Gå til innhold

Lurulf og flyfly


annegunn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    57

  • mariaflyfly

    25

  • mrxx

    16

Mest aktive i denne tråden

Du er sikkert et nydelig barn :)

Kanskje jeg skal be om dine øyne også, når jeg er så godt i gang?

Så du synes jeg skal stikke inn til infoavdelinga og spørre om å få låne kameraet litt slik at jeg kan få tatt et bilde av øya mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du synes jeg skal stikke inn til infoavdelinga og spørre om å få låne kameraet litt slik at jeg kan få tatt et bilde av øya mine?

Eller du kan ta et utsnitt av et bilde du alt har!

Men jeg er mest interessert i å se dem utvendig da. Sønnen min er veldig stolt over at han fikk titte inn i øynene mine da han var ned meg til øyenlegen sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan ta et utsnitt av et bilde du alt har!

Men jeg er mest interessert i å se dem utvendig da. Sønnen min er veldig stolt over at han fikk titte inn i øynene mine da han var ned meg til øyenlegen sist :)

Hehe! Har ikke noe bilde tilgjengelig. De er alltid jeg som TAR bildene i vår familie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Har ikke noe bilde tilgjengelig. De er alltid jeg som TAR bildene i vår familie. :)

Jeg måtte også lete en stund før jeg fant et som jeg kunne bruke for å lage utsnitt til amber.

Her tar begge de voksne bilder, men det er visst mest barna vi tar bilde av... Og så av motorsykler da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grønne druer og eplemost er ganske godt når man er gravid. *erfaren*

Grønne druer? 'Nei, takk, jeg tar ikke vinen i pilleform'

Husker dessverre ikke hvem som sa det, fikk det gjenfortalt på et vinforedrag engang.

Eplemost er en klassiker dagen derpå, sa det har jeg tro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi menn ser ikke slikt, vi hadde kun merket det hvis vinduet ikke var der og vi kjente trekken.

Det er ikke bare menn, lurulf la ikke merke til at vi ikke hadde gardiner engang, enda hun gransket viduene. Det var mens de ennå var skitne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønne druer? 'Nei, takk, jeg tar ikke vinen i pilleform'

Husker dessverre ikke hvem som sa det, fikk det gjenfortalt på et vinforedrag engang.

Eplemost er en klassiker dagen derpå, sa det har jeg tro på.

Honnikorn uten melk, da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare menn, lurulf la ikke merke til at vi ikke hadde gardiner engang, enda hun gransket viduene. Det var mens de ennå var skitne.

Hehe, da er hun verre enn meg, jeg hadde i alle fall sett at det manglet gardiner.....tror jeg da.

Men jeg ser at det er merker etter barnehender på vinduene, fordi det synes jeg er artig å se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare menn, lurulf la ikke merke til at vi ikke hadde gardiner engang, enda hun gransket viduene. Det var mens de ennå var skitne.

Dårlig gjort å sladre på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, da er hun verre enn meg, jeg hadde i alle fall sett at det manglet gardiner.....tror jeg da.

Men jeg ser at det er merker etter barnehender på vinduene, fordi det synes jeg er artig å se:-)

Du skulle sett flyfly da hun vasket mine på søndag, og Lillemannen hennes kom og la hendene på ruta.

Ikke så mange pene formulereinger da, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da er hun verre enn meg, jeg hadde i alle fall sett at det manglet gardiner.....tror jeg da.

Men jeg ser at det er merker etter barnehender på vinduene, fordi det synes jeg er artig å se:-)

Hadde du sett vinduene til annegunn, så hadde du ikke lagt merke til manglende gardiner du heller!

Lav kveldssol, meeget skitne vinduer det ikke gikk an å se i gjennom og mange fingeravtrykk...

Men nå har jeg en mail å skrive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort å sladre på meg!

Bare fordi jeg sa at du ikke la merke til det?

Her legger man seg ned med magen blottet og forteller om sine skinte, vindusløse gardiner, og så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi jeg sa at du ikke la merke til det?

Her legger man seg ned med magen blottet og forteller om sine skinte, vindusløse gardiner, og så....

Vil du ha de vinduene vasket til våren, så må du være litt forsiktig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha de vinduene vasket til våren, så må du være litt forsiktig nå...

Å søren, det hadde jeg glemt....

Er du glad i pasta, eller skal vi ha fiskesuppe en gang til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi jeg sa at du ikke la merke til det?

Her legger man seg ned med magen blottet og forteller om sine skinte, vindusløse gardiner, og så....

Vindusløse gardiner?

Jaja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle sett flyfly da hun vasket mine på søndag, og Lillemannen hennes kom og la hendene på ruta.

Ikke så mange pene formulereinger da, nei...

Og da han skulle åpne døra etterpå: "Mamma, jeg tar ikke på ruta nå, asså!" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...