Gå til innhold

Brun utflod? Start på mens eller gravid?


Gjest sikaa

Anbefalte innlegg

Jaja.. så var det på tide med mensen i dag.Uheldigvis :(

Er brun utflod en start på mensen eller kan jeg være gravid? Syns det er en litt rar mens jeg nå i såfall har. Har bare litt mørk utflod i truseinnlegget, og når jeg tisser kommer det kanskje et par bitte små mørke "tråder" som nesten ikke er synlige..

Blir litt usikker siden jeg ikke har hatt en sånn start før.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

Jeg vet ikke. Mest sannsynlig så er det mensen som er på vei, men du får "leke" at du er gravid til du får svar;) Kjenner igjen den forbaskade ventefølelsen fra første graviditet.

Jeg har nettopp begynt på prøving av andremann, for noen dager siden, og jeg går allerede og leiter etter symptomer og kjenner etter. Skjønner du?

*himler med øynene*

Jeg som skulle ta dette helt rolig. Trodde ikke det skulle være slik med nr 2, men nå har vi så lyst på en til at vi vil det skal skje NÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har vært gravid 3 ganger og hver gang har jeg startet med brun utflod som har blitt til en bitteliten blødning (nesten bare når er var på do - ikke nok til et bind). Dette kom når jeg ventet mensen.

Det er det som kalles festeblødning.

Men sikker kan du jo ikke være før du har tatt en test.

Når venter du mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Mest sannsynlig så er det mensen som er på vei, men du får "leke" at du er gravid til du får svar;) Kjenner igjen den forbaskade ventefølelsen fra første graviditet.

Jeg har nettopp begynt på prøving av andremann, for noen dager siden, og jeg går allerede og leiter etter symptomer og kjenner etter. Skjønner du?

*himler med øynene*

Jeg som skulle ta dette helt rolig. Trodde ikke det skulle være slik med nr 2, men nå har vi så lyst på en til at vi vil det skal skje NÅ

Jeg skulle hatt mensen i går.. Så jeg blir så usikker på hva dette er.

Ikke lik den vanlige mensen min hvertfall. Blir så spent, så får vel løpe og ta en test. Men blir sikkert skuffet : (

Er ikke greit.. Trodde jeg skulle ta det rolig jeg og, men blir jo nesten hysterisk av å vente og "innbille" seg tegn sånn som jeg gjør.

Hehe.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Mest sannsynlig så er det mensen som er på vei, men du får "leke" at du er gravid til du får svar;) Kjenner igjen den forbaskade ventefølelsen fra første graviditet.

Jeg har nettopp begynt på prøving av andremann, for noen dager siden, og jeg går allerede og leiter etter symptomer og kjenner etter. Skjønner du?

*himler med øynene*

Jeg som skulle ta dette helt rolig. Trodde ikke det skulle være slik med nr 2, men nå har vi så lyst på en til at vi vil det skal skje NÅ

Det er faktisk ikke mulig å "ikke tenke på det" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Jeg skulle hatt mensen i går.. Så jeg blir så usikker på hva dette er.

Ikke lik den vanlige mensen min hvertfall. Blir så spent, så får vel løpe og ta en test. Men blir sikkert skuffet : (

Er ikke greit.. Trodde jeg skulle ta det rolig jeg og, men blir jo nesten hysterisk av å vente og "innbille" seg tegn sånn som jeg gjør.

Hehe.. : )

har du teste nå?? *veldig nysgjerrig*

Idag har jeg vært så svimmel at jeg har holdt på å gå i bakken mange ganger. Jeg tror ikke at jeg er gravid altså. Hadde ikke slike tegn og så tidlige tegn med førstemann. Det jeg lurer på er om det kan ha noe med at jeg nettopp sluttet på p-pillen.

Gi en lyd om hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

Det er faktisk ikke mulig å "ikke tenke på det" ;-)

Jeg tror jeg tenker på det døgnet rundt. Lurer på om svigermor mistenkte noe idag. Jeg var så svimmel at jeg holdt på å gå i bakken flere ganger idag. Da sa hun: "manglet ikke du jern i kroppen i din første graviditet?"

Hehe, hun vet ikke at vi prøver. Jeg er nok ikke gravid ennå, men jeg lurer på om det kan ha noe med p-pille slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du teste nå?? *veldig nysgjerrig*

Idag har jeg vært så svimmel at jeg har holdt på å gå i bakken mange ganger. Jeg tror ikke at jeg er gravid altså. Hadde ikke slike tegn og så tidlige tegn med førstemann. Det jeg lurer på er om det kan ha noe med at jeg nettopp sluttet på p-pillen.

Gi en lyd om hvordan det går!

Jeg skal ta en test i morgen, så du skal få vite hvordan det går : ) spennendes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Jeg skal ta en test i morgen, så du skal få vite hvordan det går : ) spennendes...

ingen mens ennå? Det er lett for å ta av da:))

Husk å ikke ha for store forventninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Buhuu.. testen var negativ, men fortsatt ingen mens :(

Skjønner ikke noe jeg nå..

Det var synd! Du får vente i tre dager og ta testen igjen. Gruer meg til jeg skal vente på min mens. Min spenningsdag blir 2. oktober, og det er ekstreeeemt lenge til, føles det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste svangerskap startet slik: Småblødninger (trodde mensen skulle begynne) men mensen kom aldri i gang. - og jeg var gravid!

At du nå har testet negativt _behøver_ ikke å bety at du ikke er gravid, men at det kanskje er litt tidlig å teste positivt ennå. Du får smøre deg med tålmodighet. Om ikke mensen er kommet innen tre-fire dager, ta en ny test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...