Gå til innhold

hva kan man gjøre på en Søndag i Oslo ?


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

hvilke museer og liknende er åpne? Har ikke lyst til å gå på tur, men gjøre noe annet.

Hva er åpent på Søndager?

trenger litt inspirasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Botanisk hage

Tusenfryd - buss fra OsloØ.

Holemenkollen - skimuseet.

Kino

Åpen gård - Hellerud

Sitte på bar, se på menneskene på Aker brygge.

Frognerbadet.

Jeg er ikke fra Oslo, men å finne på noe i den byen, kan vel neppe være vanskelig.

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler, som laban, å dra til Grünerløkka. Nå er ikke butikkene åpne i dag men det er musikk og mye god mat på Olaf Ryes plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Kom og heng med oss på Grunerdagene da vel! Kan du hvertfall kjøpe nips, spise grillmat og kjøre tekopper! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LucySky

Botanisk hage

Tusenfryd - buss fra OsloØ.

Holemenkollen - skimuseet.

Kino

Åpen gård - Hellerud

Sitte på bar, se på menneskene på Aker brygge.

Frognerbadet.

Jeg er ikke fra Oslo, men å finne på noe i den byen, kan vel neppe være vanskelig.

*s*

Folkemuseet på Bygdøy, alltid!

Ta båt ut, fra Aker Brygge, og gå opp den breie "villa-gata", sving til høyre og så er du der.

Kan spise mat, is, snuse inn den gode tjærelukta av de gamle husene, det hender alltid noe for ungene der ute.

Min favoritt. Tror uten å overdrive at jeg har vært der minst fire ganger i året i nesten hele mitt etterhvert lange liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom og heng med oss på Grunerdagene da vel! Kan du hvertfall kjøpe nips, spise grillmat og kjøre tekopper! :-)

Det var en god ide

vi sees der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det var en god ide

vi sees der:)

Kult! :-) Jeg skal bare drikke litt mere kaffe og sånn så er jeg å finne i tekoppene! Weeeh! Jeg er en barnslig sjel som elsker tivoli! Og nips og grillmat!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! :-) Jeg skal bare drikke litt mere kaffe og sånn så er jeg å finne i tekoppene! Weeeh! Jeg er en barnslig sjel som elsker tivoli! Og nips og grillmat!

:-)

he he

lenge leve barnsligheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkemuseet på Bygdøy, alltid!

Ta båt ut, fra Aker Brygge, og gå opp den breie "villa-gata", sving til høyre og så er du der.

Kan spise mat, is, snuse inn den gode tjærelukta av de gamle husene, det hender alltid noe for ungene der ute.

Min favoritt. Tror uten å overdrive at jeg har vært der minst fire ganger i året i nesten hele mitt etterhvert lange liv.

Har ikke vært der, men skal sørge for å dra dit engang jeg er innom Oslo, på sommeren. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...