ikke svarte på smsen forje dagen....var litt mye her:-(

Har sprekt på den evig singel før jeg...så må gjøre det bedre denne gangen:-/

Forsåvidt....nå plutselig i sted så endret min x-kjære spillereglene...så nå er det ikke lenger slutt men pause.....dvs...et annet ord for seigpining:-(

Takk for tilbudet.....men jeg som fortsatt eier alt her...*takk gud for det*....og pikkpakket hans får han bære selv..:-)

Om det er seigpining eller ikke er opp til deg.

Den eneste seigpininga som finner sted er den du eventuelt vil oppleve dersom du følger hans pipe, og får det samme problemet neste sommer.

For ingenting er opp til ham. Det er opp til deg.

Sett deg ned og tenk på hva du egentlig vil savne ved dette forholdet. Klarer du det vil du smile når han kommer om noen dager og sier pausen er over, at han vil dere skal prøve igjen, og du er sterk nok til å svare det du vet bedre enn noen at er det eneste rette. Nemlig nope! No more!

Hvis ikke får vi ta denne samtalen igjen neste sommer. Ikke for å være frekk, men den begynner tross alt å bli en tradisjon. :)

Selv om jeg egentlig ikke burde smile, for det er ikke spesielt artig å se hvordan du stadig synker lenger og lenger ned i gjørma uten å komme ut.

Nå har du sjansen.

Nei, skru på hjernen igjen. Et døgn tilbake i tid og det var du som ville ut av forholdet. Nå gråter du over noe som har bryti deg ned i to år, og som sikkert kommer til å bryte deg ned i ytterligere to år og to år til etter det, når han om noen dager sier at pausen er over og at han gir deg en sjanse til. Han gir deg en sjanse til, faktisk. Akkurat som om det er du som er problemet her...

Nei, som sagt. Skru på hjernen igjen. For det er greit å være deppa, men det er ikke greit å la seg manipulere.

De tårene du gråter nå er uansett ingenting i forhold til de du har grått og kommer til å gråte dersom han om noen dager gir deg et øyeblikks lykke ved å si at dere skal fortsette likevel - noe jeg lover deg at han gjør.

Det er jeg villig til å vedde om. Men for din skyld håper jeg at jeg for engangs skyld tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...