Gå til innhold

_Må_ balsam sitte i lenge for å virke?


amber sun

Anbefalte innlegg

Kanskje de ikke puler? Jeg hadde ikke orket å gå rundt med pulesveis hver dag. Også lukter det av håret til mange, men de merker det kanskje ikke?

Sa ikke du at dere likte spontanitet hos dere?

Jeg skjønner ut i fra hvordan du formulerer deg at den spontaniteten kun er tilgjengelig om kvelden, dvs helt ordinær kveldspuling. For håret ditt må jo se pent ut og lukte bra hele morgen, dag og ettermiddag. Da blir det kun kveld og natt igjen som pulingstid.

Stakkar deg! Du må ha et fattig sexliv som ikke har prøvd å ha deg på dagtid. Har du egentlig aldri forsøkt sex kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    16

  • Kvinna

    3

  • bugge -jenta

    3

  • Katt-ja

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest belarosa

Sa ikke du at dere likte spontanitet hos dere?

Jeg skjønner ut i fra hvordan du formulerer deg at den spontaniteten kun er tilgjengelig om kvelden, dvs helt ordinær kveldspuling. For håret ditt må jo se pent ut og lukte bra hele morgen, dag og ettermiddag. Da blir det kun kveld og natt igjen som pulingstid.

Stakkar deg! Du må ha et fattig sexliv som ikke har prøvd å ha deg på dagtid. Har du egentlig aldri forsøkt sex kanskje?

Bare fordi det er sånn du har det betyr ikke at alle har det sånn da vel?

Synd du har fått et forvrengt bilde av ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest belarosa

hahaha festlig.

Dette blir bare bedre og bedre, trilletrolle!

Klart jeg aldri har hatt sex, vet ingenting om det heller, aner ikke hva man gjør og har overhode ingen erfaring.

Jeg er jo bare opptatt av at håret skal være perfekt, jeg.

*LOL*

Du er neppe opptatt av at håret skal være perfekt når du vasker håret om kvelden da. Eler står du og sover også?

Du er ikke eldre enn 14 håper jeg, evt ei hurve på over 60?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg vasker håret om kvelden dusjer jeg ikke, da.

Jeg står bøyd over badekaret og dermed er jo hodet opp ned.

Jeg skrev jo at hvis jeg gjør det mens jeg dusjer så kan jeg både såpe meg inn og bruke høvel mens den virker. Det er bare når jeg _KUN_ skal vaske håret at jeg syns det minuttet er langt ;)

Så - jeg står utenfor badekaret, med klær på, og vasker håret oppi badekaret.

Uff, ja det er slitsomme greier synes jeg. Blir så sliten i ryggen av stillingen. Men tørker du håret med handduk før du tar opp i balsamen, kan du i det minste stå oppreist dette minuttet uten at det begynner å renne så veldig. Ha en handduk rundt skuldrene for sikkerhetsskyld.

Jeg er litt "gjerrig" av meg. Siden håret mitt krever mye pleie(ellers flokete høysåte), koster den 160 - 170 kr, balsamen min. Og da vil jeg ha valuta for mengden balsam, så jeg prøver å la det sitte i tre minutter minst.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er neppe opptatt av at håret skal være perfekt når du vasker håret om kvelden da. Eler står du og sover også?

Du er ikke eldre enn 14 håper jeg, evt ei hurve på over 60?

Det mest innlysende er jo hurve på 60, som dasser rundt i joggedress og adidasslippers, borte som hjemme.

Ynglingsplagget er den loslitte, gøsjerosa morgenkåpen fra tidlig 70-tall, den er bra å tusle rundt i langt utover formiddagen - det er da ikke så farlig når man driter i hvordan man ser ut på håret uansett.

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...